Træning af biceps


lassekk
 Share

Recommended Posts

Hejsa

jeg er en dreng som gerne vil vide om man kan træne biveps vi armbøjninger?

Altså kan jeg træne min biceps via armbøjninger eller er det kun triceps?

2. Træner jeg min biceps ved at hænge mig i en stang med OVERHÅNDSGREB og så trække mig op ?

MVh

LAsse  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Armbøjninger er triceps. Ja, du træner biceps ved at hænge dig i en stang og hive dig op (chin-ups).

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

jeg er en dreng som gerne vil vide om man kan træne biveps vi armbøjninger?

Altså kan jeg træne min biceps via armbøjninger eller er det kun triceps?

2. Træner jeg min biceps ved at hænge mig i en stang med OVERHÅNDSGREB og så trække mig op ?

MVh

LAsse  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Armbøjninger er triceps. Ja, du træner biceps ved at hænge dig i en stang og hive dig op (chin-ups).

<{POST_SNAPBACK}>

ok mange tak :)

men kan man HJEMME træne sin biceps på andre måder end chin ups?

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

jeg er en dreng som gerne vil vide om man kan træne biveps vi armbøjninger?

1. Altså kan jeg træne min biceps via armbøjninger eller er det kun triceps?

2. Træner jeg min biceps ved at hænge mig i en stang med OVERHÅNDSGREB og så trække mig op ?

MVh

LAsse  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad mener du med at træne din biceps?

Skal den være større/stærkere/mere udholden, eller hva?

1. Nej, biceps aktiveres stort set ikke under armbøjninger (går her ud fra du mener armstrækninger, ik?)

2. Ja det træner biceps, det kaldes pull-ups. Biceps aktiveres dog mere ved at tage fat i stangen med underhåndsgreb.

EDIT: AAAAAlt for langsom :dry::wink:

Edited by Hammerstrength
Link to comment
Share on other sites

Hejsa

jeg er en dreng som gerne vil vide om man kan træne biveps vi armbøjninger?

1. Altså kan jeg træne min biceps via armbøjninger eller er det kun triceps?

2. Træner jeg min biceps ved at hænge mig i en stang med OVERHÅNDSGREB og så trække mig op ?

MVh

LAsse  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad mener du med at træne din biceps?

Skal den være større/stærkere/mere udholden, eller hva?

1. Nej, biceps aktiveres stort set ikke under armbøjninger (går her ud fra du mener armstrækninger, ik?)

2. Ja det træner biceps, det kaldes pull-ups. Biceps aktiveres dog mere ved at tage fat i stangen med underhåndsgreb.

EDIT: AAAAAlt for langsom :dry::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Den behøves ikke være større men det bliver den vel hvis man træner den. Det er for at gøre den stærkere og mere udholden! :) ja jeg maner armstræninger

Link to comment
Share on other sites

Hey kom lige til at tænke på noget sådan en stang som man bruger til pinps har jeg kun udenfor! Så tænkte på om ikke man nu mens det er koldt kan gøre det med et bord!

Altså ligge sig inde under bordet med maven OP mod undersiden af bordet, og så holde et UNDERHÅNDS greb på bordpladen og så hive sig op og ned?

hjælper det på biceps selv jeg har underhåndsgreb ?

Link to comment
Share on other sites

Hey kom lige til at tænke på noget sådan en stang som man bruger til pinps har jeg kun udenfor!  Så tænkte på om ikke man nu mens det er koldt kan gøre det med et bord!

Altså ligge sig inde under bordet med maven OP mod undersiden af bordet, og så holde et UNDERHÅNDS greb på bordpladen og så hive sig op og ned?

hjælper det på biceps selv jeg har underhåndsgreb ?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan dælen vil du bære dig at med at have underhåndsgreb? så skal du jo kun lige ligge med hovedet under bordet i den ene ende, + du vil have en kæmpe risiko for at bordet tipper :w00t:

Lav nogle curlz hvis du vil træne biceps... tjek de to nederste her:biceps og brachialis øvelser

Link to comment
Share on other sites

Hey kom lige til at tænke på noget sådan en stang som man bruger til pinps har jeg kun udenfor!  Så tænkte på om ikke man nu mens det er koldt kan gøre det med et bord!

Altså ligge sig inde under bordet med maven OP mod undersiden af bordet, og så holde et UNDERHÅNDS greb på bordpladen og så hive sig op og ned?

hjælper det på biceps selv jeg har underhåndsgreb ?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan dælen vil du bære dig at med at have underhåndsgreb? så skal du jo kun lige ligge med hovedet under bordet i den ene ende, + du vil have en kæmpe risiko for at bordet tipper :w00t:

Lav nogle curlz hvis du vil træne biceps... tjek de to nederste her:biceps og brachialis øvelser

<{POST_SNAPBACK}>

mener du der hvor der står wall + standing (i højre side)

eller curl og incline curl?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share