Tyveri i centrerne!


Petey
 Share

Recommended Posts

:mad: Er rimelig sur i øjeblikket, havde bestilt 2 x Nitro-Tech fra muscletech og fået dem i dag, fik dem "forholdsvist billig", 1250,- plus porto, til mig og kammerat, nå men tager så hans bøtte med ned til træning, går op og træner en lille smule, han kommer hvor jeg beder ham om at gå ned og hente den selvf, den er så VÆK!, dette er anden gang jeg får tyveri i mit center, må jo så give min kammerat min bøtte, fair er fair, har også mistet et bælte dernede osv, så det står mig ca i 1000,- kr i tyveri, gider det simpelthen ikke mere, jeg skifter center herefter nytår, magen til frækhed. Tasken var lukket osv, kan godt være jeg skulle have taget min taske med op, kan jeg selvfølgelig godt se, men findes der simpelthen ingen respekt mellem fælles trænings mennesker mere? Åbenbart ikke.

Undskyld, men skulle ud med det. :crybaby:

Har i været ude for noget lignende?

Edited by Petey
Link to comment
Share on other sites

Min kæreste glemte sin pung med 700kr i kontanter i sit skab en fredag, og fandt først ud af at den var væk om søndagen. Men da vi spurgte i centret havde de den liggende i indgangen. Alle pengene var der endnu... :4thumbup:

Sådan er det, når man træner i samme center som rockerne. Der er ingen, der tør stjæle noget... :laugh: :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Surt at miste de ting, så er det man ønsker man var kommet ind og havde taget gerningsmanden i det.

Trænede også i et af de mere poppede centre og der var det af og til man hørte om nogen havde mistet noget, f.eks. deres sko :blink:

Skiftede senere til et andet center som var lidt mere jernhule agtigt her var der ingen skabe eller noget og man hørte aldrig om at nogen havde fået stjålet noget.

Link to comment
Share on other sites

Ærgeligt at blive bestjålet i sit træningscenter... kender det alt for godt!

Da jeg trænede i FitnessDK på Jyllandsgade, Aalborg (ligger der ikke længere) fik jeg stjålet en Diesel jakke i omklædningsrummet :mad:

Jeg var så fucking tosset at jeg kunne have eksploderet! Jeg bliver næsten sur, bare ved tanken.

En anden episode samme sted:

En dag hvor jeg havde travlt med at komme hjem, glemte jeg i hasten mit bælte. Næste dag jeg kom, hængte det heldigvis stadigvæk hvor jeg efterlagde det. Jeg gad ikke ti, at smide det i tasken med det samme, så jeg ville bare lade det hænge, til jeg var færdig med træningen.

Pludselig går en gut over og tager mit bælte på, fint nok tænker jeg, han er da velkommen til at låne det, og så tænker jeg ikke videre over det...

Da træningen så er færdig og jeg vil hente bæltet, er det væk :blink: jeg spørger derfor gutten som lånte det, om han har set det?...

"øhhh jaaa lige 2 sekunder så skal jeg nok finde det" siger han, hvorefter jeg ser ham liste ud i omklædningsrummet, og komme tilbage med det :blink::mad:

Han undskylder og skynder sig derefter væk... jeg tror det stod lidt stille for mig der i et par sekunder... men jeg valgte ikke at gøre noget ved det.

Jeg sagde vist noget knapt så pænt til ham, men det var også det.

Hvis det var min daværende makker, som han havde gjort det imod, havde han nok fået nogle flade :laugh:

Efter de tilfælde låser jeg ALTID mine ting inde. Det burde ikke være nødvendigt, men nogle langfingrede idioter kan åbenbart ikke lade andres ting være.

Link to comment
Share on other sites

Jeg låser aldrig mine ting inde. På den anden side så har jeg aldrig noget af værdi med til træning.

Og igen så ville det nok være pænt dumt at stjæle noget efter som jeg mere eller mindre ser alle som kommer og går i lokalerne.

Der er nogle få gange blevet stjållet noget fra vores lokaler.

Link to comment
Share on other sites

Hos os har jeg to gange været ude for at et skab i omklædningsrummet har været brudt op og noget stjålet (dog ikke mit skab), så der er det åbenbart ikke altid nok at låse det inde. Og jeg træner ellers sammen med rockerne :wink:

Men i en styrkeløfterklub er det vel noget helt andet end et fitnesscenter, for der kender alle folk vel hinanden og har respekt for hinanden.

