Hvilken Sportsbegivenhed vil du helst vinde?


Antaeus
 Share

Hvilken Sportsbegivenhed Vil Du Helst Vinde?  

134 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Selvom jeg er basketball spiller, tror jeg faktisk at det jeg helst ville opleve var at vinde en 100 meter. Man kan nærmest se på løberne, inden et løb, hvor koncentrerede de er. Det handler om 10 sekunder af deres liv. 10 sekunder som de har trænet i 4 år for at vinde. Det bliver vist ikke mere intenst end det.

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg er basketball spiller, tror jeg faktisk at det jeg helst ville opleve var at vinde en 100 meter. Man kan nærmest se på løberne, inden et løb, hvor koncentrerede de er. Det handler om 10 sekunder af deres liv. 10 sekunder som de har trænet i 4 år for at vinde. Det bliver vist ikke mere intenst end det.

<{POST_SNAPBACK}>

100 m er intenst, men jeg ville nu foretrække at sætte mig ind i en formel 1 og mærke adrenalin suset rulle i blodårene. :w00t:

Sportsligt synes jeg fx. det er større at vinde Tour de France, men jeg ville nu stadig vælge F1.

Edited by Antaeus
Link to comment
Share on other sites

Majors i golf.

Ikke fordi Golf er interessant, det synes jeg bestemt ikke det er, men det giver mesterslanten uden at indebære nogen nævneværdig risiko for liv og lemmer - og så kan man blive ved med at tjene gode penge på Golf til man er rigtigt gammel.

Rent prestigemæssigt ville jeg nok sige 100m - men jeg er kapitalist og skal tænke på alle de efterlønnere, jeg skal finansiere. :4smartass::tongue:

Link to comment
Share on other sites

For pengenes skyld

Golf

For spændingens skyld

F1

Bare fordi man kan

Tour De France. :shades:

Samlet set ville det nok være F1. Det er ikke fordi jeg ser så meget af det og interesserer mig for det, men at det kunne være så forbandet sjovt at få så mange penge for at få lov at køre så stærkt. :devil:

Link to comment
Share on other sites

For pengenes skyld

Golf

For spændingens skyld

F1

Bare fordi man kan

Tour De France. :shades:

Samlet set ville det nok være F1. Det er ikke fordi jeg ser så meget af det og interesserer mig for det, men at det kunne være så forbandet sjovt at få så mange penge for at få lov at køre så stærkt.  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Pengemæssigt ser der ikke ud til at være forskel på de bedste golfspillere og F1 kørere. Tiger og Schumacher tjener fx det samme.

Forbes list

Men man må sige at golf må betragtes som væsentlig mindre risikofuldt sammenlignet med F1.

Link to comment
Share on other sites

For pengenes skyld

Golf

For spændingens skyld

F1

Bare fordi man kan

Tour De France. :shades:

Samlet set ville det nok være F1. Det er ikke fordi jeg ser så meget af det og interesserer mig for det, men at det kunne være så forbandet sjovt at få så mange penge for at få lov at køre så stærkt.  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Pengemæssigt ser der ikke ud til at være forskel på de bedste golfspillere og F1 kørere. Tiger og Schumacher tjener fx det samme.

Forbes list

Men man må sige at golf må betragtes som væsentlig mindre risikofuldt sammenlignet med F1.

<{POST_SNAPBACK}>

Den har jeg også set. Som Klaus nævner det, så kan man blive ved i mange år på topplan i golf, så over et længere livsforløb så løber det nok ganske godt op. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

For pengenes skyld

Golf

For spændingens skyld

F1

Bare fordi man kan

Tour De France. :shades:

Samlet set ville det nok være F1. Det er ikke fordi jeg ser så meget af det og interesserer mig for det, men at det kunne være så forbandet sjovt at få så mange penge for at få lov at køre så stærkt.  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Pengemæssigt ser der ikke ud til at være forskel på de bedste golfspillere og F1 kørere. Tiger og Schumacher tjener fx det samme.

Forbes list

Men man må sige at golf må betragtes som væsentlig mindre risikofuldt sammenlignet med F1.

<{POST_SNAPBACK}>

Den har jeg også set. Som Klaus nævner det, så kan man blive ved i mange år på topplan i golf, så over et længere livsforløb så løber det nok ganske godt op. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Tilbage i de gode tider var Mike Tyson vist den der suverænt tjente flest penge af sportsstjernerne, men det var jo en ret risikofuld sport han dyrkede.

Link to comment
Share on other sites

For pengenes skyld

Golf

For spændingens skyld

F1

Bare fordi man kan

Tour De France. :shades:

Samlet set ville det nok være F1. Det er ikke fordi jeg ser så meget af det og interesserer mig for det, men at det kunne være så forbandet sjovt at få så mange penge for at få lov at køre så stærkt.  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Pengemæssigt ser der ikke ud til at være forskel på de bedste golfspillere og F1 kørere. Tiger og Schumacher tjener fx det samme.

Forbes list

Men man må sige at golf må betragtes som væsentlig mindre risikofuldt sammenlignet med F1.

<{POST_SNAPBACK}>

Den har jeg også set. Som Klaus nævner det, så kan man blive ved i mange år på topplan i golf, så over et længere livsforløb så løber det nok ganske godt op. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Tilbage i de gode tider var Mike Tyson vist den der suverænt tjente flest penge af sportsstjernerne, men det var jo en ret risikofuld sport han dyrkede.

<{POST_SNAPBACK}>

For ham eller dem han mødte...?! :tongue:

Mike Tyson var desværre en af de slags mennesker, som havde meget svært ved at håndtere den slags penge og berømmelsen, så det gik jo galt i sidste ende. :dry:

Meget apropos, tråden om fallerede sportsmænd der gør comeback...

Link to comment
Share on other sites

Jeg holder på 10-kampen. Der nytter det ikke kun at være god til én ting. Hatten af for 10-kæmperne :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ingen af delene. Ville hade mere at være kendt, end jeg ville elske at vinde en stor idrætsbegivenhed  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror du kan vinde de fleste af de nævnte og stadig gå nogenlunde uberørt rundt på gaderne i Danmark. Nogle vil lige kaste et blik og be om en autograf og der er så det. Det eneste du skal passe rigtig på er vist "Se og Hør"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share