*** Mind over Matter ***


RunnersHigh
 Share

Recommended Posts

  • Replies 622
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Synes egentlig træningen går rigtig fornuftigt for tiden.

Belært af erfaringen satser jeg denne gang på langsom konstant fremgang for at minimere risikoen for skader og for simpelthed at undgå at slå for store brød op.

Denne strategi har foreløbig været en succes (7-9-13), så jeg holder mig slavisk til de satte mål, selvom det er fristende at sætte tempoet og/eller distancen op hurtigere.

:smile:

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Det blæste lige så meget som sidst, denne gang regnede det bare også!! :4thumbup:

men som de siger: Regn og slud.. løberen skal altid ud :cooldance:

anyways.. det giver selvfølgelig også noget ekstra træning og hærdning med vejret som den usikre variabel og det er vel en af grundene til jeg træner udendørs..

Jeg nåede mine mål, men - indrømmet - det kunne have været sjovere uden regnstormen så turen får:

:smile::smile::smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå man er godt nok aktiv på boardet, men ikke med træningen :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

nej jeg kører helt efter planen pt :4thumbup:

som den opmærksomme læser vil have bemærket træner jeg hveranden dag... so there!! :laugh:

selvom jeg indrømmer jeg planlægger lidt ekstra restitution i morgen :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må jo også tilstå at vejret bestemt også har betydning for mig når jeg skal ud på landevejene. Tit ender det vist med at jeg tager turen på løbebåndet i centeret i stedet hvis vejret er dårligt. Meeeen, så giver jeg den altså lige en fire km oveni, for det er jo ikke helt det samme. Måske er det egentlig en slags straf for at man ikke gider regnvejret, men hvad, jeg tager den gerne for at holde på varmen. Du har jo læst i min log, så jeg må jo tilstå at på grund af min vægt, kan det til tider være svært at holde på varmen, selv når jeg løber eller er i bevægelse udenfor..

Nå, jeg må vel til det.. I dag skal der trænes Cardio...Cykling og steptrainer..

Camilla :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Dagens cardio: 3 timers slalom mellem mere eller mindre ædruelige 1maj-gængere i Fælledparken  :w00t:

Dagens bænkpres:

45 * løft af flaske til mund - højre hånd

45 * løft af flaske til mund - venstre hånd

:4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Super hardcore træning der :rofl2::rofl2::rofl2::rofl2: Rigtig godt med væske. SÅDAAAAAAAAAAAAAAAn :4thumbup: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens cardio: 3 timers slalom mellem mere eller mindre ædruelige 1maj-gængere i Fælledparken  :w00t:

Dagens bænkpres:

45 * løft af flaske til mund - højre hånd

45 * løft af flaske til mund - venstre hånd

:4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg glæder mig mere til at høre om din bænkpres fra hoftehøjde (dameafstraffelse)

Link to comment
Share on other sites

hvis du ikke har set Groundhog day med Bill Murrey så gør det.... Den vil minde dig om træningen...

Hvad med at variere den lidt? spring ud prøv noget vildt.... løb den anden vej rundt..

I det 3100 mile der foregår på et 900 m langt fortov i newyork der varierer de det også lidt. Modsat uret hver anden dag :w00t: Og vinder tiden er 42 dage... ca. 120 km om dagen!

post-6922-1115246530.gif

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

hvis du ikke har set Groundhog day med Bill Murrey så gør det.... Den vil minde dig om træningen...

<{POST_SNAPBACK}>

lol :bigsmile: ¨

Når sandheden skal frem, så varierer og eksperimenterer jeg en del med træningen, men det er ikke altid jeg lige gider skrive om det, for jeg er nogen gange i tvivl om Niceman og Julle er de eneste der læser det :dry:

Men nu da jeg ved jeg har mindst 3 læsere vil jeg måske forsøge at være mere udførlig i mine turbeskrivelser :smile:

Efter træningen får jeg enten masser af energi :w00t: eller også bliver jeg sygelig træt :sleeping: som en narkoman der lige har skudt årene fuld med heroin...

I går var det sidste tilfældet; blev simpelthen så træt, men også dejlig afslappet så det er en lidt anderledes fornemmelse end almindelig træthed..

Link to comment
Share on other sites

for jeg er nogen gange i tvivl om Niceman og Julle er de eneste der læser det 

er du vild mand?

Jeg er også fast læser her, omend en slags skabs læser :bigsmile:

knus Duenn

<{POST_SNAPBACK}>

...tilslutter mig flokken :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

hvis du ikke har set Groundhog day med Bill Murrey så gør det.... Den vil minde dig om træningen...

<{POST_SNAPBACK}>

lol :bigsmile: ¨

Når sandheden skal frem, så varierer og eksperimenterer jeg en del med træningen, men det er ikke altid jeg lige gider skrive om det, for jeg er nogen gange i tvivl om Niceman og Julle er de eneste der læser det :dry:

Men nu da jeg ved jeg har mindst 3 læsere vil jeg måske forsøge at være mere udførlig i mine turbeskrivelser :smile:

Efter træningen får jeg enten masser af energi :w00t: eller også bliver jeg sygelig træt :sleeping: som en narkoman der lige har skudt årene fuld med heroin...

I går var det sidste tilfældet; blev simpelthen så træt, men også dejlig afslappet så det er en lidt anderledes fornemmelse end almindelig træthed..

<{POST_SNAPBACK}>

Hej tøserne flokkes om dig her så :blush:... nu er der lidt ekstra pres på dig!

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

Når sandheden skal frem, så varierer og eksperimenterer jeg en del med træningen, men det er ikke altid jeg lige gider skrive om det, for jeg er nogen gange i tvivl om Niceman og Julle er de eneste der læser det  :dry:

:poking::poking::poking:

Hvad skulle der nu være galt i det :sneaky2::poking::poking::poking::poking::poking: Der kan du se, der er da flere der følger med i dit galimatias værk. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share