Chest-train video med Milos Sarcev


Tysker
 Share

Recommended Posts

Det der med, at ham der løftede mest var mindst, kan da ogås have noget at gøre med, at han skulle holde sig inden for en bestemt vægtklasse, og derfor har valgt ikke at spise så han tager på.

Der er sgu da 75kgs drenge som løfter ret tunge løft, specielt i bænkpres, så kan ikke se, hvad pokker conceptet bag videoen er.......

Smalt greb, indre bryst????? Jeg siger triceps! Haha :P

"Squuueeeeeze it up"

Tror, at han har misforstået noget. Kan også være, at jeg har misforstået en hel del. Hehe, er ikke ekspert, så skal ikke kunne sige det. :bigsmile::blink: :4mewantfood: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Han sagde noget om "secrets"... hvor var de?

Som der vist er sagt en gang, det er jo slet ikke noget nyt.

Jeg har kørte et program, som hed "nine seconds" eller sådan noget...

Det var ihvert fald ikke andet end lir!

F.eks bryst - 2 sekunder nede, 5 om at komme op og vent 2 med at køre ned igen.

Det skulle man så gøre i stort set alle "øvelser" man kørte.

Det var hårdt og vægten måtte jeg da også reducere lidt, men fremgangen var skuffende.

Men hvis jeg skal være helt ærlig, så tror bare han overdrev med vægtene.

Jeg kender flere der har haft fremgang med langsomme løft, dog ikke med albuerne ude eller hvor han nu vil ha' dem. Det var nok ikke kun 80 kg han lå med ham den store hjemme i rusland eller hvor det nu var han kom fra.

Så hvis man prøver at ligge sig ud med sådan et program, er jeg ret sikker på man skal smide mere vægt på efterhånd som man træner det.

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Flexi> Hvorfor?  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det siger vel næsten sig selv gør det ikke ? :smile:

PS: det er densamme som jeg har på mit personlige foto :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej. Det gør den da ikke. For den understreger jo manden ikke bolden. Og det er vel kun den fuldkomne idiot der mener manden ikke bolden.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo også lidt spild af tid at smide et BB link et på et forum der snart udelukkende består af styrkeløftere og deslige....

I øvrigt ved vi jo også alle, at styrkeløftere under INGEN omstændigheder rører AAS!

Så det er nok dér forskellen ligger!  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er nok en, der har ondt i røven, over et eller andet... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Flexi nu er der jo rent faktisk den tendens at styrkeløftere ofte sætter sig lidt mere ind i tingene (tingene = træningsteori) end BB'ere gør, og jeg ville vove den påstand at SL'ere generelt ved en del mere om træningsteori - også hvad angår massen - end den store population af BB'ere... (skulle nogen sige "det er nonsens" kan jeg kun pege på al den træningslitteratur der omhandler styrketræning, medens der næsten intet videnskabeligt ligger på massetræning).

Link to comment
Share on other sites

Jeg hentydede blot til, at hver gang der bliver talt om træningsmetoder der ikke er underbygget af Charles Poliquin, så afvises det gerne som nonsens

Charles Poliquin har været Milos Sarcevs træner.

Damn den lyder dårlig den med de 200 kg. underudviklede brystmuskler når man bænker 200 freaking kg :blink:

Desuden er det en smule dårligt at han viser 14 forskellige måder at lave flies på når han ikke viser bedre brystøvelser: dips, decline bench, dumbell benh osv

Link to comment
Share on other sites

Der er nok en, der har ondt i røven, over et eller andet...  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Egentlig ikke :smile:

Jeg finder det bare komisk, at hver gang der bliver præsenteret et eller andet herinde, som ikke refererer til SL træningsmetoder, så bliver det pure afvist som værende ikke brugbart.

Derfor en lille sarkastisk kommentar :wink:

Og så lige endnu en kommentar til alle de der mener, at den eneste grund til BB'erne kan blive så store nu hvor de træner SÅ forkert er, at de er på AAS. Den holder jo ikke..

Flexi nu er der jo rent faktisk den tendens at styrkeløftere ofte sætter sig lidt mere ind i tingene (tingene = træningsteori) end BB'ere gør, og jeg ville vove den påstand at SL'ere generelt ved en del mere om træningsteori - også hvad angår massen - end den store population af BB'ere... (skulle nogen sige "det er nonsens" kan jeg kun pege på al den træningslitteratur der omhandler styrketræning, medens der næsten intet videnskabeligt ligger på massetræning).

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg afviser på ingen måde træningsteorierne som SL'ere benytter sig af eller prædiker - tværtimod har jeg netop for få dage siden skrevet i en anden tråd, at det forholder sig netop sådan, at SL'ere har bedre belæg for deres træning og teorier end BB'ere har.

Ikke desto mindre er det noget fis at diss'e en Pro BB'er der har skabt FREMRAGENDE resultater.

Det er som om folk ikke skelner mellem at være stor og være stærk. Nogle formår at forene og kombinere begge dele, mens andre er én af delene (groft sagt). I mit center har jeg da set flere beviser på, at man godt kan udvikle et større og mere imponerende bryst selvom man "kun" er i stand til at bænke 120-140 kilo, mens andre der bænker 180 kilo for reps har en del mindre pecs.

Fordi man bænker 200 kilo er det ikke ensbetydende med, at man har et større bryst end en der bænker 130 kilo.

Link to comment
Share on other sites

Og så lige endnu en kommentar til alle de der mener, at den eneste grund til BB'erne kan blive så store nu hvor de træner SÅ forkert er, at de er på AAS. Den holder jo ikke..

Hvis du havde prøvet at træne på krudt ville du vide at man stortset ik kan gøre noget forkert rent træningsmæssigt, de største fejl ligger i køkkenet... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Og så lige endnu en kommentar til alle de der mener, at den eneste grund til BB'erne kan blive så store nu hvor de træner SÅ forkert er, at de er på AAS. Den holder jo ikke..

Hvis du havde prøvet at træne på krudt ville du vide at man stortset ik kan gøre noget forkert rent træningsmæssigt, de største fejl ligger i køkkenet... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har ikke prøvet krudt, nej - men det du skriver bekræfter netop min påstand om, at det ikke kun er krudten der gør en stor BB'er. Ellers havde vi nok mange flere af dem herhjemme :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke prøvet krudt, nej - men det du skriver bekræfter netop min påstand om, at det ikke kun er krudten der gør en stor BB'er. Ellers havde vi nok mange flere af dem herhjemme 

Det er jo også hvordan træningen skal være der diskuteres i denne tråd? Og derfor er mange af hans råd ikke særlig gavnlige netop fordi det bygger på hans erfaringer med træning - på krudt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke prøvet krudt, nej - men det du skriver bekræfter netop min påstand om, at det ikke kun er krudten der gør en stor BB'er. Ellers havde vi nok mange flere af dem herhjemme 

Det er jo også hvordan træningen skal være der diskuteres i denne tråd? Og derfor er mange af hans råd ikke særlig gavnlige netop fordi det bygger på hans erfaringer med træning - på krudt.

<{POST_SNAPBACK}>

Tjo - det har du nok ret i.

Men hvis man tager hans udtalelser med et gran salt, så er det jo nok ikke helt forkert, at man bør i første rækkefølge prioritere formen/udførelsen og dernæst mængde vægt som BB udøver, uanset om man er på krudt eller ej.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share