Hvad gør man så?


Jannick
 Share

Recommended Posts

Hvad er så det næste skridt til at overbevise folk at børn og bodybuilding slet ikke er så skadeligt som de påstår, selvom man har referreret 2 udemærkede artikler, fra hhv. på MOL og getbig.dk?

Fortsat god påske. :chicken::cooldance:

Edited by Jannick
Link to comment
Share on other sites

Argumentere?  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Argumentet er jo netop det videnskabelige element...nogen vil bare ikke overbevises...det tager lang tid at fjerne fordomme og så vil jeg sige, at BB selv bidrager til skepsisen ved stadig at være betændt af steroider, doping og narko!

Link to comment
Share on other sites

Man kan jo bare give dem, det selv samme eksempel, som MZ giver i sin artikel om emnet, hvor det beskriver at fodbold, slider mere på det væksthomon, så får knoglerne til at vokse, end fitness gør. Man skal selvfølgelig huske, at det ikke gælder træning med tunge vægte.(reps under 7) :sleeping:

Det kommer selvfølgelig an på hvor du skal diskutere emnet med, men du har ret i at det fleste folk stadig tror at tingene forholder sig sådan. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nogen VIL BARE IKKE forstå selvom man kommer med videnskabelig fakta. I såfald er der ikke andet at gøre end at ignorere dem og blæse på hvad de tror, de ved :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Man kunne jo samtidig bombardere dem med de referencer Morten Z. Referer til. Det er dog rigtigt at mange ikke accepterer det. Så sent som i dag er jeg blevet mødt med den: "Jamen du kan vise nok så mange af de undersøgelser. Faktum er at der også er mange som fortæller at det er farligt og skader." Behøver jeg skrive at han stadig ingen er kommet med ? :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share