På diæt..


Supreme
 Share

Recommended Posts

Jeg vil ikke anbefale diabetes slik da der også er mangle kcal i. Hvis du kan lide te vil jeg anbefale det med massere af søde tabletter i :4thumbup:

Og hvis den er helt gal.... kakao pulver blandet op med lidt flydende sød. Med lidt fantasi kan det godt gå for mørk chokolade. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hvad bruger i for at stille den trang til søde ting (chockolade osv.) jeg ved godt at det i sidste ende er et spørgsmål om viljestyrke.

<{POST_SNAPBACK}>

... tænker på hvor lækker form man er ved at komme i :cooldance:

- glider hænderne over de stenhårde ABS og tjekker de nye vener der er dukket op og VUPTI er al lækkersult VÆK :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvad bruger i for at stille den trang til søde ting (chockolade osv.) jeg ved godt at det i sidste ende er et spørgsmål om viljestyrke.

<{POST_SNAPBACK}>

... tænker på hvor lækker form man er ved at komme i :cooldance:

- glider hænderne over de stenhårde ABS og tjekker de nye vener der er dukket op og VUPTI er al lækkersult VÆK :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe..! Ja det kan også gøre det..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Eller man kan slå en gang til øldunken og så gå ud og trøstespise med 4 mars barre og 1,5liter Cola, og så ellers være glad for at alle kalorie er gode når man er styrkeløfter  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:rofl2: :rofl2: :4thumbup: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder som Moos, ûbergun og Zoa når de cutter :laugh:

Satser dog på Moos modbeviser det, da han ellers snart ender i 125 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg sørger for at få 3-4 stykker frugt om dagen - så har jeg faktisk ikke lyst til "søde sager".

Jeg har altid frisk frugt liggende... druer, bananer, ferskner... men rød peberfrugt er nu også ok at gnaske i.

Ellers er der de sukkerfrie gajoler med salmiaksmag - de kan også gå an hvis det er lakrids jeg har lyst til.

Og den der ene dag om måneden vi tøser har OVERMEGET LYST Til chokolade (ha! drenge - hva har I som undskyldning? hva? hva? hva? HAHAHA) - der har jeg noget god kvalitetschokolade (fra netto :laugh: ) - den indeholder 70% cacao - 3 brikker af den og 12 mandler... så er den i vinkel - men det er kun 1 dag om måneden jeg har lyst til det :tongue:

Jo mere man undgår sukker - jo mindre lyst har man faktisk til det

Link to comment
Share on other sites

Bager en kcal let kage ... mums  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du en opskrift? og hvor kcal let kan sådan en ting blive?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg plejer at søge på google med navnet på kagen og så fedtfattig... så kommer der altid et par opskrifter op. Der er oftes også total kcal hvis man følger opskriften. Hvilket man oftes kan få længere ned ved fx at sødestof i stedet for sukker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share