Video foredrag om AS


Guest simoh
 Share

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er IKKE sejt eller smart at tage AS - det er dumt og taberagtigt....

Og hvis du har nogen som helst form for rygrad, så ytrer du netop disse ord næste gang du støder på en stor krudtbøf IRL.

Eller er det bare, yet another, internet tough guy ?

yep.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor skulle jeg ikke gøre det? Det er jo kun dem der er psykopater i forvejen der kunne finde på at bruge deres muskler på ufornuftig vis :blink:

Men bortset fra det, synes jeg egentlig at flere brugere herinde, meget godt bekræfter de fordomme omkring AS-brugere som lidet oplyste personer måtte have (ingen nævnt, ingen glemt...) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tror der er mange unge der eksperementerer med AAS. Dog er det mest de uvidne som snupper en oral only kur eller X-steroide kombineret med et andet oral steroide. Da de tror at nålen er meget mere skadeligt (hvad den ikke er) Så de tror hvad kan nogle få oxyer gøre nu når jeg kan drikker mig stiv hver weekend og tager den ene kix efter den anden og en bane her og der. Der tror jeg mange gør fejlen.

Kender selv en som er 23 år nu han startede med at tage X oral præperat efter 500 tabs sammen med X og Y som injektion var den i vinkel og en stor bred MOFO. Det er ikke realiteten idag. Det er imidlertidig han er lille idag. Jeg mærkede hans lever og man kunne mærke den dunkede. Han har fået tjekket lever/nyretal osv. ved lægen hans levertal er skyhøje og samme som en alkoholiker der har drukket i 30 år. Men det skulle gerne vende tilbage til normal som jeg også tror det er blevet nu men stadig  :wink: 

Mange siger det er det samme som at ryge 40 smøger hver dag. får jeg lungekræft eller ikke ?

<{POST_SNAPBACK}>

Dunkende lever? Spændende.. Mon ikke bare på havde presset fingrene grundigt ned imod en arterie?

Forhøjede levertal er ikke ualmindelige under brug af store mængder af orale AS. Dog er det samme også tilfældet ved massiv brug af E og Alkohol. Mon ikke skylden kunne ligge her?

En kombination af alkohol og AS er hjernedødt. Smider man Narko ind i den blanding tigger man om at komme galt afsted. I en sådan situation kan man ikke skyde skylden på en faktor alene.

Link to comment
Share on other sites

Det er IKKE sejt eller smart at tage AS - det er dumt og taberagtigt....

Og hvis du har nogen som helst form for rygrad, så ytrer du netop disse ord næste gang du støder på en stor krudtbøf IRL.

Eller er det bare, yet another, internet tough guy ?

yep.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor skulle jeg ikke gøre det? Det er jo kun dem der er psykopater i forvejen der kunne finde på at bruge deres muskler på ufornuftig vis :blink:

Men bortset fra det, synes jeg egentlig at flere brugere herinde, meget godt bekræfter de fordomme omkring AS-brugere som lidet oplyste personer måtte have (ingen nævnt, ingen glemt...) :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

-Hvordan bruger man musklerne ved at udtrykke en holdning verbalt?

-Hvis man kaster nedsættende bemærkninger omkring sig, må man da godt bakke dem op med lidt argumenter/facts.

Det er aldrig skidt at sætte sig en lille smule ind i et emne inden man debaterer det. Der er f.eks. en fin artikel om "roid rage" på denne side.

medgivet, en del af dem der anvender AS er desværre unge knægte der føler sig udødelige. Derfor tager de hovedet under armen i forbindelse med deres brug af AS.

Andre igen har et psykisk behov for at opnå og opretholde meget stor muskelmasse. De ender hurtigt i en spiral uden tilstrækkelige pauser fra deres brug af steroider og med større og større doser.

En dags hyggelæsning på bodyhouse viser tydeligt dette eksempel IMHO.

Mvh Poul

Link to comment
Share on other sites

Det er IKKE sejt eller smart at tage AS - det er dumt og taberagtigt....

Og hvis du har nogen som helst form for rygrad, så ytrer du netop disse ord næste gang du støder på en stor krudtbøf IRL.

Eller er det bare, yet another, internet tough guy ?

yep.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor skulle jeg ikke gøre det? Det er jo kun dem der er psykopater i forvejen der kunne finde på at bruge deres muskler på ufornuftig vis :blink:

Men bortset fra det, synes jeg egentlig at flere brugere herinde, meget godt bekræfter de fordomme omkring AS-brugere som lidet oplyste personer måtte have (ingen nævnt, ingen glemt...) :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

-Hvordan bruger man musklerne ved at udtrykke en holdning verbalt?

-Hvis man kaster nedsættende bemærkninger omkring sig, må man da godt bakke dem op med lidt argumenter/facts.

Det er aldrig skidt at sætte sig en lille smule ind i et emne inden man debaterer det. Der er f.eks. en fin artikel om "roid rage" på denne side.

medgivet, en del af dem der anvender AS er desværre unge knægte der føler sig udødelige. Derfor tager de hovedet under armen i forbindelse med deres brug af AS.

Andre igen har et psykisk behov for at opnå og opretholde meget stor muskelmasse. De ender hurtigt i en spiral uden tilstrækkelige pauser fra deres brug af steroider og med større og større doser.

En dags hyggelæsning på bodyhouse viser tydeligt dette eksempel IMHO.

Mvh Poul

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skiver ikke noget om "at ytre mig verbalt med mine muskler", men jeg påpeger blot på en ironisk måde det tåbelige i Brainroids indlæg. Men forresten bruges da både tungemuskler og larynxmuskler i forbindelse med frembringelse af tale :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share