Titan dragt


 Share

Recommended Posts

Der er ellers godt spark i Titan drager, tror faktisk det var sådn en der var med i Brødrene Løvehjerte.
Hehe :laugh: Så kan jeg lærer at jeg ikke skal skrive indlæg når jeg kommer stiv hjem fra byen. Altid spændende og se om man har postet noget sindsygt på Mol efter en bytur :bigsmile:
Jeg har skam en metal-dragt tilbage, men det er en bunddragt op ikke en topdragt, min teori hehe

Hehe! Okay. Med bunddragt menes en dragt der giver mere i bunden end og omvendt? Har ellers hørt at Metal dragterne skulle give en mere jævn støtte hele vejen, mens Titan dragterne har det onde ´pop´i bunden af løftet :smile:

Omvendt af det du siger. Det er mest i squat jeg har hørt det, men måske det er omvendt i dødløft.

Det har endnu ikke lykkedes mig at få nogen kg ud af en dødløftdragt så ved det ikke :smile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Der er ellers godt spark i Titan drager, tror faktisk det var sådn en der var med i Brødrene Løvehjerte.

Hehe :laugh: Så kan jeg lærer at jeg ikke skal skrive indlæg når jeg kommer stiv hjem fra byen. Altid spændende og se om man har postet noget sindsygt på Mol efter en bytur :bigsmile:

Jeg har skam en metal-dragt tilbage, men det er en bunddragt op ikke en topdragt, min teori hehe
Hehe! Okay. Med bunddragt menes en dragt der giver mere i bunden end og omvendt? Har ellers hørt at Titan dragterne skulle give en mere jævn støtte hele vejen, mens Titan dragterne har det onde ´pop´i bunden af løftet :smile:

Omvendt af det du siger. Det er mest i squat jeg har hørt det, men måske det er omvendt i dødløft.

Det har endnu ikke lykkedes mig at få nogen kg ud af en dødløftdragt så ved det ikke :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, det kan godt være, at du har ret har aldrig prøvet en titan før. Har kun min viden om dette fra andre. Har faktisk løfter en del mere fra bunden uden dragt end med, men for tiden er min bundstyrke, grundet ny løftestil, ikke så god længere, og så kan jeg faktisk godt hente ca. 5 kg i bunden i en Metal, hvilket jeg er godt tilfreds med, men i toppen giver den nul og nix.

Link to comment
Share on other sites

Er du sikker på, at du overhovedet må bruge en sådan dragt til stærkmandskonkurrencer? Til mange af dem er det ihvertfald ikke tilladt. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, det må jeg godt. Stiller jo også kun op på hyggeplane, venter lige med WSM et oar år endnu :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, der er muligvis forskelige regler fra stævne til stævne. Jeg hørte bare da de læste reglerne op ved Jyllands Stærkeste sidste år, og der var det ikke tilladt med dragt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Er du sikker på, at du overhovedet må bruge en sådan dragt til stærkmandskonkurrencer? Til mange af dem er det ihvertfald ikke tilladt. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, det må jeg godt. Stiller jo også kun op på hyggeplane, venter lige med WSM et oar år endnu :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, der er muligvis forskelige regler fra stævne til stævne. Jeg hørte bare da de læste reglerne op ved Jyllands Stærkeste sidste år, og der var det ikke tilladt med dragt. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved at de må bruge alle enkeltlags-dragter, hvis andet ikke er nævnt :smile: men du har sikkert ret i, at det er forskelligt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share