A-DM


PHE
 Share

Recommended Posts

De bommede ud på stribe i 100 kg.kl.

der var kun 5 der gennemførte.

1. Casper T        780 kg

2. Thomas s        730 kg

3. Christian H      722,5 kg

4. Mads H          722,5 kg

5. Kern G          717,5 kg

<{POST_SNAPBACK}>

Blev Kern nummer 5 - fik ellers lige af vide at han blev nummer 4 - men det er måske på Wilks!??

(... men LEEE' at han var bedst i squat :4thumbup: )

Link to comment
Share on other sites

De bommede ud på stribe i 100 kg.kl.

der var kun 5 der gennemførte.

1. Casper T        780 kg

2. Thomas s        730 kg

3. Christian H      722,5 kg

4. Mads H           722,5 kg

5. Kern G           717,5 kg

<{POST_SNAPBACK}>

Blev Kern nummer 5 - fik ellers lige af vide at han blev nummer 4 - men det er måske på Wilks!??

(... men LEEE' at han var bedst i squat :4thumbup: )

<{POST_SNAPBACK}>

det er det nok, for mads vejede 100,0 og lavede kun 5 kg mere. flot squat af Kern.

Link to comment
Share on other sites

Nogen der ved hvordan det gik Keld fra AAK?

Hvornår bommede han og hvad nåede han at lave?

Hygge

<{POST_SNAPBACK}>

Efter hvad jeg har hørt fik han slet ikke nogen forsøg godkendt på de 250 i squat, men han fortsatte og bommede også 3 gange i bænk på 195.

Link to comment
Share on other sites

For at være mere præcis

Første forsøg på 280 kg. underkendt 2-1. Ifølge forlydender er den optaget på video og den var klart dyb nok.

Anden forsøg 280 kg. Martin får overbalance og bommer dermed.

Tredie forsøg Martin går helt i kælderen med den og kan så ikke løfte den.

Det er hvad rapporterne siger fra Bjerringbro.

Link to comment
Share on other sites

Første forsøg på 280 kg. underkendt 2-1. Ifølge forlydender er den optaget på video og den var klart dyb nok.

Nu har jeg ikke en hat forstand på styrkeløftskonkurrencer, men hvis man har bevis for at løftet burde være godkendt, selvom det ikke blev det (som i ovenstående tilfælde), kan dommen så ikke laves om, eller er det bare ærw'ligt..?

Link to comment
Share on other sites

Første forsøg på 280 kg. underkendt 2-1. Ifølge forlydender er den optaget på video og den var klart dyb nok.

Nu har jeg ikke en hat forstand på styrkeløftskonkurrencer, men hvis man har bevis for at løftet burde være godkendt, selvom det ikke blev det (som i ovenstående tilfælde), kan dommen så ikke laves om, eller er det bare ærw'ligt..?

<{POST_SNAPBACK}>

Nix, det er bare ærgeligt.

Ligesom sidste år, sidder dommerne igen, alt for langt nede i forhold til podiet(efter hvad jeg har hørt) , og så ser løftene ikke ligeså dybe ud.

Sidste år rettede de det på anden dagen, så de sad på nogle paller. Ved ikke om de har tænkt sig at gøre det samme i år

af Prehn

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Jeg var derude, men det ville være synd at sige dommerne havde ret godt styr på det til sidst.

De klokkede 2talt i den..

De satte ~290kg på til en der skulle løfte 300kg dødløft. Så løftede han selvfølgelig fordi han havde tiltro til dem, så kommer der bagefter en og siger at der kun er 290kg på stangen, og så diskuterer de helt vildt om det.

Første gang jeg var med til sådan noget, men ikke den sidste :smile:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige fået en sms med lidt nyt.

Tonni blev nr. 2 i 110 med 810kg total. Den blev sandsynligvis vundet af Vorup, han er vist den eneste der kan ha lavet mere, når nu ikke Lars Sørige er med i gamet lige pt.

125 blev vundet af Morten Sørig med 345-210-300, og han var på dansk rekord 375,5kg i squat, og den var efter sigende ikke så langt væk. Han er blevet opereret i albuen for ikke så længe siden, derfor hans bænk er faldet.

Link to comment
Share on other sites

De satte ~290kg på til en der skulle løfte 300kg dødløft. Så løftede han selvfølgelig fordi han havde tiltro til dem, så kommer der bagefter en og siger at der kun er 290kg på stangen, og så diskuterer de helt vildt om det.

sker der ikke ret ofte? Kan ikke forstå, at man ikke selv tjecker sin vægt.

Link to comment
Share on other sites

De satte ~290kg på til en der skulle løfte 300kg dødløft. Så løftede han selvfølgelig fordi han havde tiltro til dem, så kommer der bagefter en og siger at der kun er 290kg på stangen, og så diskuterer de helt vildt om det.

sker der ikke ret ofte? Kan ikke forstå, at man ikke selv tjecker sin vægt.

<{POST_SNAPBACK}>

Det burde sgu' ikke være nødvendigt.... man har løftet at koncentrere sig om. Men det er da vist sket et par gange. Hvor svært kan det være altså :blink:

Link to comment
Share on other sites

Første forsøg på 280 kg. underkendt 2-1. Ifølge forlydender er den optaget på video og den var klart dyb nok.

Nu har jeg ikke en hat forstand på styrkeløftskonkurrencer, men hvis man har bevis for at løftet burde være godkendt, selvom det ikke blev det (som i ovenstående tilfælde), kan dommen så ikke laves om, eller er det bare ærw'ligt..?

<{POST_SNAPBACK}>

Nix, det er bare ærgeligt.

Ligesom sidste år, sidder dommerne igen, alt for langt nede i forhold til podiet(efter hvad jeg har hørt) , og så ser løftene ikke ligeså dybe ud.

Sidste år rettede de det på anden dagen, så de sad på nogle paller. Ved ikke om de har tænkt sig at gøre det samme i år

af Prehn

<{POST_SNAPBACK}>

Dommerne sad i bedre højde end til JM sidste år, hvor podiet var på nogle kassen ca. 50 cm over gulvet ,her til DM ligger podiet på gulvet,.

Link to comment
Share on other sites

De satte ~290kg på til en der skulle løfte 300kg dødløft. Så løftede han selvfølgelig fordi han havde tiltro til dem, så kommer der bagefter en og siger at der kun er 290kg på stangen, og så diskuterer de helt vildt om det.

sker der ikke ret ofte? Kan ikke forstå, at man ikke selv tjecker sin vægt.

<{POST_SNAPBACK}>

Det burde sgu' ikke være nødvendigt.... man har løftet at koncentrere sig om. Men det er da vist sket et par gange. Hvor svært kan det være altså :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er hoved dommeren som skal tjekke at der er det rigtige på stangen......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share