HJÆLP! Jeg er skinny.


heffer
 Share

Recommended Posts

Hejsa allesammen.

Jeg synes selv jeg er for tynd, da man tydeligt kan se mine ribben, og mine kraveben. Jeg har prøvet at æde som et svin til alle måltider og snacks imellem, men jeg må have et utroligt stofskifte, for det hjælper ikke noget overhovedet.

I kan se mit galleri, hvor jeg har lagt nogle billeder ind. Udover ribbenene har jeg også et underligt ben lige under brystkassen, det kan I også se på et af billederne.

Hvordan bliver jeg lidt federe så man ikke kan se nogen ben?

Har også lige lidt andet:

1. Jeg har trænet mine mavemuskler i 2 måneder, og har ikke set tydelige forbedringer endnu. Kan jeg gøre noget bedre?

2. Hvis jeg kun træner mavemuskler, hjælper det så noget med weightgainer?

3. Jeg har hørt om noget man kan smøre på maven i et M! blad, men kan ikke huske hvad det hedder? Det skulle fremhæve muskler tror jeg.

Tak på forhånd!

Jens

post-9106-1124206424_thumb.jpg

post-9106-1124206450_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey Jens! ved ikke hvor gammel du er! er selv 16! synes ikke du er specielt tynd som du fremstiller det! da jeg startede mede at træne for godt og vel 8 måneder siden var jeg en del tyndere! og tro mig lige meget hvor tynd du er så kan du tage på.!

Handler om at få et større indtag af Kcal ind du forbrænder, kan godt være du ikke ser fremskridt i starten men det kommer..! Da jeg bulkede for at tage på kunne jeg til tider tvinge så meget mad ned at jeg knækkede mig. ikke fedt så skal man jo spise igen! hehe..

Min vægt startede på 59 nu vejer jeg 66! så.! det kan sagtens lade sig gøre! og med hensyn til din mave hvordan træner du den da!?

Link to comment
Share on other sites

Det ser sgu da fint nok ud. Træner du kun dine mavemuskler? :blink:

Kom igang med noget ordentlig træning, da jeg startede sidste år vejede jeg 70kg, og kom lynhurtigt op på de 90 inden for 4-5mdr.

Dit spørgsmål med weightgainer er underordnet. Weightgainer indeholder en masse kulhydrater, hvilket betyder masser af kalorier, så ligemeget om du træner eller ej så burde du tage på af det.

Men husk du får ikke større mavemuskler af at tage en masse gentagelser. Du skal igang med noget vægt, altså større belastning som dine muskler kan reagerer på, altså blive større. Desuden findes der et hav af øvelser du kan kommer igang med.

Den sidste........tror sgu M! har fundet på en røver der :wink: Dine mavemuskler bliver kun synlige hvis du har en lav fedtprocent. Du kan evt. tage noget sol eller bruge selvbruner, det er mere tydeligt hvis man ikke er kistebleg.

-LaMotta :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Tak for rådene.

Ja, lige pt. træner jeg kun mavemuskler, er meget tilfreds med resten - men skal også til at træne brystmuskler og arme.

Jeg tager 3x25 normale situps.

3x25 skrå.

3x25 med benene oppe.

3x10 hvor jeg løfter hele underlivet.

Holder 2 minutters pause imellem hver øvelse og gør alt dette hver 2. dag.

Haha, jeg er sikker på at det stod der, og hvis det var en joke var det ikke sjaw :D

Link to comment
Share on other sites

Tak for rådene.

Ja, lige pt. træner jeg kun mavemuskler, er meget tilfreds med resten - men skal også til at træne brystmuskler og arme.

Jeg tager 3x25 normale situps.

3x25 skrå.

3x25 med benene oppe.

3x10 hvor jeg løfter hele underlivet.

Holder 2 minutters pause imellem hver øvelse og gør alt dette hver 2. dag.

Haha, jeg er sikker på at det stod der, og hvis det var en joke var det ikke sjaw :D

<{POST_SNAPBACK}>

du skal tage og finde dig et full body program. at traene mave alene vil ikke faa dig til at se stoerre ud

Link to comment
Share on other sites

Du har ikke et sindssygt stofskifte der gør at du kan æde alt uden at tage på... det kan jeg med 99,9% afvise... har du (hånden på koranen) nogensinde prøvet at skrive samtlige kcal ned du får iløbet af en dag?... det tror jeg ikke du har... mange såkaldte hardgainere bliver virkelig overraskede over hvor store mængder mad de bliver nødt til at nedsvælge... du spiser for lidt... period

Disse artikler er et godt sted at starte

Massive Eating 1

Massive Eating 2

Massive Eating, Reloaded 1

Massive Eating, Reloaded 2

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

Hmm du ser da ikke specielt suspekt tynd ud? Ser da fint ud?

Hvor høj er du? Hvad vejer du?

Som de andre siger, igang med vægttræningen, så skal der nok ske noget!

Tunge gode basisøvelser er vejen frem hvis du vil gaine masse - og husk at få undervognen med.

Iøvrigt enig med Zoa, æd lidt mere. Hvis ikke det hjælper, så æd lidt mere... og så fremdeles....

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Jeg er 188 og vejer 65 kg. Det er sgu ikke særlig meget.

Tak for artiklerne, læser dem lige igennem.

Jamen jeg skal heller ikke være kæmpe stor, det behøver jeg skam ikke. Jeg skal bare have mavemusklerne gjort tydelige, og en lidt større brystkasse :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share