Mit træningsrum


J.B
 Share

Recommended Posts

Hej MRB

Havde jeg vidst at du efter > 1000 indlæg ikke fatter ironi, så havde jeg selvfølgelig formuleret mig lidt anderledes.

Men  "by the way" så har jeg et smith stativ til salg :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du er ude på at sælge en gang ragelse, så er du i det forkerte forum. Hvis det var en joke, så vil jeg fortælle dig, eftersom du er ny her, at ironi bliver en del mere kompliceret på tekst end i tale eftersom der ikke er noget kropssprog. Jeg kan umuligt læse dine tanker, men kun forholde mig til det, du skriver, og det er ikke ligefrem fordi der står ironi skrevet med fed skrift over dit indlæg.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej igen

Nu er det ikke fordi jeg gider at bruge ret meget mere tid på det her men mit indlæg var hverken ment som en joke eller for at sælge noget ragelse. Det var pkt. 1 for at anerkende JB´s rum og pkt. 2 for at tilbyde JB et stykke udstyr til hans rum. Tilbudet kan JB jo tage som han vil men jeg kan ikke tro at han er blevet fornærmet over det lige som du tilsyneladende er. Når du er mere til et powerrack end smith-stativ så er det helt fint med mig. Og med hensyn til mit synspunkt ang. pladsen som et powerrack optager så er det ud fra de erfaringer jeg har med h.h.v det ene og det andet. Smith-stativet stammer fra det træningsrum hvor jeg bruger en del tid. For noget tid siden blev det erstattet af et powerrack (det er derfor jeg har det nu) og det er egentlig også udemærket men godt nok fylder det ikke ret meget m2-mæssigt på gulvet men problemet er at det fylder hele vejen op til loftet stort set og det kan godt være et problem hvis man skal rundt omkring med en vægtstang i et rum som ikke er for stort i forvejen.

Men hensyn til ironi så er det vel lidt derfor at der findes smilies (der var vist en efter teksten i mit første indlæg........og jo du har ret , det her er kun mit 3. indlæg mod dine >1000) Vi skal jo alle sammen starte et sted inden vi bliver så skrappe som dig.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det ikke fordi jeg gider at bruge ret meget mere tid på det her men mit indlæg var hverken ment som en joke eller for at sælge noget ragelse. Det var pkt. 1 for at anerkende JB´s rum og pkt. 2 for at tilbyde JB et stykke udstyr til hans rum. Tilbudet kan JB jo tage som han vil men jeg kan ikke tro at  han er blevet fornærmet over det lige som du tilsyneladende er.

<{POST_SNAPBACK}>

Lur mig om ikke en af grundene til dit indlæg var at hive nogle mønter hjem for det Smith-stativ, specielt når du prøver at ovetale ham til at købe et istedet et power-rack. Det anses generelt som dårlig netikette at forsøge at sælge ting i fora, som ikke er specifikt indrettet til det samme.

Men hensyn til ironi så er det vel lidt derfor at der findes smilies (der var vist en efter teksten i mit første indlæg........og jo du har ret , det her er kun mit 3. indlæg mod dine >1000) Vi skal jo alle sammen starte et sted inden vi bliver så skrappe som dig.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er en smiley på ingen måde en garanti for at det bliver tydeligt, at det er ironisk ment. Men jeg kan se, at du allerede efter 3 indlæg er blevet betydeligt bedre til det...

Edited by MRB
Link to comment
Share on other sites

Hvordan er gulvet konstrueret? Er der forstærkninger eller andet? Man kunne jo "tabe" en håndvægt.

Fint håndværk må man sige :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej der er ikke noget forstærkning. Gulvet er lavet af flamingo, gipsplader og så til sidst laminatgulvet. Men jeg tror nu ikke der sker så meget hvis man taber en 20 kg skive. Tror dog godt der kunne ske noget, hvis man taber stangen, mens man squatter men det har jeg nu ikke trænkt mig at prøve :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg har to krysfinerplader med en klods i hvert hjørne jeg lægger vægten ned på. Det kan jeg fordi de to 20 kg skiver jeg har ikke er store nok så stangen er stadig 1-2 cm under "normalt".

<{POST_SNAPBACK}>

De to 20 kg.'s skiver? Ja så går den nok ikke gennem gulvet. Skal du ik' ha' dig nogle flere kg.'s? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har to krysfinerplader med en klods i hvert hjørne jeg lægger vægten ned på. Det kan jeg fordi de to 20 kg skiver jeg har ikke er store nok så stangen er stadig 1-2 cm under "normalt".

<{POST_SNAPBACK}>

De to 20 kg.'s skiver? Ja så går den nok ikke gennem gulvet. Skal du ik' ha' dig nogle flere kg.'s? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jow sådan set. Men jeg overvejer at købe en bedre stang, noget ol noget, og så ville det være dumt at bruge 650 kg på et par 20 kg skiver (25mm). Men altså jeg har skiver så stangen kan blive en 156 kg tung, så om et par måneder, eller tidligere, er det for lidt når jeg skal maxe i dødløft.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share