Stomach Vakuum og Dragonflags!?


Stubager
 Share

Recommended Posts

Til spørgsmålet om dragonflags kan du se dem her Dragonflags - Pavel Dragon Flags, The final guide

Mvh

FMJ

<{POST_SNAPBACK}>

Uh tak!

Hmm det er sgu da ikk så svært som alle går og siger...

Hvad med de der Stomach Vakuum-øvelser..

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil vædde på at du ikke udføre den korrekt. Den nedre del af ryggen og numsen, må slet ikke røre bænken. Du støtter kun med den øvre ryg under hele fasen.

Link to comment
Share on other sites

Synes der er mange forskellige teorier om emnet! Har hørt det sådan, at vacuum-øvelsen skulle træne transversus abdominis rigtig godt og bevirke, at man holder maven inde, mens andre siger, det er bullshit. Omvendt er der også en del, der mener, enhver anden maveøvelse kan klare det samme, så jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal tro!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Til spørgsmålet om dragonflags kan du se dem her Dragonflags - Pavel Dragon Flags, The final guide

Mvh

FMJ

<{POST_SNAPBACK}>

Uh tak!

Hmm det er sgu da ikk så svært som alle går og siger...

Hvad med de der Stomach Vakuum-øvelser..

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det er pisse let. :4smartass:

Synes der er mange forskellige teorier om emnet! Har hørt det sådan, at vacuum-øvelsen skulle træne transversus abdominis rigtig godt og bevirke, at man holder maven inde, mens andre siger, det er bullshit. Omvendt er der også en del, der mener, enhver anden maveøvelse kan klare det samme, så jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal tro!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du træner din mave på normal vis og så iøvrigt også får trænet noget tung DL, squat, rackpulls og wallkouts burde trykket på kerne bombe dine indre mavemuskler mere end nogen vacuum øvelse kan. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share