Concept 10 10 i metro express


incognito
 Share

Recommended Posts

så var der mere latterligt HIT/arthur Jones/nautilus/Jørgen albrechtsen crap på en helsidesartikel i metroexpress.....

Han har købt nogle latterlige maskiner, hvor man skal tage et sæt á ca 10 gentagelser, hvor hver concentrisk og hver eccentrisk fase skal tage 10 sekuner og det skulle så være den hellige gral..... jeg kunne virkeligt græde... I selvsamme artikel bliver metoden så kritiseret af en Thue Kworning (en Ph.D. studerende i idræt fra odense), men det affejer den gode jørgen bare med at han (thue) ikke har forstået at det drejer sig om en hidtil uset intensitet på grund af de langsomme bevægelser, friktionsløst udstyr, konstant coaching og så videre.... (flot måde at præsentere at man ikke ved hvad intensitet er....)

Nåja.. og så ksoter det 250 kroner per træning á 20 minuter :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Deres træning er en kæmpe joke!

Men det viser bare at det er præsentatione og ikke indholdet der sælger varen...

Super slow, HIT, bondefangeri og spa koncept i en uhellig forening.. Forfærdeligt men sandt :mad:

Tunge vægte, hårdt arbejde og kcaloverskud/underskud er bare ikke sexet nok

Link to comment
Share on other sites

så var der mere latterligt HIT/arthur Jones/nautilus/Jørgen albrechtsen crap på en helsidesartikel i metroexpress.....

Han har købt nogle latterlige maskiner, hvor man skal tage et sæt á ca 10 gentagelser, hvor hver concentrisk og hver eccentrisk fase skal tage 10 sekuner og det skulle så være den hellige gral..... jeg kunne virkeligt græde... I selvsamme artikel bliver metoden så kritiseret af en Thue Kworning (en Ph.D. studerende i idræt fra odense), men det affejer den gode jørgen bare med at han (thue) ikke har forstået at det drejer sig om en hidtil uset intensitet på grund af de langsomme bevægelser, friktionsløst udstyr, konstant coaching og så videre.... (flot måde at præsentere at man ikke ved hvad intensitet er....)

Nåja.. og så ksoter det 250 kroner per træning á 20 minuter  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du et link til artiklen?

Link to comment
Share on other sites

Det er ligefør man skulle smide de 250kr for 20 minutter - selvfølgelig iklædt sit gamle ildelugtende træningstøj, bælte og hele lortet - helt oppe at ringe på ECA-stacks og NOX boostere og så bare vælte ind, smide hele stakken af vægtklodser på i en tilfældig benmaskine og så bare brænde læs til blodet løber ud af næsen og øjenene er ildrøde - og så først derefter droppe vægten 5-6 gange :devil:

Det er simpelthen rystende at folk kan udtænke et sådant koncept - det kan da umuligt holde på kunderne når det ikke virker :blink: men selvfølgelig - inden folk opdager resultaterne udebliver er de lænset for min. 5000kr jo :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået tilbudt 10% rabat over 20 omgange. Så er prisen jo pludselig nede i et fornuftigt niveau.

Hvis i skynder jer at kontakte dem burde i også kunne få rabat.

Det skulle være mere effektivt end vægtløftning og jeg er blevet lovet at man ikke får de der store oppumpede muskler som bodybuildere har.

Desuden hæver det ens forbrænding så man kan brænde mere fedt af. Vi skal jo snart på stranden!

Det skal da have en chance! :smile:

Jeg tror at i fordømmer det lidt for hurtigt. Hvor mange af jer har prøvet det endnu?? Det er jo trodsalt lavet af professionelle der ved hvad de har med at gøre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået tilbudt 10% rabat over 20 omgange. Så er prisen jo pludselig nede i et fornuftigt niveau.

Hvis i skynder jer at kontakte dem burde i også kunne få rabat.

Det skulle være mere effektivt end vægtløftning og jeg er blevet lovet at man ikke får de der store oppumpede muskler som bodybuildere har.

Desuden hæver det ens forbrænding så man kan brænde mere fedt af. Vi skal jo snart på stranden!

Det skal da have en chance!  :smile:

Jeg tror at i fordømmer det lidt for hurtigt. Hvor mange af jer har prøvet det endnu?? Det er jo trodsalt lavet af professionelle der ved hvad de har med at gøre.

<{POST_SNAPBACK}>

HAHAHHAHAHAHAAAHHAAHHA :w00t:

God joke!

vent det var en joke ikke :blink::unsure::tongue:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået tilbudt 10% rabat over 20 omgange. Så er prisen jo pludselig nede i et fornuftigt niveau.

Hvis i skynder jer at kontakte dem burde i også kunne få rabat.

