Mit træningsrum


J.B
 Share

Recommended Posts

Så blev vi endelig færdig med vores træningsrum. Det har taget en 5 måneders tid og der mangler stadig lidt forskellige småting. Her er nogle billeder af forløbet:

Det startede med at vi gravede ud og lagde et fundament:

fundament.jpg

Så blev der rejst et skelet:

skelet.jpg

derefter blev der sat gips op. Vi lavede det på en lidt utraditionel måde, idet vi først satte gipsen op indvendig og lagde isolering udefra:

wall.jpg

så kom der ellers beklædning og tag på og den slags:

udefra1.jpg

Indefra så det sådan ud:

inde1.jpg

Så blev der ellers lagt gulv men varme sat slasvæv på vægenen og malet hvidt over det hele. På nuværende tidspunkt ser et sådan ud:

Gallery

Så skulle man bare have fat i et powerrack og et olympisk væktsæt så ville det være endnu bedre :bigsmile:

Rummet er på ca 16 kvadratmeter (4mx4m)

Gulvvarmen er ikke sat til endnu og der er heller ikke lagt strøm og sådan noget.

Det har kostet ca 18.000 kr i materialer. Vi har lavet det hele selv så der er ikke brugt penge på håndværkere.

Edited by J.B
Link to comment
Share on other sites

Feee nok  :4thumbup:

Men 16 kvm virker nu en smule småt, når man alligevel er igang koster det ikke frygteligt meget mere at gøre det hele lidt større. Men der kan cføli være andre hensyn, såsom rent visuelt og kommunen  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kunne ikke blive meget større, pga det skulle bygges i forlængelse med skuret ved siden af. Men det virker nu ikke småt når man står i det.

Link to comment
Share on other sites

Ser rigtigt flot ud.

Angående powerrack kender i så ikke en der kan smede et for jer?

<{POST_SNAPBACK}>

Jow sådan set, men det er jo bare lige at få taget sig sammen og snakke med ham.

Wow.. Det ser sgu godt ud. Hvad har bænken og holderen til stangen kostet i alt? :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...topic=17820&hl=

Link to comment
Share on other sites

hehe nej jeg skal da ikke have et smith-stativ. Det er jo en jernhule og ikke et fitnesscenter jeg skal have :laugh:

Men et Power rack fylder da ikke særlig meget. Sådan nogle er vel en 1x1 m i "grundareal" Så sådanset fylder det ikke meget mere end det stativ jeg har nu (1x0,8 m)

Link to comment
Share on other sites

Fedt træningsrum du har fået banket op. Så mangler bare lige et smith-stativ. Et i prof-udgave efter som det ser ud til at du er kvalitetsbevidst, som f.eks. STI (svenske kvalitet) .......Hov forresten, sådan et har jeg da til salg  :smile:

Et power-rack tager alt for meget plads...by the way

<{POST_SNAPBACK}>

Sikken en tilfældighed! Du har tilfældigvis et Smith-stativ til salg og tilfældigvis er dit første indlæg her på MOL et, hvor du siger at J.B. da skal bruge et Smith-stativ!

Et Smith-stativ er noget værre lort i forhold til et power-rack... by the way.

Link to comment
Share on other sites

Fedt træningsrum du har fået banket op. Så mangler bare lige et smith-stativ. Et i prof-udgave efter som det ser ud til at du er kvalitetsbevidst, som f.eks. STI (svenske kvalitet) .......Hov forresten, sådan et har jeg da til salg  :smile:

Et power-rack tager alt for meget plads...by the way

<{POST_SNAPBACK}>

Sikken en tilfældighed! Du har tilfældigvis et Smith-stativ til salg og tilfældigvis er dit første indlæg her på MOL et, hvor du siger at J.B. da skal bruge et Smith-stativ!

Et Smith-stativ er noget værre lort i forhold til et power-rack... by the way.

<{POST_SNAPBACK}>

Han siger jo netop, at det er en "tilfældighed" - læs lidt mellem linjerne :smile::wink:

Men du har da ret - manden har ikke brug for at smith-stativ. Fix powerrack!

Link to comment
Share on other sites

Tillykke! Det er et lækkert rum.

Er der ikke nogle større skiver end det på bænkpres stangen og håndvægtene?  :nissegrin:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ventede faktisk på at nogle ville sige noget om de små skiver på stangen :laugh:

Selvfølgelig jeg har større skiver, men jeg laver endnu ikke bb curls med 50 kg, eller Lateral Raise med 20 kg :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fedt træningsrum du har fået banket op. Så mangler bare lige et smith-stativ. Et i prof-udgave efter som det ser ud til at du er kvalitetsbevidst, som f.eks. STI (svenske kvalitet) .......Hov forresten, sådan et har jeg da til salg  :smile:

Et power-rack tager alt for meget plads...by the way

<{POST_SNAPBACK}>

Sikken en tilfældighed! Du har tilfældigvis et Smith-stativ til salg og tilfældigvis er dit første indlæg her på MOL et, hvor du siger at J.B. da skal bruge et Smith-stativ!

Et Smith-stativ er noget værre lort i forhold til et power-rack... by the way.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej MRB

Havde jeg vidst at du efter > 1000 indlæg ikke fatter ironi, så havde jeg selvfølgelig formuleret mig lidt anderledes.

Men "by the way" så har jeg et smith stativ til salg :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej MRB

Havde jeg vidst at du efter > 1000 indlæg ikke fatter ironi, så havde jeg selvfølgelig formuleret mig lidt anderledes.

Men  "by the way" så har jeg et smith stativ til salg :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du er ude på at sælge en gang ragelse, så er du i det forkerte forum. Hvis det var en joke, så vil jeg fortælle dig, eftersom du er ny her, at ironi bliver en del mere kompliceret på tekst end i tale eftersom der ikke er noget kropssprog. Jeg kan umuligt læse dine tanker, men kun forholde mig til det, du skriver, og det er ikke ligefrem fordi der står ironi skrevet med fed skrift over dit indlæg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share