Mit program


_Mikkel_
 Share

Recommended Posts

Ok. Vi prøver igen :smile:

Meget forsimplet, version, dog: Stort set alle de resultater, du kan opnå ved hjælp af maskiner, kan du opnå ved brug af vægtstænger, og i mange tilfælde vil vægtstængerne også give et overlegent resultat :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep - Den er skam feset ind på lystavlen nu :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ok. Vi prøver igen :smile:

Meget forsimplet, version, dog: Stort set alle de resultater, du kan opnå ved hjælp af maskiner, kan du opnå ved brug af vægtstænger, og i mange tilfælde vil vægtstængerne også give et overlegent resultat :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep - Den er skam feset ind på lystavlen nu :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Og så er frivægte også meget sjovere. :blush::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Og så er frivægte også meget sjovere.  :blush:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Både og... :wink:

For mit vedkommende er maskinøvelser lidt roligere at tage, da det foregår under mere kontrollerede omstændigheder, modsat firvægtsøvelser hvor min erfaring omkring dette, ikke er så stor. :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kommer hurtigt og så bliver du glad for det og er nemmere at have trænet frivægt hele tiden end at skulle skifte fra maskin til frivægte :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ved jeg egentlig om jeg får nok proteiner?  :blink:

Jeg vejer jo ikke min mad, så det er ret svært at vurdere... :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja! Men det er der vel et middel mod. At veje din mad :devil:

Bare gør det en uge, - så har du en langt bedre fornemmelse for hvor skoen trykker - og hvad der er godt og hvad der er skidt!

Link to comment
Share on other sites

Ang. frie vægte så er det da lidt sjovt at der ikke er blevet linket til denne MOl-"artikel" omkring dette emne.

I øvrigt er jeg ret enig med koret ovenfor. Frie vægte er nok alligevel "bedre".

<{POST_SNAPBACK}>

Ah! tak for linket :cooldance: - så er dommen vist afsagt:

...Og hvad er så bedst?

Ingen af delene er bedst! Det afhænger af situationen. Motionister kan godt tillade sig kun at bruge maskiner og topidrætsfolk kan tillade sig kun at bruge frie vægte. I de fleste tilfælde vil en kombination af træning med fri vægte og maskiner give det bedste resultat.

Mht. vejning af mad - så tænkte jeg på om der ikke var et alternativ? om man evt. kunne mærke det op kroppen på en måde?

Edited by _Mikkel_
Link to comment
Share on other sites

Mht. vejning af mad - så tænkte jeg på om der ikke var et alternativ? om man evt. kunne mærke det op kroppen på en måde?

Som DaDane skriver så prøv at gøre det i bare en uge - alle kan gøre det i mindst en uge, og jeg lover dig for, at du bliver utrolig klog på, hvad du spiser. Man burde lige tage en uge en gang i mellem for at se på sine madvaner. Der kan godt snige sig nårlige vaner ind en gang i mellem.

Hvis du slet ikke vil tælle, så er der en anden mulighed. Spis mindre potioner og lav mere cardio - det burde give noget vægttab.

Hvis det derimod er større muskler, du vil have, så spis større portioner mad og fokuser på at spise en masse proteiner.

Edited by sokr@tez
Link to comment
Share on other sites

I første omgang er det vægttabet jeg går efter - Men det er nu også lidt svært at finde al vægten og indholdet i den mad forældrene serverer, så enten må jeg bede dem om opskriften (hvilket de kun bruger nogen gange) hvorefter jeg vejer der, eller også må jeg spise mit helt eget til aftensmad fremover...

Så jeg er sq lidt i tvivl her :huh2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share