Det skulle være mere effektivt end vægtløftning og jeg er blevet lovet at man ikke får de der store oppumpede muskler som bodybuildere har.

Desuden hæver det ens forbrænding så man kan brænde mere fedt af. Vi skal jo snart på stranden!

Det skal da have en chance!  :smile:

Jeg tror at i fordømmer det lidt for hurtigt. Hvor mange af jer har prøvet det endnu?? Det er jo trodsalt lavet af professionelle der ved hvad de har med at gøre.

<{POST_SNAPBACK}>

HAHAHHAHAHAHAAAHHAAHHA :w00t:

God joke!

vent det var en joke ikke :blink::unsure::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det håber jeg da det var.

Hold kæft engang crap at fyre af! :laugh::laugh:

Edited by LaMotta
Link to comment
Share on other sites

HAHAHHAHAHAHAAAHHAAHHA 

God joke!

vent det var en joke ikke

Det håber jeg da det var.

Hold kæft engang crap at fyre af!

Hvad går der af jer idag???

Tror i ikke at vi kunne få hævet debatniveauet en anelse?

Eller skal vi have en moderator forbi der lige kan rette jer lidt af?

Edited by Terndrup
Link to comment
Share on other sites

Terndrup -> Dit indlæg postet 16.20 virker ret naivt (for at udtrykke det mildt) så jeg forstår godt ptpouls og LaMottas reaktion, selvom du da har ret i at de jo ikke rigtigt bidrager til tråden.

Hvis du gerne vil bruge 4500,- på 20 gange træning, og du kunne beskrive din oplevelse med det ville det sikkert være interessant nok - forudsat du ikke lader dig forblænde af deres salgsgas. :wink:

Hvis du mener visse indlæg i en tråd skal modereres, så brug anmeld-knappen. Derefter skal vi nok vurdere hvad der eventuelt skal modereres og hvordan.

mvh

MaxPower

Link to comment
Share on other sites

Hvem er guruer?

Håber ikke nogen ser mig, en slap, halvfed wannabee styrkeløfter som en guru.. Så skal de revurdere deres krav til afsenderen af information.

Jeg troede oprigtigt det var en joke fra din side, når jeg kiggede på dine andre posts. Hvis ikke det er, så har du spildt dine penge..

Anyway du har en pointe mht debatniveauet, og det har jeg taget til mig; men grine af dig for at have klattet dine penge væk på det bras, det fortryder jeg ikke. Men vil naturligvis ikke dele det med verden en anden gang :wink:

mvh Poul

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået tilbudt 10% rabat over 20 omgange. Så er prisen jo pludselig nede i et fornuftigt niveau.

Hvis i skynder jer at kontakte dem burde i også kunne få rabat.

<{POST_SNAPBACK}>

Helt ærligt, det der mener du jo ikke seriøst. Et fornuftigt niveau? :blink:

Nu kan man jo ikke bevise noget, men jeg er virkelig 100% overbevist om du kun er ude på at provokere folk, for så dumme der er der INGEN der er.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man lige gør sig besværet at tjekke Terndrups stats ud, kræver det en studentereksamen at regne, at han næppe ville udskifte kolde barbells med dejlig bløde pussy-maskiner til 250kr pr. gang. Ej heller med 10% rabat, selvom det frister :laugh:

Helt seriøst er det godt nok lidt ærgerligt, at de har mulighed for at lokke penge ud af folk med sådan en gang mambo-jambo :dry:

Link to comment
Share on other sites

Terndrup:

OK så indrømmer jeg at det bare var fis.

:laugh:

Det stråler da også udaf det indlæg at det var bull - men tror sgu drengene lugtede blod :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Læg mærke til mine smilies, de fortæller mylderet af forskellige føleser der vælede op i mit skøbelige sind..

:blink: (WTF?!? Spytter cola ud over skærmen i vantro) :unsure:(fuck, mener han det) :tongue: (tjekker logbog, naaaah det var nok en joke :smile: )

Men godt at få vurderet min egen kommunikationsform igen :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Slettet_04042015

2 helsider i Alt for damerne om Concept 10-10. Der uddeles topkarakterer. Skribenten er ukritisk og æder hele conceptet råt... :blink:

Edited by Mike75
Link to comment
Share on other sites

fuck! alt for damnernes hjemmeside er nede, så man kan ikke finde nogle mailadresser at sende smædemails til.........

<{POST_SNAPBACK}>

Spørg ikke, hvorfor jeg gemmer et Alt For Damerne fra oktober 2002, :blink: men dengang var deres mailadresse i hvert fald [email protected] (men hvis ikke, det er deres gældende mailadresse, kan Mike75, eller hvem der nu ellers læser bladet, nok give dig den korrekte :tongue:).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share