Progression


Le Moi
 Share

Recommended Posts

Jeg har, efter at have læst TJs artikel på GetBig, siddet og puslet lidt med et forslag til mit kommende trænings program.

Jeg skal holde en uges pause i påskeferien. Derfor kører jeg altså på nuværende tidspunkt med tungeste workload. Denne er for brystet i den normale bænkpres på 6020 kg om ugen. Jeg træner 2-split.

Jeg har nu lavet en nyt udkast. Synes selv det så ganske fornuftige ud indtil jeg begyndte at regne lidt på tallene. I uge 8 i mit nye program vil min workload være fordoblet. Den vil blive 12.860 (I første uge 2720). Jeg synes dette virker som aaalt for meget..

Jeg har vedhæftet forslaget. Derfor vil jeg gerne høre jeres mening om min måde at gribe progressivitets princippet an på. Om det ser helt åndssvagt ud, eller om der måske er noget fornuft i det. Om Workloaden er for stor i den sidst uge. Forslag, kommentarer etc.

post-1585-1111006339_thumb.jpg

Edited by Le Moi
Link to comment
Share on other sites

Hej

Det ser vel meget fornuftigt ud. Hvorfor er du i tvivl? Den progression i workload du har er vel ikke så forskellig fra den Thomas har i sit eksempel (1485 til 9720) i artiklen.

Om workloaden er for stor i forhold til dine restitutive evner finder du kun ud af ved at prøve det :bigsmile:

mvh Jan

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share