Dårligt bagland


Oksen fra Århus N
 Share

Recommended Posts

Jeg vil lige bringe et nyt emne på bane: ved enhver stor præstation er det godt at have et solidt bagland. Det gælder ikke mindst i forbindelse med fysisk krævende ting, men hvad nu, hvis man IKKE har det?

Jeg har selv pårøvet at have en kæreste, som slet ikke forstod min lyst til at træne. Jeg vil nærmest sige, at hun blev jaloux, fordi hun følte, at træningen tog min tid og energi fra hende.

"Alt sport er åndssvagt", var hendes standard-kommentar. Jeg forsøgte at forklare, at det her ikke var sport, og at jeg trænede for sundhedens og den almene velværes skyld.

Det endte naturligvis med, at jeg sagde til hende, at jeg VILLE have lov at passe mine studier (læsningen var hun nemlig også "jaloux" på) og min træning, og så kunne hun for min skyld rende på Crazy Daisy med veninderne og drikke sig halvt ihjel, så tit hun ville!.

Hun har ringet til mig et par gangen siden, men der er og bliver lukket for det varme vand. Vi er for forskellige.

Hvad mener I andre? Har I oplevet, at jeres bedre (eller knap så gode) halvdele har haft svært ved at forlige sig med jeres interesse for fitness mv. ? Og hvordan har I evt. løst en sådan konflikt?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt hvad du mener - det irriterede også min kæreste en del til at starte med, meeen det er da blevet bedre med tiden, selvom det godt ku blive bedre endnu :wink:

Bare hold fast i begge dele og sæt dig igennem - men det er jo næsten for sent at sige nu hvis du har droppet hende. :smile:

/ Søren :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Min kæreste brokker sig aldrig (i alvor) over at jeg træner. Hun ved at det gør mig glad så hun har det vidst fint med det. Desuden kan hun godt lide at jeg har en stor røv og den kommer jo ikke af at se TV Danmark. :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så så heldig, at have en kæreste som også er helt træningstosset. :4thumbup: Og det sætter jeg virkelig høj pris på, for jeg kan forestille mig, at det må være belastende, at ens bedre halvdel ikke ville kunne forstå ens entusiasme.

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så så heldig, at have en kæreste som også er helt træningstosset.  :4thumbup: Og det sætter jeg virkelig høj pris på, for jeg kan forestille mig, at det må være belastende, at ens bedre halvdel ikke ville kunne forstå ens entusiasme.

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Ku jeg utrolig godt tænke mig at ha.. Men moorea wolfe svarer ik på mine mails...

Link to comment
Share on other sites

Kun kæresten der tæller som bagland ? Hun har det fint med det men kan ikke lide strækmærkerne af det og at jeg kan blive rimelig irreteret hvis jeg misser et pas og så hun vil til at æde slik og chips og se film.. :sneaky2:

Da jeg bor hjemme har mor og far også lidt at sku have sagt... De acceptere det nogenlunde far dog lidt mere end mor.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må sige at jeg også er så heldig at kæresten også går meget op i træning så ingen problemer der. Ved ikke med jer andre men jeg har nogle gange problemer med mine ikke fitness venner de har svært med at forstå at man træner så meget og er ikke i gang med at træne op til DM i fitness. Men andre sport som fodbold kan de sagtens forstå at man går meget op i for så spiller man kampe osv.

Edited by siggi
Link to comment
Share on other sites

Jeg er så så heldig, at have en kæreste som også er helt træningstosset.  :4thumbup: Og det sætter jeg virkelig høj pris på, for jeg kan forestille mig, at det må være belastende, at ens bedre halvdel ikke ville kunne forstå ens entusiasme.

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Ku jeg utrolig godt tænke mig at ha.. Men moorea wolfe svarer ik på mine mails...

<{POST_SNAPBACK}>

hun svarer heller ikke på mine :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Kun kæresten der tæller som bagland ? Hun har det fint med det men kan ikke lide strækmærkerne af det og at jeg kan blive rimelig irreteret hvis jeg misser et pas og så hun vil til at æde slik og chips og se film..  :sneaky2:

Da jeg bor hjemme har mor og far også lidt at sku have sagt... De acceptere det nogenlunde far dog lidt mere end mor.

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, jeg er ret enig. :dry: Jeg flytter tit træningen én dag frem eller tilbage for damens skyld... Men alt i alt er jeg ret sikker på, hun er helt vild med det! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share