Hollywood stjerner


Cartoons
 Share

Recommended Posts

Gad egentlig godt vide hvad det er der sker fysiologisk i kroppen når man overgår fra at være top trænet til at blive fed...

Hvis man forudsætter at den forhænværende top trænede ikke efter sin tid som top trænet har en videre usund livstil, ser man alligevel tit disse (fx boksere) blive fede.

Nogen der kender årsagen?

Årsagen vil som regel altid være at man ikke omsætter den energi man indtager, når man har været vant til at træne hårdt hver dag. Det giver lidt sig selv at hvis man indtager den samme mængde energi, men ikke forbrænder den vil det resultere i en vægtforøgning.

Link to comment
Share on other sites

Man skal da være naiv for at tro hollywood stjerner ikke tager roids...

Hvorfor skulle de tage roids? Der er sgu ikke ret mange af dem der har en størrelse udover det sædvanlige... de fleste af deres kroppe ligner jo fanme min hvis jeg cuttede ned og fik vaskebræt. (Ikke videre imponerende masse mæssigt)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle de tage roids? Der er sgu ikke ret mange af dem der har en størrelse udover det sædvanlige... de fleste af deres kroppe ligner jo fanme min hvis jeg cuttede ned og fik vaskebræt. (Ikke videre imponerende masse mæssigt)

enig, det er jo netop også det der er konklusionen i artiklen fra T-Nation. Cut til du er vildt markeret, og få dig nogle brede skuldre, det er det der virker og ser ondt ud på skærmen!

Link to comment
Share on other sites

Ok. så får du lidt :wink: Det her er gammelt . ca 1½ år, men ligner mig egentlig stadig ok. Formen skulle bare gerne være bedre nu :smile: ... men jeg står på samme måde som ham på et billede jeg havde...og når man står på samme måde, så ligner man :innocent::laugh:

post-1757-1141199637_thumb.jpg

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

IGF til forøgelse af enkelte muskler. HGH/jintropin/somatropin til punkforbrænding af fedt og humatrope til generalt opbyggelse er de såkaldte hollywood midler. De bliver brugt i stor omfang af kendte, bla for at opnå de forskellige look de skal have. Også ikke mindst for at få dem til at se yngre ud. Så ergo, de snyder så det basker.

Link to comment
Share on other sites

IGF til forøgelse af enkelte muskler. HGH/jintropin/somatropin til punkforbrænding af fedt og humatrope til generalt opbyggelse er de såkaldte hollywood midler. De bliver brugt i stor omfang af kendte, bla for at opnå de forskellige look de skal have. Også ikke mindst for at få dem til at se yngre ud. Så ergo, de snyder så det basker.

Og det konkluderer du ud fra?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share