nyt program


Keler
 Share

Recommended Posts

hej alle. har kørt GT et stykke tid nu, en månede eller so, men er bare så pisse trivielt, og føler også der går for lang tid før jeg får trænet hele kroppen igennem fra gang til gang.

så har leget lidt med et 2 split program som ser således ud - >

mandag:

bryst, triceps, ben

bænk press 5 X 5

Incline bænk press 5 X 5

Decline bænk press 5 X 5

(vil skifte fra incline til decline fra gang til gang)

Fransk press 5 X 5

Dips - til jeg kører død i triceps

Squat 5 X 5

leg curl 5 X 5

Calf Raises 5 X 5

tirsdag:

Ryg, Biceps, skulder

Dumbell curls 5 X 5

hammer curls 5 X 5

evt. en hjælpe øvelse til biceps

Dødløft 5 X 5

Bent over row 5X5

pullups/chinups (den til ryggen :laugh: ) - igen til jeg kører død i ryg

seated dumbell press 5 X 5

Dumbell side laterals 5 X 5

er dette ok eller er der for ALT meget? for lidt? mangler der noget?

ville være lækkert med nogen inputs :bigsmile:

og dagen med ryg - skal jeg der starte med dødløft og så gå over i biceps eller bare sådan som det står i programmet nu.. ?

ps. kører selvf. mave hver anden dag. typisk evil wheels eller cable crunches

håber der er nogen venlige sjæle der har tid :cooldance:

- J

Edited by Jesper Keler
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nok bytte om på skulder og ben.

Jeg ville nok heller ikke køre til failure i dips og chins men køre dem ligesom de andre øvelser.

Så ville jeg kun have en øvelse til triceps og en til biceps, alt andet er spildt.

Hvordan træner du maven?

Btw hvad mener du med en hjælpe øvelse til biceps? :raisebrow:

En hjælpe øvelse er en øvelse der gør dig stærke i dine svage punkter ifht. de 3 store

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nok bytte om på skulder og ben.

Jeg ville nok heller ikke køre til failure i dips og chins men køre dem ligesom de andre øvelser.

Så ville jeg kun have en øvelse til triceps og en til biceps, alt andet er spildt.

Hvordan træner du maven?

Btw hvad mener du med en hjælpe øvelse til biceps? :raisebrow:

En hjælpe øvelse er en øvelse der gør dig stærke i dine svage punkter ifht. de 3 store

<{POST_SNAPBACK}>

bytte om på skulder og ben? så bliver det da en ond dag min ben dag..

vil heller ikk køre til failure i dips og chins, bare til jeg føler musklerne er kørt igennem :smile:

ved ikk om det med armene er spildt, bare fordi jeg gerne vil ha de skal gro. de er lidt små i forhold til resten af min krop. er det jeg mener med en hjælpeøvelse.. sorry... heh.. men kan godt være det bare er tidspilde..

- J

Edited by Jesper Keler
Link to comment
Share on other sites

Måske, men alternativet er at du ikke restituere ordenligt, du bruger jo også dine skuldre når du træner bryst :wink:

Og hvis du køre det sådan her Bryst-skulder-Triceps og Ben-Ryg-Bicpes, så for dine triceps og biceps rigeligt med tæsk til at en øvelse er rigeligt, du må også huske på det er ikke træthedes graden der afgør hypertrofi stimulation, ej heller DOMS :wink:

Jeg fik ikke helt svar på hvordan du træner din mave?

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Måske, men alternativet er at du ikke restituere ordenligt, du bruger jo også dine skuldre når du træner bryst :wink:

Og hvis du køre det sådan her Bryst-skulder-Triceps og Ben-Ryg-Bicpes, så for dine triceps og biceps rigeligt med tæsk til at en øvelse er rigeligt, du må også huske på det er ikke træthedes graden der afgør hypertrofi stimulation, ej heller DOMS :wink:

Jeg fik ikke helt svar på hvordan du træner din mave?

<{POST_SNAPBACK}>

det er selvfølgelig rigtig nok. det vil jeg prøve så - og så ikk tag så mange arm øvelser. og du mener jeg skal tage det i den rækkefølge som du har skrevet det ikk?

mave: pleje at bolle maven med cable crunches, evil wheel, floor crunches. altså selvfølgelig ikk alle sammen hver gang. bytter lidt rundt og tager hva jeg har lyst til. selvfølgelig med belastning. hvis det var øvelserne du tænkte på?

- J

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share