Ironmind.com


Jannick
 Share

Recommended Posts

Jeg har for nylig bestilt tre par CoC grippers fra ironmind.com.

Jeg ville lige høre for jer som har handlet med ironmind, om produkterne bliver sendt enkeltvis i hver deres pakker eller om de bliver sendt i én stor pakke?

Det er bare et toldspørgsmål, for sendes de i en stor pakke, vil der stå 60$ på pakken og chancerne for told vil være tæt på 100%. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

De bli'r sendt i en stor pakke..

Jeg bestilte også 3, og der kom ikke told oveni  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok. Så må jeg håbe at jeg er lige så heldig! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har lige modtaget postanmeldelse om, at mine CoC's er klar til afhentning, og sørme om der ikke lige røg 154,- kr. til told oven i hatten :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige modtaget postanmeldelse om, at mine CoC's er klar til afhentning, og sørme om der ikke lige røg 154,- kr. til told oven i hatten  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Se idioterne her.

Det er til at blive helt irriteret over så forarget hun lyder over at folk handler via nettet.

"For at sætte prikken over i'et skal han lige betale 65 kroner til Post Danmark, så den bliver dyr, den bliver rigtig dyr"

<{POST_SNAPBACK}>

Ja gud ske tak og lov for det! :blink: Siden hun ikke bryder sig om det, kan man jo stille sig selv det spørgsmål om hvorfor hun arbejder hos tolden. :4thumbup:

"...den indeholder, efter altsandsynelig noget til motorcykler, den kommer fra Yamaha..." - Båååt, forkert! Det var en tromme! :tongue:

Edited by Jannick
Link to comment
Share on other sites

Ja gud ske tak og lov for det!  :blink: Siden hun ikke bryder sig om det, kan man jo stille sig selv det spørgsmål om hvorfor hun arbejder hos tolden.  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det har altid undret mig lidt at ansatte er trætte af kunder, - altså lige indtil der tales om nedskæringer. Så er der pludseligt ikke noget bedre :blink:

"...den indeholder, efter altsandsynelig noget til motorcykler, den kommer fra Yamaha..." - Båååt, forkert! Det var en tromme!  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

"...den indeholder, efter altsandsynelig noget til motorcykler, den kommer fra Yamaha..." - Båååt, forkert! Det var en tromme!  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Du glemte vist, at se indslaget færdigt. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved godt at trommen ikke havde forbindelse med det Yamaha hun snakkede om, men det passede bare så godt sammen at vise en tromme (som sagtens kunne være fra Yamaha) lige efter hendes udtalelse. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Idag modtog jeg mine CoC's. Kun 9 dages levering så det må siges at være gået hurtigt. :cooldance:

Og der var ingen told! :4thumbup:

De er sku godt nok hårde de grippers! Kan lige snuppe en 6-8 reps hvor jeg klemmer "traineren" helt sammen. Så der er nok at klø på med hvis jeg skal kunne lukke 2'eren. :w00t:

Edited by Jannick
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share