Link to comment
Share on other sites

Hos os har vi ikke de store problemer med tyveri, ihvertfald ikke på de tidspunkter jeg træner. Men når jeg træner er det også typisk sammen med 10 pensionister og 4 Bandiddos folk.....ikke typisk det klientiel som stjeler i motionsrum.....

Men omvendt har jeg heller aldrig noget af værdi med derned. Bælte, tøj osv. har jeg dog aldrig hørt om skulle blive stjålet dernede........

Link to comment
Share on other sites

Har også hørt om et par tyverier i Equinox Valby hvor jeg træner, så jeg sørger selv for at få låst mine ting inde. Hader at det er nødvendigt, men sådan er det desværre.

Generelt er tyve nogen fucking usle mennesker der skulle sparkes ud af samfundet hurtigst muligt. Tænk dig en verden hvor man ikke behøvede at passe på tegnedrengen, hvor du kunne lade bilen stå mens du er hos bageren, hvor du ikke behøvede at låse hoveddøren osv. - Ved godt det er idealistisk, men damn hvor bliver jeg bare pissed over den slags. Lillebror fik nakket tegnedrengen på BurgerKing i sidste uge. Surt at jeg ikke var der og fik fat i tyven. Ville have elsket at tackle ham når han prøvede at løbe.

Link to comment
Share on other sites

Trænede også i et af de mere poppede centre og der var det af og til man hørte om nogen havde mistet noget, f.eks. deres sko

Sjovt du nævner det. det er ikke andet end en måned siden hvor jeg netop havde købt nye sko, så skulle jeg til kickboxing om aftenen, og der er mulighed for at stille sko og jakker i gangen. gjorde som jeg plejede, -stilte skoende og tog jakken med ind i omklædningsrummet.

da jeg skulle hjem var skoene væk. GAARHG hvor kan man dog blive irriteret over sådan noget!

der havde under hele trænings"seancen" været folk omkring gangen, og intet mistænkeligt der. det er en underlig følelse at vide at en af ens holdkammerater har snuppet ens sko.

AARGH bliver helt sur igen nu :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

heh det lykkedes mig engang at miste min nøgle til det skab hvor jeg opbevarede mine værdi genstande. dvs. ham der fandt den havde fri adgang til min pun, min mobil og mine nøgle. og han kunne læse på skiltet i nøgleknebet hvilket nummer skabet havde.

alligevel afleverer han det ved skranken istedet for at stjæle mine ting :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

heh det lykkedes mig engang at miste min nøgle til det skab hvor jeg opbevarede mine værdi genstande. dvs. ham der fandt den havde fri adgang til min pun, min mobil og mine nøgle. og han kunne læse på skiltet i nøgleknebet hvilket nummer skabet havde.

alligevel afleverer han det ved skranken istedet for at stjæle mine ting :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er forhåbentlig også det størstedelen af folk ville gøre.

Link to comment
Share on other sites

heh det lykkedes mig engang at miste min nøgle til det skab hvor jeg opbevarede mine værdi genstande. dvs. ham der fandt den havde fri adgang til min pun, min mobil og mine nøgle. og han kunne læse på skiltet i nøgleknebet hvilket nummer skabet havde.

alligevel afleverer han det ved skranken istedet for at stjæle mine ting :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er forhåbentlig også det størstedelen af folk ville gøre.

<{POST_SNAPBACK}>

ja jeg tror ikke at største delen af befolkningen vil stjæle. men som du kan hører er der altså noget der vil :dry:

jg ville også lyve hvis jeg sagde jeg ikke var lettet da jeg fik den i hånden ude ved skranken :w00t::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tænk dig en verden hvor man ikke behøvede at passe på tegnedrengen, hvor du kunne lade bilen stå mens du er hos bageren, hvor du ikke behøvede at låse hoveddøren osv. -

herovre på Læsø er det faktisk standarden..folk griner af mig når jeg låser bilen eller cyklen. At lade bilen stå med nøglerne i er standarden ! I'm NOT kidding!

Link to comment
Share on other sites

herovre på Læsø er det faktisk standarden..folk griner af mig når jeg låser bilen eller cyklen. At lade bilen stå med nøglerne i er standarden ! I'm NOT kidding!

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for tippet, gnæk gnæk!

<{POST_SNAPBACK}>

Pas på du ikke render ind i Blackmoore ved færgen så......

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share