Baby-Hepburn+Hjælpeøvelser!?


Jens A
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg lige afslutte min smolov mikro cyklus til bænken. Nu står den på deload. Derefter vil jeg igang med en omgang Baby H til bænken- til dette har jeg nogle spørgsmål.

Eftersom at programmet kun køres én dag i ugen, så vil jeg finde de passende at ligge en dynamisk dag ind( f.eks om fredagen).

Ville dette være skørt at gøre?

Ligeledes, om det er muligt at køre diverse hjælpe øvelser til brystet samtidigt?

Har tænkt lidt i noget lign.:

Mandag:

BH- efter progression.

Onsdag:

Hjælpe øvesler: DB presses, Dips- whatever pres øvelse.

Fredag:

Dynamisk BH

Selvfølgelig vil der også blive kørt øvelser til resten af kroppen, bl.a Bear til Chin Up's :smile:

Vil gerne høre om det ville være muligt at stille det op på den måde, da jeg ikke har kørt Baby- Hepburn før og derfor ikke har nogen viden om hvor hårdt programmet i realiteten er.

Link to comment
Share on other sites

Du kan sagtens kører en gang dynamisk om fredagen, eller eventuelt en gang let 5x5 med 70-75% af den vægt du kører 3x5 med om mandagen. Såfremt du også vil kører en presseøvelse om onsdagen, vil jeg anbefale noget der ikke går i brystet, feks. military press. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du kan sagtens kører en gang dynamisk om fredagen, eller eventuelt en gang let 5x5 med 70-75% af den vægt du kører 3x5 med om mandagen. Såfremt du også vil kører en presseøvelse om onsdagen, vil jeg anbefale noget der ikke går i brystet, feks. military press. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Okay, tak for dit svar Squatfather :smile:

Jens

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share