The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:sleeping: tror jeg har haft et af mit livs hårdeste dage. Begyndte faktisk igår eller inat, da jeg fik fri fra arbejde :blush::wub: Well lad os bare sige at jeg ikke har sovet 10 min i nat men opholdt mig på et relativt fedt sted i Århus centrum i selskab med toppen af det Københavnske jetset faktisk.

Direkte fra dette særprægede selskab kørte jeg Molly hen i SATS, hvor jeg nærmest i søvne måtte give den gaz på mine to egne timer... :sleeping: Yderst svært at se frisk ud pga manglende søvn, manglende toilettaske og manglende tøj. Jeg lignede faktisk en hængt kat, men det gik da. Derfra videre på arbejde og huhej hast ned bag min skærm af frygt for at mine kollegaer skulle se, hvilken fatning jeg var i og derved begynde at stille diverse spørgsmål...Jojo spørgsmål blev der stillet i ivrig hast.....Sad bare med min lille kolde Cola, mine varme kinder og mine sovende ben og blundede ind i mellem. Frygtede frokostpausen ad hensyn til nysgerrige folk, men fik mig sneget udenom på mirakuløs vis. :tongue:

Bipbip en kollega fra SATS ville have mig til at køre hendes time 16.30, så jeg måtte træde til igen med en Cycling III hvilende på de trætte ben og øjenlåg der snart hænger nede omkring mine fødder. Det gik.....

Så træning i alt 3 timers cycling ovenpå en herlig og anderledes onsdag nat :wink: lidt a la pretty woman oplevelser, men nå ja een gang skal vel være den første til at opleve noget andet end de her sædvanlige cykel folk, der har en tendens til at invadere mit liv somehow. :laugh: Alletiders og jeg glæder mig suverænt mig til jeg snart skal til CPH og leve videre på drømmene.

Gennemsyret af træthed skal jeg nu ha pakket min taske ud og pakket den igen til imorgen. IKKE med træningstøj men fest tøj, da jeg skal til kæmpe fest med mit firma. Gruer for min Cycling III i SATS lørdag morgen kl 9 :poking: Men om jeg så skal brække mig ved siden af cyklen, så død og pine skal jeg afsted. Er glad for endelig at have faste hold igen... :4thumbup: Og trives faktisk meget godt i SATS trods det, at jeg savner gode gamle Thomas A fra Scan... :blush:

Danf siger ciao herfra. Vender tilbage med en søvndyssende beretning lørdag.....

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

lidt a la pretty woman oplevelser,

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

hmmmm, vil det sige at du legede "glædespige" med kjøwenhavnerne igår?

Lyder som en rimelig vild tur... om jeg fatter hvordan du holder til det :w00t: dyb respekt for at arbejde med hangovers

:bowdown:

Link to comment
Share on other sites

lidt a la pretty woman oplevelser,

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

hmmmm, vil det sige at du legede "glædespige" med kjøwenhavnerne igår?

Lyder som en rimelig vild tur... om jeg fatter hvordan du holder til det :w00t: dyb respekt for at arbejde med hangovers

:bowdown:

<{POST_SNAPBACK}>

Argghh nej det var ikke lige sådan den skulle forståes :w00t: men det er sjældent man lige oplever de rigtigt fede biler, de rigtig dyre hoteller, de fancy restauranter og den mest ekslusive champagne :tongue: Så det var bestemt lige noget jeg ikke sådan lige glemmer...Men idag er det bare ikke særligt fedt :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag den 3 sep 2005

Imponerende indsats af mig selv idag trods mit alkohol og smøg indtag iaftes....Øh ja... :blush:

Festen var ikke sådan videre interessant :blink: . Fornemmelse for at det har noget at gøre med overmange mennesker og alt for megen plads. Nej nej jeg har ikke agorafobi (angst for åben pladser), men jeg sys ikke lige selskabet eller stedet var det optimale for undertegnet... :raisebrow:

Det mest forunderlige var mit alkohol indtag som blev adskillige drinks (heriblandt vodka som normalt slår benene væk under mig) og rødvin... Der blev endda suget et par cigaretter som i de rigtig gode gamle fest dage med Danf :w00t: , men lige meget hjalp det. Fest humøret var desværre ikke tilstede og jeg endte med at skride kl 01.20. :innocent:

Havde også i tankerne at jeg næste morgen kl 9 skulle køre en Cycling III.... :nono: så burde jeg nok ha droppet alle de våde varer og så alligevel, for det hjalp jo aldrig en hujende fis....Det paradoksale er bare at jeg ikke har drukket sådan i år faktisk og alligevel blev jeg ikke fuld... :hmmm: Pyt med det jeg kom hen til centret ufattelig frisk alligevel og kørte en af mine bedste hårde timer længe...

