SportsBH der gnaver


Lady M
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der kender til sportsBH'er der IKKE gnaver? Når jeg løber gnaver BH'en sig ind i kødet lige under brysterne, og det gør ondt og svider og ser ikke for kønt ud med en rød stribe :cry: Indtil videre enten lider jeg - eller sætter noget vat fast med en sikkerhedsnål, hvilket absolut ikke er en optimal løsning. Hjælp!!

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Tag en tur i sportsforretningen og find dem med net for og bag. Jeg kan ikke huske navnet. De er rigtig gode. Fåes i sorte og hvide, koster ca. 350,-.

Betina

<{POST_SNAPBACK}>

Tak - det vil jeg prøve. Dem jeg har nu er også rigtig gode til at "holde på babberne" :tongue: hvilket jo er meget meget vigtigt, men de har altså denne her brede elestik-ting forneden. Dem du taler om, er de med skåle?

Link to comment
Share on other sites

Hhmm, på en måde. Under nettet foran er der noget blødt stof. BH'en er også med bred elastik for neden, men jeg har aldrig haft problemer hvad det angår.

Jeg har også løbet i Champion-bh og fik en lækker hudafskrabning under babberne. Deres "under"-elastik er alt for tyk til løb.

Betina

Link to comment
Share on other sites

Hhmm, på en måde. Under nettet foran er der noget blødt stof. BH'en er også med bred elastik for neden, men jeg har aldrig haft problemer hvad det angår.

Jeg har også løbet i Champion-bh og fik en lækker hudafskrabning under babberne. Deres "under"-elastik er alt for tyk til løb.

Betina

<{POST_SNAPBACK}>

Den hudafskrabning lyder præcis som min.. Mine BH'er hedder Stay-in-place...

Link to comment
Share on other sites

[Håber det går an at nævne mærket, ellers går pointen i mit indlæg tabt :wink: ] Craft laver en hammergod sports-BH, som holder væsentligt bedre på sagerne end både Stay in place og alle de utallige andre jeg har. Den koster ca 350 kr.

Den fåes i specifikke størrelser (fx 80C) og er elastisk i bredden (så man kan trække vejret frit), men stoffet kan ikke give sig i længden (så tze boobies bliver hvor de skal selv under sprint) :smile:

post-627-1110925363_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

[Håber det går an at nævne mærket, ellers går pointen i mit indlæg tabt :wink: ] Craft laver en hammergod sports-BH, som holder væsentligt bedre på sagerne end både Stay in place og alle de utallige andre jeg har. Den koster ca 350 kr.

Den fåes i specifikke størrelser (fx 80C) og er elastisk i bredden (så man kan trække vejret frit), men stoffet kan ikke give sig i længden (så tze boobies bliver hvor de skal selv under sprint) :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

SUPER!! Tusind tak - nu har jeg noget at gå efter - dejligt!!

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der kender til sportsBH'er der IKKE gnaver? Når jeg løber gnaver BH'en sig ind i kødet lige under brysterne, og det gør ondt og svider og ser ikke for kønt ud med en rød stribe  :cry:  Indtil videre enten lider jeg - eller sætter noget vat fast med en sikkerhedsnål, hvilket absolut ikke er en optimal løsning. Hjælp!!

<{POST_SNAPBACK}>

burde vi ikke se skaderne??? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share