1RM berenger (forsiden)


BodyBuild88
 Share

Recommended Posts

Det passer vel sådan nogenlunde. Den er jo nok lavet på baggrund af en masse statistisk materiale, så der kan sagtens være nogle store udsving alligevel. Hvilket løft er det du ikke tør at makse i? Bænkpres gætter jeg på?

Rommel

Link to comment
Share on other sites

For mig passer den formel overhovedet ikke. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan du ikke skrive det lidt nærmere. I hvilken retning, hvilke løft. osv.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis man fokuserer meget på råstyrke vil der ofte være et drastisk hop fra det man kan reppe med op til ens 1rm.

Især ved WSB træning har jeg oplevet at jeg skal meget ned i intensitet før jeg kan tage et anstændigt antal reps.

Især ved reps over 6 flader vægtene drastisk. Man er simpelthen ikke trænet til at arbejde så længe under høje belastninger.

Det omvendte kan også være tilfældet for bodybuildere der arbejder med korte pauser og tæt på lailure i mange sæt.

Mvh Polle

Link to comment
Share on other sites

For mig passer den formel overhovedet ikke. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan du ikke skrive det lidt nærmere. I hvilken retning, hvilke løft. osv.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Mit 1RM i de store løft ligger reelt væsenligt højere end det jeg kan regne mig frem til med den formel. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Formelen passer også fint for mig.

Min træning er cyklusopdelt, med 8, 12 og 20 reps sæt i HIT-stil, og selv om jeg ikke laver 1RM'er kan jeg se at når jeg kører ned i reps (3-4) bare som test, ligger vægtene meget tæt på tabellen.

Bruger den især hvis jeg skal skifte øvelser, hvor jeg ved at jeg tenderer at løfte for let, en udemærket motivationsfaktor for en doven hund som mig :blush:

God træning

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share