Tævepatter


BodyBuild88
 Share

Recommended Posts

Er der ikke en eller flere som kan vise nogle billeder? fordi jeg forstår ikke hvordan det ser ud  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du læser tråden igennem bliver der henvist til nogle topics på Bodyhouse og der er billeder.

Men ellers kan du få det jeg smed i min logbog for tre år siden da jeg var 17år (i dag 20år).

http://www.motion-online.dk/fora/uploads/p...-1042661770.jpg

Du kan se at det er ligesom brystvorterne er lidt runde i det. Fx når du har en stram tshirt på, så vil de ligesom "bule" ud.

Link to comment
Share on other sites

Tror der er stor forskel på hvordan folk med det her problem ser ud, men jeg tror generelt bare at det er en dårlig idé at blive opereret..!!

Man er jo nød til at ligge på skjoldet i min. en måned for at gi' patterne ro til at vokse ordentlig sammen..! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Vil jeg sq godt ofre mig og så være ude over psykiske problemer med det resten af livet. Sådan tror jeg også andre har det.

Hvis man indtager en fornuftig kost er tab af muskelmasse jo også begrænset.

Link to comment
Share on other sites

Tror heller ikke at der er så mange som lægger mærke til det, for tror ikke at der er så mange folk, som ikke træner overhovedet ved hvad "tævepatter" er.

Må helt ærlig indrømme, at jeg ikke vidste hvad det var inden jeg kom ind i denne "verden" og vil heller ikke tænke videre over det når det var så lidt som det er på det billede, som Insaniac postede.

Alle ser jo ikke ens ud :blush:

Men kan godt se problemet når man skal til at træne bodybuilding og stræber efter den perfekte krop.

Link to comment
Share on other sites

Tak alle sammen!

Det var virkelig en stor hjælp!

Jeg tror at jeg lige vil forøge min masse og se hvordan det kommer til at se ud.

Fordi jeg kan godt se det dumme i at gennemgå en operation, når jeg har det s¨å lidt som jeg har. Men på den anden side går det mig jo også en del på..

Det er sq et svært problem :S

Jeg prøver lige at skaffe et billed af mig, så i kan se... Altid godt med lidt visuelt jo :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det også i en vis grad, og selvom det irriterer mig en smule så har jeg erfaret at ingen andre tilsyneladende lægger mærke til det :smile:

Hvis man træner, og dette er tydeligt, er det de færreste der vil hænge sig i en sådan "detalje" og mere beskue en generelt flot fysik.

Som man kan se fra denne tråd er der mange der har det, og det er på MOL alene...det er utroligt almindeligt, og ikke noget man skal gå og føle sig flov over - især ikke føle sig utilpas ved at smide trøjen.

Hvis det er som på det billede Insaniac postede, så tror jeg kun det er jer selv der ser det som et problem

Link to comment
Share on other sites

Tror heller ikke at der er så mange som lægger mærke til det, for tror ikke at der er så mange folk, som ikke træner overhovedet ved hvad "tævepatter" er.

Det har jo intet med træning at gøre. Jeg har som sagt haft det siden jeg var 11år og med tiden forsvinder det for nogen. For andre ikke. Jeg startede med at træne seriøst for et år siden, og lang tid før da, var jeg også ked af det over dem.

Det irriterer mig bare på den måde at jeg konstant er opmærksom på hvilke trøjer jeg har på, om man kan se det, og om sommeren smider jeg nødigt trøjen på stranden eller lignende. Det er så blevet bedre efter man er begyndt at træne, men er stadig ikke helt vild med det.

Men som der bliver sagt, så er det nok kun os selv der ser der ser det som et problem. Jeg ved da min kæreste også ville synes det var pænest hvis jeg blev opereret, men hun vil da også godtage mig som jeg er. :4thumbup: Hehe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share