Strykeløft udstyr


Rod
 Share

Recommended Posts

Jeg har mit gamle men stadigvæk fungerende udstyr til at ligge, som jeg lige så godt kan sælge hvis nu der skulle være nogen der var interesseret i at få noget billigt og brugt udstyr at starte karrieren med. Det er ikke det mest high-tech udstyr, men det virker, og der er garanti for smerte med trøjen :devil:

Udsolgt

Dragt og trøje er brugt af undertegnede i min storhedstid omkring de 110kg, så man skal jo nok gerne være på den gode side af de 0.1 ton for at få det helt store ud af dem. Jeg sætter start budene lavt fordi det som sagt er brugt udstyr, men folk skal da være velkommen til at byde over.

- Rod

Edited by Rod
Link to comment
Share on other sites

Er skoene små eller store i størrelserne?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Øhm... det er sgu umiddelbart svært at svare på, de er vel meget normale i str :raisebrow::bigsmile:

De er 32cm lange hvis det kan hjælpe dig.

- Rod

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe... Ja, ok, så... :bigsmile:

Det er mere fordi jeg har en ret bred fod, så det ikke er sikkert at jeg ville kunne passe en 45...

Men ellers tak :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også en ret bred fod og jeg passer dem fint, jeg fylder dem dog ikke ud i længden. Har vedlagt et billede hvis nu du kender nogen der har et par, så har du lidt at sammenligne med.

- Rod

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er ganske interesseret i skoene må jeg sige..... Er du aldrig i klubben mere?

Mvh Claus

Link to comment
Share on other sites

Nej jeg har ikke været der siden november oder so :) Det var vist ved at være på tide at jeg droppede det. Jeg både bor og læser dog ikke andet end et nogle hundrede meter fra Fys skolen, så vi kan da ordne det der hvis det er.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Nej jeg har ikke været der siden november oder so :) Det var vist ved at være på tide at jeg droppede det. Jeg både bor og læser dog ikke andet end et nogle hundrede meter fra Fys skolen, så vi kan da ordne det der hvis det er.

- Rod

<{POST_SNAPBACK}>

Er i praktik i Hobro for tiden, men vi kan da lige snakke sammen om hvor det er nemmest....

Hvordan går det med ryggen?

Link to comment
Share on other sites

Nej jeg har ikke været der siden november oder so :) Det var vist ved at være på tide at jeg droppede det. Jeg både bor og læser dog ikke andet end et nogle hundrede meter fra Fys skolen, så vi kan da ordne det der hvis det er.

- Rod

<{POST_SNAPBACK}>

Er i praktik i Hobro for tiden, men vi kan da lige snakke sammen om hvor det er nemmest....

Hvordan går det med ryggen?

<{POST_SNAPBACK}>

Det fungerer nogenlunde. Jeg har efterhånden ret godt styr på hvad jeg kan holde til så jeg laver noget let blandet cardio og vægttræning for at holde mig igang, og slipper gennem hverdagen uden at mærke det store til det, men styrkeløft bliver det jo nok ikke til igen :)

Jeg gemmer de sko til dig, så finder vi ud af noget.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Er det den blå Inzer-trøje, som du havde stor fornøjelse af at se mig lide i for et par år siden? Den var et smertehelvede og gav åbne sår under armene, som det tog en måned at få til at hele. Det var en ægte vildmandstrøje, så den vil jeg godt give 150kr for :laugh: . Så har jeg da en trøje, hvis nu jeg engang skulle finde på at forvilde mig ind i licensløfternes rækker.

P. S. Er trikot lig med en squat/dødløftdragt? I så fald lægger jeg den ekstra 50'er på bordet og tager den med.

Edited by Bruno J
Link to comment
Share on other sites

Trikot'en er bare sådan en stof tingest som man jo nu engang er tvunget til at have, når man stiller op. Det er vist ligefrem Skottens mor der har syet den for mig :)

Og ja det er den gode gamle blå inzer :)

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Er det den blå Inzer-trøje, som du havde stor fornøjelse af at se mig lide i for et par år siden? Den var et smertehelvede og gav åbne sår under armene, som det tog en måned at få til at hele. Det var en ægte vildmandstrøje, så den vil jeg godt give 150kr for  :laugh: . Så har jeg da en trøje, hvis nu jeg engang skulle finde på at forvilde mig ind i licensløfternes rækker.

<{POST_SNAPBACK}>

Bare fordi xjyden er ved at rykke fra dig investerer du i udstyr. :laugh::tongue:

Syntes det er cool, hvis du investerer i trøje. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sælges tricot`en for sig selv? og hvad skal den koste?

<{POST_SNAPBACK}>

Den behøver skam ikke være så dyr, der står jo hverken inzer på den eller noget :) Kan vi sige en hundrede las, så får du transporten med i prisen? Jeg forbeholder mig dog lige retten til at sælge den til Bruno, hvis han er interesseret, han er tidligere træningsmakker.

Clasus & Bruno > Skal jeg lette røven ned i klubben og handle med jer? Er i der evt. begge fredag?

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Sælges tricot`en for sig selv? og hvad skal den koste?

<{POST_SNAPBACK}>

Den behøver skam ikke være så dyr, der står jo hverken inzer på den eller noget :) Kan vi sige en hundrede las, så får du transporten med i prisen? Jeg forbeholder mig dog lige retten til at sælge den til Bruno, hvis han er interesseret, han er tidligere træningsmakker.

Clasus & Bruno > Skal jeg lette røven ned i klubben og handle med jer? Er i der evt. begge fredag?

- Rod

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan godt sælge trikoten til p1kz0r. Jeg har ikke nogen planer om at deltage ved nogen stævner foreløbig, hvor man skal have reglementeret udstyr på.

Link to comment
Share on other sites

Sælges tricot`en for sig selv? og hvad skal den koste?

<{POST_SNAPBACK}>

Den behøver skam ikke være så dyr, der står jo hverken inzer på den eller noget :) Kan vi sige en hundrede las, så får du transporten med i prisen? Jeg forbeholder mig dog lige retten til at sælge den til Bruno, hvis han er interesseret, han er tidligere træningsmakker.

Clasus & Bruno > Skal jeg lette røven ned i klubben og handle med jer? Er i der evt. begge fredag?

- Rod

<{POST_SNAPBACK}>

Det er fint, jeg sender lige en PM med adresse..

Bruno>> Takker

Link to comment
Share on other sites

Clasus & Bruno > Skal jeg lette røven ned i klubben og handle med jer? Er i der evt. begge fredag?

- Rod

<{POST_SNAPBACK}>

Hej, jeg er ikke i klubben på fredag så hvis det kan blive i næste uge?

Claus

Link to comment
Share on other sites

Clasus & Bruno > Skal jeg lette røven ned i klubben og handle med jer? Er i der evt. begge fredag?

- Rod

<{POST_SNAPBACK}>

Hej, jeg er ikke i klubben på fredag så hvis det kan blive i næste uge?

Claus

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan vi måske godt finde ud af... hvad har du af muligheder?

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, onsdag og torsdag er jeg der fra efter 16 til ca 19...

<{POST_SNAPBACK}>

Okay... det bliver nok onsdag så... måske tirsdag. Går ud fra at det er ligegyldigt for dit vedkommende.

- Rod

Edited by Rod
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, onsdag og torsdag er jeg der fra efter 16 til ca 19...

<{POST_SNAPBACK}>

Okay... det bliver nok onsdag så... måske tirsdag. Går ud fra at det er ligegyldigt for dit vedkommende.

- Rod

<{POST_SNAPBACK}>

Det er helt ligegyldigt ja...

Ses :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share