BB videoer


Deluxe
 Share

Recommended Posts

Listen lyder som følger:

Contest Pump Room: 2001 NPC's USA men's pumproom part 1-3

Evening Show: NPC's 2001 nationals men's show.

Pumped up and olied down: exclusive documentary about the steroid use in proffesional bodybuilding. Explicit content.

og så er der " Extreme hardcore UFC violence " til dem, som er mere til den slags :)

Sælger til højest bydende selvfølgelig.

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

Hey jeg har haft en CD fyldt med UFC kampe på, men har den desværre ikke mere, hold kæft den har vi grint meget over ude på arbejde, for der sker satme noget i de kampe, jeg kan godt prøve at skaffe den hjem igen, hvis det skulle have interresse, det er bare en CD fyldt med en masse fede kampe...

Link to comment
Share on other sites

Thomas J : Jamen så er JEG da den du skal i kontakt med! Har selv gået til fuld kontakt kampsport! Og har endda også gået til shoot fighting!

Puha, jeg har mange spændende historier at fortælle om forskellige stævner :) Uha ... gode minder, men også erfaringer! Nåmen back to UFC! De UFC jeg har, er på .Avi og .Mpeg . Det er blandede kæmpere, dvs. de absolut ypperste inden for sporten.

Nu skal du bare høre : Det foregår således at på CD'en ligger nogle mapper. Nogle af mapperne har bare et alm. navn på kæmperen du søger. Derinde finder du en mindre film omkring netop den fighter. Hans bedste kampe, hans bedste knockouts, alt hvad der gør netop ham WILD!

Derudover ligger der: Ultimate UFC knockouts!

Og jeg siger dig ... nogle gange da jeg så det, de første gange, så kunne jeg ikke lade være med at lave en afvigende grimasse...nogle af de knock outs er SÅ brutale at du slet ikke kan forestille dig det. De er SERIØST hardcore knockouts.

Så kommer der bonus tingende : I UFC er der oprettet diverse "bander" som består af cirka 4-7 kæmpere. Hver bande har sit eget navn selvfølgelig, og så bliver der vist de fedeste knockouts fra hver bande, det er sgu ret cool! Bla for du lidt at se på, når "Lions Den" og "team Golden Glory" tager sig ud!

Alt i alt cirka 61 min. Og nu tænker du måske ... ahhh ... en enkelt time. Ja, men ved du hvad? Her er der ikke særlig mange skod "hold&lick" kampe, hvor de bare ligger og nusser med hinanden. Nej her er det upfront og fist fight der vil noget! U have my word for it! ud over det .... så får du i visse dele, lov til at se disse fatale moves:

èn bliver midlertidig lam.

èn bliver KVALT i sin tandbeskytter, under en lås.

èn 19 årig knægt, smadrer Japans world class Thai-fighter.

USA vs. Japan 3 round fights! De er yderst sjældne og svære at skaffe! Du har nok at se til her Thomas :)

Skriv hvis du er interesseret :) Og kom med din pris -

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal lige vide en ting. Hvis det er den klip samling, som man allerede kan downloade inde på sherdog.com, så har jeg alle klippene. Det lyder meget som det samme. Der er nemlig også en fil som hedder Ultimate UFC knockouts. Der er klip fra Pride, Lion´s Den, klip af forskellige fightere lige fra Tank Abbott til Igor Vovchancin. Ved ikke om det er det du har ?? Du kan selv gå ind på Sherdog´s hjemmeside og chekke om det er det samme.

Ved du hvor man kan få hele UFC mesterskaber på video eller .mpeg ?? Jeg fandt engang en japser på kazaa, som havde alle UFC, alle Pride Turneringer og alle Extreme Fighting videoer. Men han ville ikke dele den bandit ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Har i hørt om UFC i Rusland hvor den Russiske mafia er arrangør, hvor deres bodyguards stiller op, det skulle være sådan at dommeren i kampen er kurrupt, og er ligeglad med om de er ved at dø.

Der for har det betydet at det er blevet svært for russerne at få Pro`s til Rusland pågrund af chancen for at dø, læste det i

-------.

Link to comment
Share on other sites

Thomas J : Du har lige reddet èn af mine venner fra en ordentlig røvfuld!

Jeg gav sammen med 2 andre venner, 200kr. pr. CD. Og nu har du lige givet mig en adresse, hvor jeg fandt de samme klip. Ringede til fyren og sagde dette, og han indrømmede.

Egentlig burde jeg takke dig :bigsmile:

Jeg har et par bånd på VHS, men de er ret gængse...øhm, jeg har derimod nogle bånd, fra nogle dørmænd som jeg engang kendte, som er privat optagelser fra når de har været på arbejde og stået i døren ... det er ok, hardcore. Der er ihvertfald nogle perkere som får lidt at se til *G*

Jeg skal se om jeg kan skaffe noget på .AVI

èn anden gut jeg kender, har noget avanceret udstyr, da han arbejder i TVdanmark, og han kan godt lave VHS optagelser om til .AVI osv. Men han vil nok kræve lidt penge for det.

Jeg har ikke så meget på VHS med decideret UFC, det er mere K-1 osv. Da min papà er mere til upfront, og clean kampe.

(Han blev nummer 2 i full contact knock-down karate til et hollandsk mesterskab) (Ville lige prale med daddy) ;)

Nu hvor jeg er lidt pissed på ham fyren, trækker jeg selvfølgelig tilbudet om UFC tilbage.

Men lad mig være helt ærlig, så er det på VHS, i UFC genren ikke det helt store, men vi er tilbage i starten og midten af 90'erne. Så en del af de kæmpere vi kender idag, er ikke med.

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvis der er nogle af jer Slåsbrødre herinde som mangler nogle Hardcore ekstreme hooligans slåskampe, så bare sig til, men det blir ikke før jeg har ADSL. Og jeg mener HARDCORE alt lige fra tænder der blir slået ud, til brækkede fingre, Nasty stuff...

Link to comment
Share on other sites

Infest: Hehe lækkert nok! Vil gerne have noget af den slags! har selv et VHS bånd der hedder "Riots :mobs out of control" det er også hårde sager fra USA :)

MVH DNL

P.S. XAX, jeg snakker med ham imorgen og hører hvor meget han vil tage for at få det på .AVI ... Men inden jeg lover for meget, ska' jeg liiige kunne være sikker på et par ting, da det rent faktisk er private optagelser af nogle dørmænd, som jo kan genkendes, der gør nogle ikke helt lovlige sager :) Men altså, går det hele godt, så kan du nok få CD'en for under 200

Link to comment
Share on other sites

Så har jeg fået den CD med UFC kampe, den indeholder 2 timers kampe, jeg deler den via FTP:

212.242.220.114

brugernavn: mol

Pass: mol

Jeg har desværre kun en 128 i upload, så det tager sin tid for at hente den, fylder ca. 700 mb

Men jeg får opgraderet min linie imorgen tidligt til en 256 i upload...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share