Snit puls 163. Og så den her positive feedback fra folk bagefter. Det var godtnok herligt og jeg er ret sikker på, at de kommer igen næste lørdag kl 9 :4smartass: Jeg havde også tilrettelagt et super program. Bagefter lidt ekstra cardio iform af en step maskine og et løbe bånd. Løb måtte jeg opgive, da jeg begyndte at mærke en skærende smerte i mit skinneben. Åh nej åh nej har før haft denne 'skade' og det gør så ondt når man løber..... :confused: Ber til at det holder op snart hvis jeg venter et par dage med at løbe....

Og SÅ kom efterveerne fra festen igår :blink: Så det eneste energi der var tilbage var til en tur ned til min græsplæne og min discman. Der tiltede jeg et par timer i solens varme stråler mens denne tunge dejlige fornemmelse af afslapning strømmede igennem mine årer. :wub: Stirrede op i den swimmingpoolsblå himmel og fik øje på den smukkeste lille admiral sommerfugl....Smilede for mig selv og tænkte på, hvor fedt jeg faktisk har det.... Kan mere eller mindre gøre som jeg vil med mit liv. Har alle chancer foran mig... Sådan en boblende følelse af lykke. Kan man være forelsket i sig selv uden at lyde som en spasser :laugh:

I aften står den på en times pw og så mental forberedelse (tror jeg hehe) til en fantastisk (håber jeg) spin time i Scandinavian Center imorgen kl11. Skal nemlig til træning hos Ulrik Bjerre C. (som jeg også skal næste søndag såååå). Bagefter til meres cycling i SATS... har en aftale jeg ikke lige kan løbe fra senere, så det er bare med at få hjulet noget.... Jeg glæder mig til Ulles timer...Også selvom det første program knægten sendte mig hed noget i stil med 2 min siddende mellemtakt og 56 min stående angreb :crazy: . Tænkte lige at jeg ville skrive mit testamente :cooldance: (og ja Maria du får alt mit cycling grej :4mewantfood: )men så fik jeg beskeden om, at det dog ikke blev sådan, selvom han altså godt kunne finde på det...Hmmmm... Håber ikke mit skinneben tager merskade af cykeltræning... :dry:

Anyway det var vel nok for denne lørdag. Jeg skal videre i teksten og iaften står den på total sofa. :devil:

Weee glæder mig til timerne imorgen. Kan næsten ikke vente... :smile:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

:blink::blink::blink::blink: Oh boy hvor blir man bare ør af at lave cykel programmer med dertilhørende musik. Tre styks blev det til, men så er der også masser af guf til mine små elever. Ihvertfald tre gange mere. Tager ihvertfald ALDRIG ALDRIG det samme program og musik to gange i træk..... Kan mærke at kroppen kører på vågeblus og jeg er da også allerede snart på vej i posen. Skal jo resituere og sove det sidste alkohol ud til timen med overhoved Ulrik imorgen. :4thumbup: Har jeg sagt at....nå ja det har jeg jo...Jeg glæder mig :devil:

Ellers er det lykkes mig at sortere ud af mine venner og bekendte idag....Ikke noget jeg vil komme nærmere ind på, men folk der ikke har de bedste eller rette intentioner omkring mig, eller for den sags skyld er pisse glemsomme well dem kan jeg ikke bruge til en skid, så der blev kraftigt luet ud og slettet tre styk telefonnumre på henholdsvis en tømrer, en cykelrytter og en københavner... Det bedste af det hele.......DET VAR FEDT!!!! :w00t: Årh well en håndværker er som regel ikke de værste :tongue: men ud til højre med denne alligevel... :smile: Jeg har den filsofi "hellere småt men godt". Jeg vil hellere have få troværdige mennesker omkring mig end folk, der ikke siger mig en skid :innocent:

Jeg glæder mig i øvrigt stadigvæk til timen imorgen. Min gamle cykel skråt for instruktøren i Scan venter på mig. Kan I høre den råbe DANF DANF DANF jeg savner dig...

