Smolov jr


Søren W
 Share

Recommended Posts

Det er lige voldsomt nok med 4 gange om ugen synes jeg, men ok, hvis det er det der er meningen kunne det da være jeg skulle prøve det, så bliver det kun til bænkpres om lørdagen og ikke andet, så kan det være det går. Nu skal jeg køre den i bænkpres, jeg har set at folk der har gjort dette har ændret forøgelsen i uge 3 fra 10 til 7.5 kg, nogen erfaring på det punkt?

Link to comment
Share on other sites

der skal lægges 5 kilo til i anden uge og 7,5 i tredje, hvis du bænker noget der minder om en human vægt (ca under 150).

Og det ER meningen at det er 4 gange om ugen. Og det er gode sager....

Og så er det en god ide at deloade i to uger bagefter. meget let, meget hurtigt.

Link to comment
Share on other sites

Det er nok ikke umuligt at køre smolov i alle løft man skal bare tage højde for hvordan man planlægger det... umiddelbart kan bænk 4 gange om ugen sat udfra et sikkert max godt lade sig gøre men 3 gange om ugen gør det ikke meget dårligere tror jeg og lidt mere humant... squat kunne man nok godt køre 3 gange om ugen men igen for at gøre det lidt mere humant kan man skære ned til 2... dødløft ville jeg under ingen omstændigheder køre mere end en gang om ugen

Hvis jeg skulle køre det ville det komme til at se sådan ud

Bænk 3-4gange om ugen

Squat 3

Dødløft 1

Mandag:

Bænk

Squat

Onsdag

Bænk

squat

Fredag:

Bænk squat

Lørdag:

(bænk)

Dødløft

Det smarte er at der er 12 workouts så det kan fordeles lidt som mn lyster.. så på en en omgang dødløft (3måneder=12) ville man kunne nå 3 gange squat (1 squat runde lig med en måned) og det samme med bænken hvis man holder sig til 3 gange om ugen

Efter en måned hvor man så har gennemført 1 squatrunde og 1 bænkrunde og 1/3 dødløftrunde ville jeg så deloade en uge... derefter begynde igen med en ny squat-runde med estimeret max, plus en ny bænkrunde med estimeret max og 2/3 dele af dødløft runden hvor man af gode grunde har bibeholdt sit max da denne runde ikke er færdig... osv osv indtil de 3 måneder er gået og man er færdig med hele dødløft-runden

Det ville blive hårdt men jeg tror ikke det er umuligt :wink: hvis det er kan man jo bare sætte squat ned til 2 gange om ugen så når man kun 2 squat-runder (6uger x runder=3 måneder) på en dødløftrunde men samtidig er der større chance for at gennemføre :tongue:

Link to comment
Share on other sites

I er sgu fulde af gode idéer til hvordan man kan dræbe sig selv :)

Jeg tror jeg satser på at holde mig til mine 3 træningsdage om ugen og så se hvad der sker. Måske smutter jeg op og træner udelukkende bænk om lørdagen hvis der er tid.

For tiden bliver benene skånet med sheiko i squatten og coan/phillippi i døden.

Link to comment
Share on other sites

I regnearket jeg har hentet herinde fra, skal jeg da skrive mit max i kg eller lbs, nogen der ved det?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo ligemeget hvad du skriver, bare du bruger den samme enhed hele vejen gennem regnearket, da det stadig laver de rigtige udregninger om det så er 10 kg eller 22 pund f.eks. :smile:

Edited by Birch
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share