Hvad er KBH's svar på OBBC?


Zipcode
 Share

Recommended Posts

Måske et lidt underligt spørgsmål. Men hvad er det nærmeste KBH kommer på OBBC? Jeg har selv boet i Odense, men synes ikke rigtig jeg kan finde et center af OBBC's klasse? Er der nogen der har boet begge steder, og kender alternativer i København. Jeg har trænet i Sats i næsten 10 mdr. nu, og man går sgu lidt død i det :dry: Hard Work Nørrebro er måske det nærmeste...

Selvfølgelig er afstandene lidt større, men jeg vil gerne høre nogle alternativer. Ved godt det har været oppe i nogle tråde. Jeg har hørt om et styrkecenter på Finsensvej på Frederiksberg eller deromkring? Nogen der kender det?

Link to comment
Share on other sites

jeg må sige helt klart City Fitness på Amager :4thumbup:

Tonsvis af de fede GYM80 maskiner, tunge håndvægte, gulv der kan tåle både tung DL samt et godt squatstativ + en FEE' stemning og søde piger :wub: i receptionen :cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

jeg må sige helt klart City Fitness på Amager :4thumbup:

Tonsvis af de fede GYM80 maskiner, tunge håndvægte, gulv der kan tåle både tung DL samt et godt squatstativ + en FEE' stemning og søde piger :wub: i receptionen  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Enig!

Har dog aldrig været i OBBC; men udfra beskrivelsen vil jeg også mene, at City Fitness er den tætteste sammenligning.

Link to comment
Share on other sites

DAMN nogle priser  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

ja 300/mnd for de bedste faciliteter i byen. Meget billigere end hos Equinox/fitness.dk/SATS som ikke leverer samme standard hvis det er rigtig tung styrketræning og gode maskiner man er efter...

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

city fitness er vel uden sammemligning osse det sted hvor hovedstaden BB'er og fitness miljø kommer mest for at være smarte og blive set....

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen det var jo også meningen at det sku' være KBHs svar på OBBC jo! :blink:

Mmmnehehehehehehe… :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Siger du, som kommer hele vejen fra kbh FOR at blive set i OBBC.....sammen med os andre... :w00t:

:laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sjovt, gik lige og tænkte på om der lå et godt sted i nærheden af hvor jeg flytter hen til sommer. Det viser sig at City Fitness ligger 100 meter fra hvor jeg flytter hen!!!

Lyder som et godt sted at checke ud - som alternativ til SATS Englandsvej...

Link to comment
Share on other sites

Sjovt, gik lige og tænkte på om der lå et godt sted i nærheden af hvor jeg flytter hen til sommer. Det viser sig at City Fitness ligger 100 meter fra hvor jeg flytter hen!!!

Lyder som et godt sted at checke ud - som alternativ til SATS Englandsvej...

<{POST_SNAPBACK}>

Også et godt sted at blive bekendt med en %del af Ama'r gangstas :pimp:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share