Tævepatter


BodyBuild88
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen..

Lang tid siden jeg har været på mol, men dejligt at være tilbage..

Når, jeg må vel hellere "indrømme" at jeg også har tendens til tævepatter, ligsom overraskende mange andre...

Nå, men jeg har brugt søge maskinen og læst alt om det som jeg nu kunne...

I en af trådene stod der at man skulle droppe alm. bænk og kun træne incline. bænk...

Kan det virkelig passe?

Facs om mig:

17 år

183 cm

75 kg

Og det jeg har er at mine brystvorter stikker ud i luften.. ( Men når jeg fryser ser det ganske normalt ud, og pænt veltrænet ;)

Og det går mig MEGET på!

Håber i kan hjælpe mig..

-Christoffer

Link to comment
Share on other sites

okay...

Lorte pubertet.. hehe...

Nogle der har nogle  link til  billeder før og  efter  operationen??

Det skal os lige  siges at    min    masse  på mit nedre bryst er makant større end på den øvre del af brystet...

Kunne være jeg skulle lave flyes istedet for dips???

<{POST_SNAPBACK}>

Intet med det at gøre. Det er brystvæv, det er irrevisibelt. Mere masse på bryst kan dog skjule det, idet huden omkring brystvorten hele tiden er udspilet.

Link to comment
Share on other sites

Er selv opereret. Var så "heldig" kun at have det en-sidigt. Det er ikke til at se arret idet de lægger snittet rundt, under brystvorten.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan fik du det gennemført? Min læge vil ikke give mig det..

Brugte du nogen særlige argumenter?

Eller betalte du selv?

Hvad mener du med en-sidigt - at det kun var i den ene side? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Er selv opereret. Var så "heldig" kun at have det en-sidigt. Det er ikke til at se arret idet de lægger snittet rundt, under brystvorten.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har fået Pubertets babserne opereret væk og det må sige at være udemærket, dog har man stadig et arvæv under vorten og det er umuligt at træne noget bænkpress de næste 1-2 måneder.. Det kan ikke ses med mindre man kommer tæt på og ved at det er der...

En anden ting er at ved MEGET stramme shirts kan man stadig se vorterne så.. Og det ser meget bedre ud når man fryser er bare fordi de trækker sig sammen. Nu mindre vorte du har nu større ser de bryst ud... Det er desværre genetisk, men en lavere fedtprocent kan hjælpe en smule på det..

Link to comment
Share on other sites

Er selv opereret. Var så "heldig" kun at have det en-sidigt. Det er ikke til at se arret idet de lægger snittet rundt, under brystvorten.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan fik du det gennemført? Min læge vil ikke give mig det..

Brugte du nogen særlige argumenter?

Eller betalte du selv?

Hvad mener du med en-sidigt - at det kun var i den ene side? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg fik bare min læge til at gøre det, og argumentationen var "skønheden", at det var irriterende :smile: Så fik jeg eller lov, DET gør tilgængæld ondt af H-til når de lokalbedøver, EN kanyle lige ned i brystmuskulatur op til flere steder av av! :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Nogle der har nogle  link til  billeder før og  efter  operationen??

<{POST_SNAPBACK}>

For før og efter billeder kig under mandelig brystoperation og derefter gynækomasti (tævepatter)

http://www.kosmetiskguide.dk/febilleder.as...masti)#billeder

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har det også men det er overhoved ikke tilnærmelsesvis ligeså slemt som dem på billedet. Hos mig er det kun vorterne der er store og ikke hele brystet. Det ser jo ud som om de har kvindebabser :w00t: Det må fandeme være surt :dry:

Link to comment
Share on other sites

Nogle der har nogle   link til  billeder før og   efter  operationen??

