Træning nær Nørlev


Stryger2
 Share

Recommended Posts

Jeg skal en tur i sommerhus i næste uge. Det kunne være fedt lige at få trænet en enkelt gang i løbet af ugen så man ikke bliver helt flad.

Er der nogen herinde som kender et godt sted nær Nørlev / Lønstrup hvor man kan træne uden at betale en million for det?

Link to comment
Share on other sites

Du har vel set når folk er nede og træn og har deres kæreste med? Så står de på de der step maskiner i to timer istedet for at løfte noget jern.... de skulle jo nødigt komme til at ligne en romænsk kuglestøder!  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmmm ... mjoh, men nu er min egen søde kæreste jo også størkeløfter som jeg. :smile:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Min kæreste er så absolut ikke styrkeløfter. Men jeg synes da det er frisk nok at hun vil med ned og træne, så jeg må lige finde et sted hvor der også er lidt maskiner til hende.

Personligt skal jeg nu bare bruge et par stænger og nogen skiver.

Link to comment
Share on other sites

Her er vidst nogen der ikke har opdraget deres kvinder ordenligt...... :laugh:

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg foretrækker nu en kæreste der bænker mindre end mig.

Kvinder skal være smukke, ikke stærke. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Og smuk er lig med slap, eller? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Slet ikke. Men overdrevet BB agtige er ikke noget for mig.

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig, men der skal virkelig meget til før kvinder bliver store.

Hende her vandt verdens stærke kvinde konkurrencen i 2003, og selv om hun er for stor i mine øjne, så viser det bare, at selv på det niveau er kvinder langt fra så muskuløse som mænd.

Med mindre din kæreste går ultra meget op i bb og får styr på kosten 110 % + diverse injektioner, så er der vist ingen fare for, at hendes overarm bliver mere end 35 cm. :smile:

HPIM0718.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share