Cookies kommende program


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

Programmet er beregnet på styrkeløft.

Alle dage:

Let Mave + Lænd som opvarmning

Efter hovedøvelser:

Mave

Lats

Triceps

mandag:

Sheiko squat

Onsdag:

Tung TJ single cyklus dødløft

Cat Hatfield

Fredag:

Sheiko squat

Lørdag eller søndag:

Hatfield cyklus

Dynamisk single dag

Mine semi estimere raw maks er 125/100/165

Lyder det fornuftigt?

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Hatfield cyklussen antager jeg er til bænkpress?

er du sikker på at det godt at kører tre forskellige cyklusser/programmer på en gang? :unsure:

hvordan har din træning set ud indtil nu? (altså ikke forberelser til stævne men off season)

<{POST_SNAPBACK}>

Jaja, jeg er helt sikker :innocent::unsure:

Min træning har været meget ustrultureret de sidste 6 uger pga stævner, inden det et random program med nogle 3'ere + 7'ere i de store + diverse hjælpegejl

Synes at det ser ud til at være lidt for meget sammenblanding af alt muligt forskelligt  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Er det nu negativt? :tongue:

Synes sheiko squat er godt, og har hørt positivt om TJ single cyklus og Hatfield

Lyder det fornuftigt?

Hygge

<{POST_SNAPBACK}>

4 x mave om ugen er måske lidt i overkanten - alt efter hvad din mavetræning består af naturligvis. 3 øvelser med 3 sæt á 6-10 reps 2 gange om ugen er rigeligt for de fleste.

<{POST_SNAPBACK}>

Når jeg alligevel er i kælderen kan jeg ligeså godt lave lidt mave. Mandag og fredag er der jo tid nok me dkun en hovedøvelser, og det tror jeg også at der er de andre dage.

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Er det nu negativt? 

Synes sheiko squat er godt, og har hørt positivt om TJ single cyklus og Hatfield

Jeg har hørt at

Sheiko, TJ singles cyklus, Kortes 3x3, Hatfield, Hepburn, WSB og en fanden masse andre programmer skulle være vildt gode... Men derfor er det ikke nødvendigvis en god ide at blande dem... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er det nu negativt? 

Synes sheiko squat er godt, og har hørt positivt om TJ single cyklus og Hatfield

Jeg har hørt at

Sheiko, TJ singles cyklus, Kortes 3x3, Hatfield, Hepburn, WSB og en fanden masse andre programmer skulle være vildt gode... Men derfor er det ikke nødvendigvis en god ide at blande dem... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kører faktisk noget lignede med gode resultater. Det er et mix af en VL øvelse i starten af passet alle dage og så ellers Sheiko squat, WSB bænk og TJ AHT til dødløften....

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Er det nu negativt? 

Synes sheiko squat er godt, og har hørt positivt om TJ single cyklus og Hatfield

Jeg har hørt at

Sheiko, TJ singles cyklus, Kortes 3x3, Hatfield, Hepburn, WSB og en fanden masse andre programmer skulle være vildt gode... Men derfor er det ikke nødvendigvis en god ide at blande dem... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kører faktisk noget lignede med gode resultater. Det er et mix af en VL øvelse i starten af passet alle dage og så ellers Sheiko squat, WSB bænk og TJ AHT til dødløften....

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Overvejde WSB bænk, men fatter klaphat af det og kan godt bruge noget mere direkte teknik o ggrundstyke i bænken.

Har du nogle faste øvelser/muskelgrupper du kører ved siden af, hvis ja, hvilke?

Att Moos:

Skal jo træne alle tre, og hvis jeg nu fx kun synes squat-delen af sheiko er god, men stadig gerne ville træne efter "anderkendt" i død og bænk mente jeg der her var fornuftigt.

Mener du det er for hårdt, eller hvad er problemet med at gøre det på den måde?

Eller er det fordi at der følger hele programmer med til noget af det jeg har udtaget, og du mener ikke at delene i sig selv fungerer?

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Er det nu negativt? 

Synes sheiko squat er godt, og har hørt positivt om TJ single cyklus og Hatfield

Jeg har hørt at

Sheiko, TJ singles cyklus, Kortes 3x3, Hatfield, Hepburn, WSB og en fanden masse andre programmer skulle være vildt gode... Men derfor er det ikke nødvendigvis en god ide at blande dem... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er det lige der ikke skulle være godt ved at kører forskelige former for cyklus for de forskelige løft?

Jeg syntes iøvrigt det ser meget fint ud. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal faktisk også til at køre noget som minder om TROR jeg.

Har tænkt på noget sheiko i squat, singel på dødløft men så WSB på bænken, dog har jeg i WSB en dag hvor jeg kører ME på løft som er mere efter topstyrke og det DE fis er skiftet ud med noget volumen på patten.

Tror da nok det skal blive godt, men syntes måske det er lidt meget hvis du vil kører triceps, mave, lats und so wieder hver gang. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Overvejde WSB bænk, men fatter klaphat af det og kan godt bruge noget mere direkte teknik o ggrundstyke i bænken.

Har du nogle faste øvelser/muskelgrupper du kører ved siden af, hvis ja, hvilke?

Om mandagen kører jeg ME bænk øvelsen + en triceps/brystøvelse og en rygøvelse til øvre ryg. Onsdag bænker jeg ikke, men kører dips som RM øvelse + noget øvre ryg. Efter DE om fredagen kører jeg de samme øvelser som om mandagen.

Det helt sikkert gøres på 1000 andre måder, men jeg høster rekorder i ME øvelserne så noget må jeg gøre rigtigt.... :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Du mangler Curlz :poking:

:laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Kører forskellige rows variationer + alle de kg jeg skal læsse på squat stangen,- det må da være nok disco-ceps træning...

Hvilke hjælpeøvelser vil du bruge fra dag til dag?

Lats bliver som sagt forskellige ros variationer

Triceps bliver forskellige ting med overførsel til bænkpres. Lockous, floorpress, etc kunne måske også finde på at køre dips en periode.

Mave og lænd samme system.

Skifter hjælpe øvelser hver anden uge for variationen.

Ud over det tror jeg jeg kaster lidt volumen i DL på den dynamiske dag. Min træner mente at jeg burde bruge den her periode på at få pakket noget masse på kroppen... vi skal jo op i vægtklasse...

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Du mangler Curlz :poking:

:laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Kører forskellige rows variationer + alle de kg jeg skal læsse på squat stangen,- det må da være nok disco-ceps træning...

Hvilke hjælpeøvelser vil du bruge fra dag til dag?
Lats bliver som sagt forskellige ros variationer

Triceps bliver forskellige ting med overførsel til bænkpres. Lockous, floorpress, etc kunne måske også finde på at køre dips en periode.

Mave og lænd samme system.

Skifter hjælpe øvelser hver anden uge for variationen.

Ud over det tror jeg jeg kaster lidt volumen i DL på den dynamiske dag. Min træner mente at jeg burde bruge den her periode på at få pakket noget masse på kroppen... vi skal jo op i vægtklasse...

Hygge

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder super!

Held og lykke med det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share