Mave og Peacher curl


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Hej..

Jeg har lige et par spørgsmål:

1. Synes min mave ser stor ud når jeg slapper af i den... den falder ligesom ned, hvis i forstår... den er ikke fed, jeg kan da ane min sixpack, og der er ikke meget fedt på den... jeg kom til at tænke på om mine indre mave muskler er for stor eller hvad?? I kan kigge i min log og se hvordan og hvor meget jeg træner mave.. please kom med råd, vil jo gerne have en flot überkrop til sommer :)

2. Når man udfører peacher curls, skal man så strække armene HELT ud?? Eller må man godt stoppe lidt før, også køre op igen???

Link to comment
Share on other sites

1. Nogle siger noget "vacuum" træning kan hjælpe på noget opstramning af korsettet, hvis det hænger lidt lavt - jeg ved det ikke!

Ellers er der også nogle der siger, at hyperextended crunches kan være med til at holde maven lidt på plads - igen skal jeg ikke kunne sige noget med sikkerhed. Kender det dog godt lidt selv!

2. Jeg ville nok stoppe en tand før, fordi det er uforholdsmæssigt hårdt helt i bunden (tvinger en til at køre med meget lav vægt) og for at holde stresset på musklen :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share