Triceps på ryg dagen, ok eller???


Underwear
 Share

Recommended Posts

Jeg er ved at lægge mit program om fra

1. dag - ben og biceps

2. dag - bryst og triceps

3. dag - mave og ryg

4. dag - hvile

5. dag - samme tur igen.

Kan lige sige ryg efter bryst-dag, dur ikke. :dry:

Kan mærkes i skulderne i chin-ups og det trækker ned på max. øfferen...

Så nu bliver det

1. dag - bryst og biceps

2. dag - ben og mave

3. dag - triceps og ryg

4. dag - hvile

5. dag - samme tur igen

Er det dumt at ligge triceps 2 dage fra bryst?

Kan lige sige jeg begynder at køre bryst ala hatfield. få reps og høj vægt. så er ikke i nogen form for cutting fase, selv om jeg da sjipper - men det er fordi jeg ikke kan lade vær :tongue:

Glemte lige at sige, træner skulder samme dag som bryst. Min hamster hjerne har det bare med at lave lorte-logik og sige bryst og skulder er indavl og derfor er det nok at sige bryst. Jeg deler logik med en lort, så jeg har ingen... :blahblah:

Jeg vrøvler... skulder altid på bryst dage, når (jeg) træner, så kort kunne det gøres. :4thumbup:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Jeg kører det faktisk også sådan. Springer bare hver anden hviledag over  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

kør du så triceps før eller efter ryg?

Sidste uge kørte jeg triceps først, og da dett i forvejen var en dårlig trænings dag, blev den bare værre fordi jeg havde trænet triceps først. Mine chin-ups og rows var helt af H til... Men er stadig lidt i tvivl om det var på grund af dagen eller træningen. :blink:

Jeg skal træne det idag, så prøver jeg at slutte med triceps, så må vi se hvordan det folder sig ud....

Link to comment
Share on other sites

Jeg plejer at slutte træningen af med Dips, da det ikke er særligt sjovt at træne ryg eller noget andet med en pumpet tricep :blink:

Træner du ikke dine skuldre?

<{POST_SNAPBACK}>

Læs, før du spørger... :wink:

Glemte lige at sige, træner skulder samme dag som bryst. Min hamster hjerne har det bare med at lave lorte-logik og sige bryst og skulder er indavl og derfor er det nok at sige bryst. Jeg deler logik med en lort, så jeg har ingen...

Jeg vrøvler... skulder altid på bryst dage, når (jeg) træner, så kort kunne det gøres.

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

kør du så triceps før eller efter ryg?

jeg kører det sådan her:

dag1: bryst tricep mave

dag2: ben skråmave

dag3: ryg bicep nakke

dag4: bryst tricep mave

dag5: ben skråmave

dag6: ryg bicep nakke

dag7: off

sådan kører det fint.. så leger jeg lidt med repsne :innocent: kører første uge med 12 reps i alle øvelser, derefter 10, 8 og 6.. derefter 12 igen.. har ikke trænet sådan her før.. og umiddelbart virker det fint.. har lige lavet en masse rep prs i dag i hvertfald :innocent:

Link to comment
Share on other sites

kør du så triceps før eller efter ryg?

jeg kører det sådan her:

dag1: bryst tricep mave

dag2: ben skråmave

dag3: ryg bicep nakke

dag4: bryst tricep mave

dag5: ben skråmave

dag6: ryg bicep nakke

dag7: off

sådan kører det fint.. så leger jeg lidt med repsne :innocent: kører første uge med 12 reps i alle øvelser, derefter 10, 8 og 6.. derefter 12 igen.. har ikke trænet sådan her før.. og umiddelbart virker det fint.. har lige lavet en masse rep prs i dag i hvertfald :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er altsammen meget fint, men det er jo ikke sådan Underwear mener, at han vil træne. Han vil træne triceps på samme dag som ryg - det gør du jo sådan set ikke. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lagoon >
kør du så triceps før eller efter ryg?

og så svarede jeg ved at pensle mit program ud :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er også et fedt program :wink: - men jeg tror Underwear mener på selve dagen...? Altså om du/anybody trænede triceps først eller sidst i passet. Hvis man altså trænede dem på samme dag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lagoon >
kør du så triceps før eller efter ryg?

og så svarede jeg ved at pensle mit program ud :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er også et fedt program :wink: - men jeg tror Underwear mener på selve dagen...? Altså om du/anybody trænede triceps først eller sidst i passet. Hvis man altså trænede dem på samme dag. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nårh, troede han mente dagen før eller efter... en smutter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg mente triceps på ryg dagen og om det var før eller efter ryg.

Anyway, en smutter sker for selv den bedste :innocent:

Jeg har afprøvet det nu, med før og efter. Jeg kan bedste "klare" triceps efter ryg.

Jeg ved ikke om det var fordi det var en godt dag. Men kunne smide 5kg ekstra på i french press på det sidste sæt i forhold til da jeg kørte triceps på bryst dage.

Så nu prøver jeg at køre triceps på ryg dage i en periode, og så må vi se om det bliver ved med at være godt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share