Death poll


MichaelEbeltoft
 Share

  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg ved godt at nogle måske vil synes at dette er en lidt makaber poll, og emnebeskrivelse gør den ikke mindre makaber. Men der findes mange death poll's på internettet som omhandler bodybuildere, så jeg synes også at vi her på MOL skulle lave vores egen lille poll.

Da jeg selvfølgeligt ikke kan liste alle IFBB proffer'ne har jeg valgt dem jeg finder mest sandsynlige. Rækkefølgen de er listet i er fuldstændig tilfældig. Jeg har kun valgt at medtage BB'ere som har været aktive indenfor de sidste par år.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg ikke kender så meget til de forskellige prof BB'ere, men jeg har stemt på Priest da det umuligt kan være sundt for kroppen at svinge så meget i vægt som han gør. Desuden har han vist allerede haft en del problemer så vidt jeg ved.

Hvem stemte du på Michael?

Link to comment
Share on other sites

Ja spørgsmålet er hvem der kradser af først, ikke hvem i hader mest. Jeg kan godt se at det ikke fremgår tydeligt.

Jeg stemte på Greg Kovacs, pga hans kraftigt stagnerende helbred. Manden er bundet til et iltapperat næsten 24 timer i døgnet.

->Claus B

Der er mange ting som er totalt usmagelige men alligevel temmelig tankevækkende og til tider morsomme. Celebrity death poll's har været kendt længe, men de sidste års tid er Bodybuildere death poll's blevet temmelig populære, og man kan faktisk spille på det hos flere bookmakere.

Jeg synes det er tankevækkende at man laver deciderede death poll's for sportsfolk. Motion burde jo være sundt for ens helbred, og bodybuilding handler jo om at bygge den perfekte krop. Men man dør åbenbart af det... Ja grunden herfor kender vi alle jo, og på den måde synes jeg det er tankevækkende at man laver death poll's for folk som skulle fremstå som idealer.

Og ja, det er usmageligt, men det er der nu så mange ting der er, alligevel følger de fleste med i det. For det er da underholdende... Og lige en sidste ting, jeg vidste at der nok skulle være en som lige ville vise politisk korrekthed og pudse glorien, men hvorfor dig. Du burde være glad for at man på den ene eller anden måde gør opmærksom på at Professionel Bodybuilding er en dødsensfarlig beskæftigelse, men ok du bliver jo ikke arbejdsløs hvis vi alle var prof bodybuildere.

Link to comment
Share on other sites

ok, så misforstod jeg spørgsmålet ???

-gad nok vide, om jeg er den eneste?

Men forestil dig lige engang denne poll:

"Hvem skal dø?"

1 - MichaelEbeltoft

2 - Claus B

3 - BLACKICE

Så er det nok også de færreste, der svarer, at jeg dør først pga. en blodprop eller noget lign.

Et sådan indlæg ville nok også føre til et par politianmeldelser.

Men jeg synes nu stadigvæk, at spørgsmålet med den anden mening er usmageligt.

Det kan også godt være, at det virker helt utopisk, at nogle mennesker faktisk hjælper andre, for netop at hjælpe dem og ikke bare tjene penge.

Det ville da passe mig storartet, hvis jeg blev arbejdsløs i fremtiden, fordi folk ikke blev syge.

-pudser jeg glorien? Diskutabelt, men det har ikke noget med at være politisk korrekt at gøre.

Link to comment
Share on other sites

et par af de bodybuildere du har med i poll´en virker ikke så kendte i mine øjne. Dermed ik sagt at de ikke er, men hva med gutter som Shawn Ray, Jay Curtler, King Kamali, Gunter Schlierkamp, flex wheeler, kevin levrone.

Personligt synes jeg også at poll'en er lidt åndssvag. men måske ikke helt uinteressant, men hvem der stiller træskoene først har sgu ik nogen anelse om da jeg ik ved hva de hver især tager af "stoffer"

Link to comment
Share on other sites

Chils ->

MichaelEbeltoft skriver at han ikke kunne nævne ALLE PRO BB'er, men dem som MEST SANDSYNLIGT KRADSER af! Alle dem du nævner, hører til dem der ser MEST friske ud; alle dem der i POLL'en ser ik' synderlige friske ud (Og flere af dem har da også været ved at kradse af.)!

Jeg har stemt Greg Kovacs, fordi han er vitterligt INTET værd længere!

Link to comment
Share on other sites

Tak Anyone...

->Claus B

Jeg føler jeg måske har trådt dig lidt over tæerne på en eller anden måde... Det var slet ikke min hensigt at træde nogle over tæerne, og jeg kan da godt se at du har ret. Men jeg synes ikke vi behøver være så højtidlige. Nu ved jeg at f.eks  Lee Priest selv gør grin med death poll's og endda stemmer på dem. Professionelle BB'ere tager det sgu ikke så højtidligt at der bliver gamblet på hvornår de dør.

Hvis Morten Z finder denne poll er kanten af hvad der bør være at forefinde her på MOL, så må han da meget gerne slette den. Men er det ikke tankevækkende at Proffesionelle atleter hvis sport går ud på at opbygge den ideelle krop, bliver forbundet med en meget tidlig og unaturlig død...?

Link to comment
Share on other sites

MichaelEbeltoft:

Jeg læste måske nok også for meget i sætningen: "Du burde være glad for at man på den ene eller anden måde gør opmærksom på at Professionel Bodybuilding er en dødsensfarlig beskæftigelse, men ok du bliver jo ikke arbejdsløs hvis vi alle var prof bodybuildere."

kunne tolkes på 2 måder:

1) At jeg kæmper for at blive optaget på studiet, bruger 7½ år i den samme by på minimumsindkomst, hvorefter jeg bliver tvangsforflyttet de efterfølgende 1½ år til en startløn på 20.000kr med det ene formål at tjene penge uden den mindste smule omtanke af folks ve og vel ???

2) en lettere uigennemtænkt bemærkning :)

Jeg burde selvfølgelig have valgt den sidste :)

Ps. Nu håber jeg ikke, at jeg har fornærmet dig :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg stemte Greg kovacs fordi han er simpelthen den bodybuilder i verden som har brugt flest penge/millioner på As og HGH, men der skulle gå rygter om at Kevin levrone har haft HGH mave på diverse boards???

Link to comment
Share on other sites

Mine små 2 cents... Denne poll virker vel stødende, fordi døden er et tabu?

Det med at stemme er måske lettere irrelevant, men det får folk til at tænke over, hvilke stoffer der er mest skadelige, istedet for hvilket stoffer der giver bedst styrke/masse.

Altså, forstå mig ret. Det får folk til at tænke på andre aspekter af styrketræning, hvilket ikke kan være andet end sundt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share