Substituerende mave træning


cliberg
 Share

Recommended Posts

Heysa Allesammen.

Har lige et lynhurtigt spørgsmål.

Hvis man skal lave nogle mave øvelser, væk fra centeret, som helst skal kunne laves på et eller andet unavngivet Hotel Værelse.

Jeg kommer ud for at rejse en del i mit arbejde, og jeg kunne godt tænke mig at havde en mulighed for at arbejde lidt på min mavemuskler ( eller i det mindste bare at holde dem ved lige) uden at høvle en 2-300 almindelige sit ups, uden at dræbe mine hofter :). Er der nogle der har nogle gode øvelser, for dette?

Link to comment
Share on other sites

Hvis du gider besværet, køb en exercise ball og håndpumpe.

Hvis du ønsker at eksludere hoften i din mavetræning, kan du ligge dig på ryggen på gulvet, med benene på sengen, skub numsen helt ind til siden på sengen, derved passificere du mest muligt hoften: http://www.exrx.net/WeightExercises/Rectus...clineSitUp.html

Edited by Trinitrophenol
Link to comment
Share on other sites

Hvis du gider besværet, køb en exercise ball og håndpumpe.

Hvis du ønsker at eksludere hoften i din mavetræning, kan du ligge dig på ryggen på gulvet, med benene på sengen, skub numsen helt ind til siden på sengen,  derved passificere du mest muligt hoften: http://www.exrx.net/WeightExercises/Rectus...clineSitUp.html

<{POST_SNAPBACK}>

Eller du kan gøre hvad Prof. Vladimir Janda (Janda situps) gjorde da han udelukkede hoftebøjerne via reciprok inhibition, hvilket virker en del bedre....

/KJ

Link to comment
Share on other sites

Heysa igen.

Dragonflags, av av, jeg har aldrig været super glad for dragonflags, hvilket nok har noget at gøre med, da jeg trænede kampsport, og vi brugte den som sidste led i vores opvarmning, og da jeg prøvede den her i dag, så er den stadig lige ond ;)

Men de er gode, men jeg syntes at jeg kan huske, at man skal bruge en god mængde plads til sine ben, så det er ikke alle hotelværelser, som er gode til dem. Selvfølgelig hvis at der er et fornuftigt hovedgærde, men alle de steder hvor at der er sådan nogle har jeg kæresten med, og hvem har så brug for maveøvelser :innocent:

Link to comment
Share on other sites

hmmm tror ik umiddelbart mange af de øvelser vil give noget reslutat på en i forvejen veltrænet mave... saføli bedre end ingenting... men der skal da noget belastning til skal der ik...? ka saføli ta din kuffert ovenpå dig mens du laver dine sit-ups med benene opp på sengen hehe...

dragonflags er jeg dog ik bekendt med... muligvis under et andet navn

(tillader mig lige at rette i mit indlæg, øvelsen kender jeg saføli godt, men var ik klar over hvad den hed)

ja den vil i mine øjne nok være en af de mest brugbare... dog kræver det en bænk af en art.... ellers lidt svært at holde fast i noget..

Edited by alfa han
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share