Center i Randers


teddy
 Share

Recommended Posts

Da jeg om ca 14 dage skal en tur til Randers ville jeg høre om der lå nogle centre i nærheden og evt om der var nogle der trænede deroppe??

<{POST_SNAPBACK}>

Det kommer an på hvor du er henne i Randers. Hvis du har mulighed for at transporter dig rundt, eller er i nærheden af AK-frem, er det nok at fortrække.

Hvis du er i den sydlige del af randers, skal du nok i de lidt størrer center, som finform, equinox og fitnessX. Jeg er selv i fitnessX, hvilket ejeg er meget tilfreds med

Link to comment
Share on other sites

Da jeg om ca 14 dage skal en tur til Randers ville jeg høre om der lå nogle centre i nærheden og evt om der var nogle der trænede deroppe??

<{POST_SNAPBACK}>

Det kommer an på hvor du er henne i Randers. Hvis du har mulighed for at transporter dig rundt, eller er i nærheden af AK-frem, er det nok at fortrække.

Hvis du er i den sydlige del af randers, skal du nok i de lidt størrer center, som finform, equinox og fitnessX. Jeg er selv i fitnessX, hvilket ejeg er meget tilfreds med

<{POST_SNAPBACK}>

Skal besøge noget der hedder Råby i nærheden, men aner ikkk lige i hvilken ende det ligger

Link to comment
Share on other sites

Da jeg om ca 14 dage skal en tur til Randers ville jeg høre om der lå nogle centre i nærheden og evt om der var nogle der trænede deroppe??

<{POST_SNAPBACK}>

Det kommer an på hvor du er henne i Randers. Hvis du har mulighed for at transporter dig rundt, eller er i nærheden af AK-frem, er det nok at fortrække.

Hvis du er i den sydlige del af randers, skal du nok i de lidt størrer center, som finform, equinox og fitnessX. Jeg er selv i fitnessX, hvilket ejeg er meget tilfreds med

<{POST_SNAPBACK}>

Fitnessx er det ikke mest altmuligt maskin gejl??

tilbage til spørgsmålet....aner ikke hvor Råby er, men AK-frem ligger i den nordlige del af byen og de andre nævnte Finform, fitnessx og equinox ligger nede i C....tiltrods for equinox har masser af skiver og håndvægte til ca 50 kg vil jeg nok fråråde dem da en enkelt dagstræning hvis nok koster 125 kr!!!! AK-Frem er nok at foretrække, er sikker på der er en venlig sjæl herinde der vil tag dig med der op :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

ak-frem´er her, men er desværre på ferie om 14 dage, så er ikke til megen hjælp, men ellers er Robert baggio, /hulle, jfk og tbw fra ak-frem (dem som træner der fast) så prøv kontakte nogen af dem, hvis de ikke lige giver sig til kende her i tråden

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Nu er jeg lidt nysgerrig på om nogle adresser og evt priser pr md i de centre, da kæresten derovre syntes equinox er ret dyrt...

Har fåreslået hende AK men ved ikk lige om det er noget for en pige..

<{POST_SNAPBACK}>

Equinox koster 320 kr pr md, hvis du binder dig for 12 mdr og betaler via PBS......der er håndvægte til ca 50 kg, masser af skiver, 1 squatrack (er næsten altid er til at komme til) 2 bænkpres og dips&chins stativ + en masse maskingejl.....syntes klart equinox i Randers er blandt de bedre FITNESS centre jeg har sat mine ben i.....AK-Frem koster vist 400 kr pr kvartal så vidt jeg husker fra centerguiden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share