Armstrækninger


JPetersen
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

Mit problem er, at jeg synes, at mine brystmuskler kun vokser ude i siden, og inde på midten af brystet er mine brystmuskler ikke nær så tydelige.

Jeg laver to øvelser til brystet:

1. Armstrækninger

2. Bench Dips

Det skal siges, at det er uden vægt.

Men her kommer spørgsmålet:

Træner disse to øvelser kun (eller primært) brystmuskler i siden, eller er det på grund af, at jeg ikke bruger vægte?

Hvis det er det første må i meget gerne komme med forslag til øvelser, der træner brystmusklerne inde på midten. :)

Tak

Link to comment
Share on other sites

OK, det er nok vægten!?

Sådan ligger landet:

Jeg vil ENORMT gerne styrketræne med rigtige vægte. Ligge og bænkpresse, se muskler vokse, og svede. Det er lige mig! :)

Men jeg kan ikke komme i center, fordi jeg er for ung, og det vægte jeg kan få fat i er ikke tunge nok i forhold til f.eks. at lave armstrækninger. Jeg tænkte på at tage en rygsæk på ryggen og så lave armstrækninger? Det må være hårdt!

Tak for dit svar Xax. ;)

Link to comment
Share on other sites

Når jeg er hos mine forældre i Jylland og ikke har mulighed for at komme i center, smider jeg min lillesøster op på ryggen og kører armstrækninger med hende :) det virker fint.

Kører også dips, hvilket også giver et fint pump i brystet, ha tålmoldighed Jørgen, så skal massen nok komme..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share