Bryst-træning!


No.1
 Share

Recommended Posts

Hva med en smolov i cable flys istedet :tongue:

Jeg synes det er en super øvelse at supplere med, når man taler brysttræning i bb-regi. Jeg har jo ikke skrevet at man kan bruge øvelsen som grundstenen i al ens træning.

Iø synes jeg at jeg har lidt svært ved at få alm bænkpres til at ramme brystet ordentligt. Jeg tror faktisk at jeg ville foretrække let skrående pres med håndvægte.

Smolov i kabel - hehe ja :w00t:

Nu det ligesom har fremgået at jeg mener bænkpres er andre øvelser overlegen, så skal det siges at jeg også kører f.ex. flyes - også selvom det i mine øjne er en langt dårligere øvelse end bænken. Det kan godt ske jeg igennem en uge og op til en måned køre flyes og andre alternative brystøvelser fremfor bænken. Personligt mixer jeg aldrig bænk og flies. Når jeg kører flies, pullovers etc er det for at få afveksling og bruge (slide om man vil) kroppen anderledes end hvis jeg kørte bænk Non-stop året rundt. Personligt mener jeg nemlig at variationen er vigtig at have med af hensyn til sundheden i det lange løb.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share