<{POST_SNAPBACK}>

For før og efter billeder kig under mandelig brystoperation og derefter gynækomasti (tævepatter)

http://www.kosmetiskguide.dk/febilleder.as...masti)#billeder

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har det også men det er overhoved ikke tilnærmelsesvis ligeså slemt som dem på billedet. Hos mig er det kun vorterne der er store og ikke hele brystet. Det ser jo ud som om de har kvindebabser :w00t: Det må fandeme være surt :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg troede jeg havde et problem, men nu når jeg ser de før / efter billeder kan jeg godt se hvor lille mit problem er i forhold til... Jeg har også bare det samme problem som Praefke.. ikke at det ikke irriterer mig lidt :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Det I har er (sandsynligvis) ikke gynækomasti.

Gynækomasti er hypertrofi, altså vækst af brystkirtel vævet hos mænd, hvilket ikke skal forveksles med almindelig fedtfordelig på brysterne. Det første er ufarligt, ikke så almindeligt og kan opereres (på det offentliges regning). Det sidste skal ikke opereres, og bliver det i hvert fald ikke på det offentliges. Der er ikke meget andet end at tabe fedt.

Desværre er vi jo selv herre over hvordan det fordeles og tabes, så det er jo lidt træls med spidse bryster - men sådan er det altså bare. Det svarer til irriterende fedt på maven - der er kun en vej og det er lav fedt %

Link to comment
Share on other sites

Nogle der har nogle   link til  billeder før og   efter  operationen??

<{POST_SNAPBACK}>

For før og efter billeder kig under mandelig brystoperation og derefter gynækomasti (tævepatter)

http://www.kosmetiskguide.dk/febilleder.as...masti)#billeder

<{POST_SNAPBACK}>

var ikke lige det jeg forstod med tævepatter, troede vi snakkede om pubertets knuder lige indenunder brystvorten?... :laugh::laugh: De tæverpatter er da ekstremt grimme :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nej det kan ikke gå væk med tiden. Da det er østrogenet der har bundet sig til glandsen. I skal under kniven får at få det væk. Jeg vil anbefalde selv at hoste op med de 12 k og få det lavet ved en privatklinik. Da det som regl bliver gjort ordentligt og du får ikke grimt ar som ved det offentlige. Da det ved det offentlige betegnes som noget der gør ondt og er faktisk ligeglade med resultatet bagefter. Hvorimod hvis man selv betaler får man bedre resultat da det betegnes som en "skønhedsoperation" Har været igennem møllen med det offentlige de vil ikke lave det hvis det er lidt puffy nps vi snakker om. Du skal have virkelig seriøs gyno før de gider.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg var 15-16 år havde jeg en lille kugle under begge patvorter, men så begyndte jeg at game en masse com, hvor jeg næsten íkke fik noget at æde.

Så røg min BMI helt ned på under 20 og nu som 18 år har jeg en BMI på over 26 og ingen tegn på tævepatter.

*Dog er det ikke en opfordring til at spille computer, men vil bare lige sige at mit var gået væk med tiden.

Link to comment
Share on other sites

For nogen går det væk med tiden, ja, men for andre gør det sq ikke. Jeg har haft mit i 9 år nu. Er 20år nu.

Jeg er meget træt af det, men jo mere jeg ser at det faktisk er et udbredt problem, jo bedre har jeg det med det.

Jeg var så heldig at få henvisning fra min læge til at vælge egen plastikkirurg, hvor jeg var til konsultation, men da jeg hørte fremgangsmetoden trak jeg lidt i land. Dels også fordi jeg sku ligge mig syg fra uni.

Det der går mig mest på er at jeg ikke bryder mig om at tage trøjen af om sommeren og fx have helt stramme tshirts på, da det så ser max weird ud foran.

Jeg overvejer at få mig endnu en henvisning så jeg kan få det fikset gratis.

Plastikkirurgen synes dog jeg overdrev for han synes ikke jeg havde så meget (slet ikke som på billedet men nok nærmere det som i andre også har). Han sagde, at han havde set værre tilfælde, men han ville godt åbne. Men åbnede han og opdagede det var fedt, så ville han lukke og så ku jeg få ny tid til fedtsugning hivs jeg ville det.

Tror bare ikke på det er fedt for jeg havde en bf% på de ~8 stykker der.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share