SÅ ER DET TID TIL AT ALLE MOL'ere STEMMER!!!


ShotPut2008
 Share

Hvilken sportsgren vil du helst se i TV?  

265 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg forstår ikke helt at du ser dig tilfreds med det TV2 Zulu viser af cykling. Jeg synes der mangler RIGTIG meget fra den danske cykelsport, som ofte er ligeså interessant og mange gange mere interessant et nogle af de udenlandske løb. Post DK rundt og DM burde selvfølgelig sendes live. Det er rimelig dyrt og besværligt men fakta er at TV2 de sidste par DM og Danmark Rundt har haft kamaramotorcykler kørende med rundt. Så der er ikke langt igen til en live udsendelse. Derudover burde Post CUppen transmiteres eller ihvertfald dækkes LANGT bedre end i dag. Det er den danske elite som kører mod hinanden og der bliver virkelig kørt ræs. Det er langt mere underholdende at følge end en flad etape i Holland Rundt  Samtidig køres der adskillige internationale etapeløb i Danmark ud over DK rundt for juniore og eliten (amatøre). Det burde tv-kanalerne også være bedre til at sende fra. Ikke altid live men bare reportager. SOm det er i dag er der sammendrag fra Post DK rundt og DM mens resten bare "glemmes" 

Det er jo det, at som cykelentusiast, så følge du med i, hvordan det går danske juniorer osv. Men den genemsnitlige cykelseer, er ligeglad med de danske juniorer, han vil bare se det bedste, hvilket er Tour De France og World cup løb.

Jeg ser også dansk basket på DK4, men en knapt så fanatisk basketfan vil kun se det bedste nemlig NBA. Og sådan er det i alle sportsgrene.

Det er også derfor at der ikke vises dansk atletik men kun Golden League. For de store kanaler gider ikke vise manginalsport.

Eurosport viser til gengæld en masse knapt så højprofileret sport (formodentligt fordi det ikke er så dyrt at sende), såsom sumobrydning, trials (klatring med motorcykler), stærkmandskonkurrencer, snooker og lignende. Tidligere viste de på et tidspunkt trucktrials /klatring med lastbiler) og traktortræk.

Link to comment
Share on other sites

hvorfor ku jeg ik se ishockey på listen  :sneaky2:

har stemt boksning da det er det der minder mest om ;)

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh: Det er humor det der

<{POST_SNAPBACK}>

I went to a fight the other night and a hockey game broke out.

:4thumbup:

Anyway, jeg har ikke stemt, da ingen af sportsgrene tiltaler mig i poll'en, sådan rent tv-mæssigt. Boksning er dog faktisk ret cool at se i virkeligheden. :bigsmile:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Stemte Atletik da det lige var det der tiltalte mig mest på listen. Det en meget let tilgængelig sport og derfor nok også den sportsgren der viser det absolut ypperste klodens 6 mia. mennesker kan frembringe. Og om det handler om Marathonløbernes kamp for at nå tættere på de 2 timer eller om Asafa Powell der lige banker en hundrededel mere af på verdensrekorden betyder faktisk ikke så meget.

Jeg vil give den der sagde det, ret i at fodbold interressen bliver ødelagt af at det bliver sendt så meget.

Noget helt andet er at jeg ikke begriber hvordan folk kan synes tennis er mere spændende end badminton og bordtennis. Tempoet i bordtennis er langt højere(det er det også i badminton) samt at der er langt højere grad af teknik/finter i badminton, og Tennis er altså ikke den store forening de to men tilgengæld den ringeste i begge kategorier.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share