Smolov's Squat pro.


Mikkel leicht
 Share

Recommended Posts

amen skid da på det  :bigsmile: 

Har bare ikke lysten til at træne 4 uger som start op uge og holde 2 uger fri og så begynde på det egentlige program...

Tænkte mere på om det ville være eksremt dumt ? for skal bare hente så meget i squat som muligt..  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal se, du vil nok hente mere på det oprindelige program, end på at begynde at ændre på det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så sandt Så sandt, men min vurdering(måske ikke verdens bedste vurdering) er at den første uge der er til at "vænne" sig til workloaden...

Tror sagtens jeg kan knalde nogen KG på squatten uden base fasen..

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen så gør dog det når du alligevel ikk vil gøre hvad der bliver foreslået

Link to comment
Share on other sites

Så sandt Så sandt, men min vurdering(måske ikke verdens bedste vurdering) er at den første uge der er til at "vænne" sig til workloaden...

Tror sagtens jeg kan knalde nogen KG på squatten uden base fasen..

<{POST_SNAPBACK}>

Du vil ikke lytte til råd... Du styrer det selv...

Men nu har vi svaret dig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Undskyld, men var bare ikke svaret jeg gerne ville høre.. la mig omformulere.

Kan jeg ikke øge en masse i squat uden start fasen...

<{POST_SNAPBACK}>

Programmet er jo lavet som det er af en grund og det er at du får størst udbytte ved at FØLGE det, længere er den ikke

Link to comment
Share on other sites

Undskyld, men var bare ikke svaret jeg gerne ville høre.. la mig omformulere.

Kan jeg ikke øge en masse i squat uden start fasen...

<{POST_SNAPBACK}>

Programmet er jo lavet som det er af en grund og det er at du får størst udbytte ved at FØLGE det, længere er den ikke

<{POST_SNAPBACK}>

At udlægge rutinen som det ultimative program er måske lige dristigt nok, men man kan forestille sig at Smolov (hvem er den mand?) har haft en mening med galskaben.

Det er underligt du starter en tråd for at få råd, men så kategorisk nægter at tage imod andre råd end et der bakker op om det du har besluttet dig for i forvejen.

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Undskyld, men var bare ikke svaret jeg gerne ville høre.. la mig omformulere.

Kan jeg ikke øge en masse i squat uden start fasen...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, undskyld mit svar, så... Så har jeg jo tydeligt misforstået noget. I så fald så er jeg enig med dig i alt. Alt hvad du overhovedet kan finde på. You' da man! :please: :whatsthat:

Link to comment
Share on other sites

beklager.. og vil efter jeres svar starte ud med base cycle, men har bare ikke de 4 dage i ugen til det, har kun tre til rådighed, mest derfor jeg ville undlade den :blush:

nogen måde at splitte det op på? så jeg kun behøver 3 dage? måske skyde den 4 dag, hen i næste uge så det blir:

mandag - ons - fre -mandag forfra

Endnu engang beklager jeg tonen i indlæg...

Edited by Mikkel leicht
Link to comment
Share on other sites

Så er jeg ved at have skrevet min ansøgning færdig. Nogen der kan sige hvor længe der ca går før jeg kan regne med at blive indkaldt til prøverne?

<{POST_SNAPBACK}>

Træn du bare 3 gange om ugen, så hele basemesocycle tager 4 uger i stedet for 3. Det skal nok blive RIGELIGT hårdt.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share