Burns 21


Guest Infestedass
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

1. Hvis man køre et speed set i feks biceps curl, så vil man træne de hurtige muskelfibre, men vil det være godt at sætte ind i sit normal trænings program, når man er BB, og vil det styrke muskelvæksten.

2. Vil det også det hvis man kørte Super slow.

3. Jeg har hørt om Burns 21`s set men er det effektive?

4. Er Rest pause set effektive i træning for BB`er

Link to comment
Share on other sites

Om 1+2 vil styrke muskelvæksten er svært at sige. I det omfang den givne metode er ny for kroppen, burde det føre til hypertrofi.

Mht. 3, er det en shock teknik, som det ikke anbefales at bruge hver gang man træner. Det er noget man kan bruge en gang imellem, så på den måde vil det nok indirekte føre til hypertrofi.

mht.4, er rest/pause udemærket hvis man træner alene og derfor ikke kan lave forced reps. Så ja rest/pause er en fin teknik for BB'ere.

Link to comment
Share on other sites

Burns 21's normalt bare kaldet 21's er en udemærket øvelse, men den bør aldrig udføres som andet end afsluttende øvelse. Den vil hverken give styrke eller specielt meget hypertrophi men den er god til at skabe et pump i biceps.

Jeg vil helt sikkert holde med Crawdaddy i at Rest/Pasue princippet er for BB. Det er rigtig at det kan bruges istedet for forced reps hvis man træner alene, men selv om man skulle have en makker så er Rest/Pause stadigvæk et princip man bør benytte!

Crawdaddy> Træner du i Club Olympic? Min træningsmakker har gået derinde engang fro nogle år siden. Han siger at folk har knald i låget (det er positivt ment), er det noget du kan bekræfte. Hvad koster det at være medlem nu om dage?

Link to comment
Share on other sites

MichaelEbeltoft> Ja jeg går derinde. Om folk har knald i låget, tjaa nogle har nok, men det er som om mange af dem der havde rigtig knald i låget er forsvundet over de sidste år, men der er da stadig nogle.

Olympic er ikke en kommerciel klub, men en forening, så der er et indmeldelsesgebyr på 1000kr og derefter koster det 200/mdr.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share