Dimas letter


heffehurtig
 Share

Recommended Posts

Det der er jo ikke Dimas, men højt hopper han da.

(Hvis det er ham har han ændret udseende ret så markant)

Red: Jeg tager det i mig igen, jeg var ikke klar over han var skiftet til det seje look fremfor den gamle stil med langt nakkehår :smile:

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Sane Hamman, 2000 Olympic Team Member and current National Super heavyweight Champion, another big man weighing in @ 163 kg (358 lbs) but only at a height of 5'9" tall, can jump onto boxes @ a height over 42" high. Of course Shane was also known for his squatting ability of over 1000 lbs. (Snatch 195 kg, Clean and Jerk 230 kg).

henkin14a.jpg

42" = 107 cm :devil:

Link to comment
Share on other sites

umuligt! :blink:

han flyver jo :w00t:

hoho en djævelsk VL bandit :devil:

er han en særlig ypperlig VL'er eller kan de fleste til OL mm. flyve rundt?

<{POST_SNAPBACK}>

De fleste styrkeatleter er ret gode til at hoppe højt. Har selv oplevet en forøgelse i eksplosivitet i sprint og hop efter jeg begyndte at VL'e den aw!

Rommel

Link to comment
Share on other sites

umuligt! :blink:

han flyver jo :w00t:

hoho en djævelsk VL bandit :devil:

er han en særlig ypperlig VL'er eller kan de fleste til OL mm. flyve rundt?

<{POST_SNAPBACK}>

Han har vundet 3 olympiske guld-medaljer, men tror de fleste top-vægtløftere kan hoppe noget lignende det der :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sane Hamman, 2000 Olympic Team Member and current National Super heavyweight Champion, another big man weighing in @ 163 kg (358 lbs) but only at a height of 5'9" tall, can jump onto boxes @ a height over 42" high. Of course Shane was also known for his squatting ability of over 1000 lbs. (Snatch 195 kg, Clean and Jerk 230 kg).

henkin14a.jpg

42" = 107 cm  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved ikke helt hvor meget hans højde er i cm når højden er omskrevet fra inches. Men særlig høj er han ikke. Efter sigende slam-dunker uden problemer i basketball kurven der hænger i "officiel godkendt" højde :wink:

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

De ser godt nok noget manipuleret ud, altså billederne..  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Læg mærke til Dimas han har ingen skygge :wink::wink: :wink:

Har man været til stævner ell. lignende vil man dog se de det er rigtigt :smile:

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Sane Hamman, 2000 Olympic Team Member and current National Super heavyweight Champion, another big man weighing in @ 163 kg (358 lbs) but only at a height of 5'9" tall, can jump onto boxes @ a height over 42" high. Of course Shane was also known for his squatting ability of over 1000 lbs. (Snatch 195 kg, Clean and Jerk 230 kg).

henkin14a.jpg

42" = 107 cm  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved ikke helt hvor meget hans højde er i cm når højden er omskrevet fra inches. Men særlig høj er han ikke. Efter sigende slam-dunker uden problemer i basketball kurven der hænger i "officiel godkendt" højde :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

176-177 cm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share