Biceps


Memnoch_dk
 Share

Recommended Posts

Her kommer lige et forfængeligheds spørgsmål... :blush: De fleste af mine træningsmakkere har en stor fed blodåre løbende på siden/oversiden af deres biceps. Hvad eller hvordan skal der trænes for at "fremelske" den???

Jeg syntes jeg min bicepstræning er rimelig godt med og armene vokser også - nu 46 cm... men den der blodåre........... :4flex:

Nogle forslag?????

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Begge svar er jeg enige i, men kan man ikke også stoppe blodtilførslen i armen, og så pumpe med fingrene? Det er måske mere for underarmen.

<{POST_SNAPBACK}>

LOL! :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Med mindre du har meget høj fedtprocent skyldes det forment. at venen ligger dybere subkutant hos dig eller at den perforer m. biceps tidligere i forhold til f.eks dine kammerater hvor venen løber lidt op på overarmen inden den perforerer m. biceps.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, hos nogen ligger blodårerne ganske "højt" og altså lige under huden. Hos andre dybere.

Men jeg synes oftest det er på venstre biceps at man ser den store vene tydeligst. Jeg kan selv se den på min venstre biceps når jeg træner, men ikke den højre. Når jeg ikke træner kan jeg ikke se hverken den ene eller den anden, men hvis jeg sænker fedtprocenten tænker jeg nok den venstre forbliver der hele tiden.

Er der andre end mig der har lagt mærke til, at den venstre er tydeligere end højre? Eller er det bare mig der er underligt indrettet, rent fysiologisk?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share