zig-zag


Pølsekilleren
 Share

Recommended Posts

Hvis man ikke er intresseret i at have bulke/cutte perioder, men bare ville have en god lav fedt% hele året rundt, ville det så ikke være en god ide med en form for zig-zag diet? Sådan at man kun dagen efter man har styrketrænet er i kalorie overskud, for er det ikke efter man har trænet, at musklerne bygger sig selv op igen?

Håber det var til at forstå :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man ikke er intresseret i at have bulke/cutte perioder, men bare ville have en god lav fedt% hele året rundt,
er du interesseret i mere muskelmasse ?
for er det ikke efter man har trænet, at musklerne bygger sig selv op igen?

jo men "efter man har trænet" kan sagtens være f.eks 48 timer?

zig zag er i bedste fald ineffektivt og i værste fald spild af tid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg troede langt det meste af det kun var efter 36 timer. Nej jeg træner ikke for muskelmasse, men styrke og eksplosivitet! :weight_lift:

"zig zag er i bedste fald ineffektivt og i værste fald spild af tid " Hvorfor det?

(Hvordan bruger man quote??? :confused: )

<{POST_SNAPBACK}>

Enten vha. ['qoute]['/quote] tags (uden '), vha. "quote"- eller "svar"-knappen nede i hjørnet af det indlæg du vil quote fra; eller vha. "quote"-knappen der er over dit text-vindue når du skriver indlæg. :smile:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Ja selvfølgelig kommer det ventede vrøvlekor på banen, der selvfølgelig INTET belæg, hverken teoretiske eller empirisk, har for at understøtte deres snævertsynede vrøvl. :tongue:

Faktum er, at det potentielt kan være en yderst effektiv metode. Det ENESTE valide teoretiske argument imod denne fremgangsmåde, der er kommet frem, er Angels pointe, omkring at denne vekslen kunne være problematisk i forhold til aktiveringen af fedtnedbrydende enzymer i kroppen.

Nu ved jeg ikke, hvor langt hun er i sit uddannelsesforløb, men jeg er blevet informeret fra andre kilder, at dette IKKE er tilfældet, hvis man eksempelvis realiserer underskudet i et stræk eksempelvis om natten. Selvfølgelig vil der tæres på fedtdepoterne at sige andet er nonsens.

Jeg har personligt gang i et lille eksperiment, som er overstået om en måneds tid, så I'LL be back :4smartass::alright:

Edited by Ugh Togoth
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share