Kan I alle have en dejlig dejlig weekend. :4smartass:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

b251.gif

Du er bare vanvittig, drikke sig godt stiv,a1485.gif eller forsøge på det o6.gif og så på podiet til en cyckling lll , du ville i min omgangskreds blive betegnet som manisk. :w00t: men det ville du nok også tage som et kompliment, det er ihvertfald det detskal opfattes som herfra.b266.gif

sov godt fraggel

Link to comment
Share on other sites

b251.gif

Du er bare vanvittig, drikke sig godt stiv,a1485.gif  eller forsøge på det o6.gif og så på podiet til en cyckling lll , du ville i min omgangskreds blive betegnet som manisk.  :w00t:  men det ville du nok også tage som et kompliment, det er ihvertfald det detskal opfattes som herfra.b266.gif

sov godt fraggel

<{POST_SNAPBACK}>

Indrømmet det lyder rablende vanvittigt men jeg ville virkelig lige se om ikke jeg bare kunne blive lidt beruset. Det kunne jeg da lidt men ikke i det omfang jeg troede med det jeg havde drukket haha...Vanvittigt ja du har ret, men jeg kom fint fint igennem (meget bedre end antaget) min cycling time... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: En god nats søvn og en laaaaaaaaaaaaaang snak med min cykelrytterven...Alt ok...Hans nummer er igen i min telefon. :4smartass: Havde taget fejl omkring ham....Indrømmet :blush: Hård og konsenkvent men retfærdig er hun da.... :laugh:

De andre to :blink::poking: CIAOOOOOO :tongue:

Uh lidt koldskål med cornflakes nam nam. Ville ha været ude at PW her til morgen, men jeg sooooov så sød og dejligt, og der var så dejligt under dynen.

Nej hvor er jeg glad idag, kan jeg mærke.....må igang med den racercykel i næste sæson...Hvad for en skal jeg købe osv mon ? :satisfied:

post-6917-1125818753_thumb.jpg Med lidt rabat?? Den kender jeg jo. Billedet venligst tilsendt af Cyclingspinner :cooldance:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Hej Danfa..

Det ser da ellers ud til, at du får levet livet max i disse dage. Skøøønt når det sker! Kender godt prinsesse-fornemmelsen og elsker at vågne op til eventyr :4thumbup: Har iøvrigt selv ryddet op i adressebogen i foråret... d sg* godt at få gjort!

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Søndag den 4 sep 2005

Idag har jeg ihvertfald levet livet max....Og ja Taninja du har ret. Det med adressebogen kan være ret så opløftende....

Jeg har trænet som aldrig før (næsten idag), og først nu fået noget mad. Lod simpelthen vasketøj være vasketøj og tøffede til Århus mod en rigtig god cycling time (det vidste jeg jo). Den der summende forventning inden Ulriks time starter er altid så intens, og der var de små blå sko igen...SPINNINGSILDEN. :4thumbup: Den lille knokler :smile: . Mystisk nok var de fleste folk iklædt sort idag, så den her 'døde' fornemmelse kom for alvor til sin ret inden timen.

Dagens program lød noget i stil med noget siddende/ stående mellemtakt som opvarmning.... så noget klatring siddende/stående, så de her 40 sek stående angreb med 20 sek 'pause' gange mange. Jeg husker faktisk ikke ret meget mere. Sikkert fordi jeg havde travlt med at få mine tunge stænger i omdrejninger.... Efterveerne fra i fredags bevirkede at min snitpuls 'kun' var 154. Normalt ligger den over de 160, men det kommer den til igen næste søndag, for der vender jeg nemlig tilbage og har en instruktørveninde med, der bare SKAL bruge de timer, for nu har jeg jo talt spalte op og spalte ned om dem :tongue:

Næste stop var løbebåndet...Der 'faldt' jeg over (ej vidste godt han kom) min fabelagtige Thomas A, der lige skulle lave sig en coopertest og så ellers træne max. Og kan den lille stepper da løbe stærkt. Ja han kan så... :4thumbup: Virkelig en lækker dag i mit gamle center. Mange gamle kendinge....Så er det altså dejligt. Her blev det til 10 km løb trods mine smerter i mit skinne ben. Det virkede som om, at de fortog sig efter et stykke tid og jeg kunne blive ved....Herligt. :devil:

Nuvel så skiftede jeg location til SATS, men inden da kæmpede jeg en ihærdig kamp for at kommevæk fra Scandinavian center fordi det der parkeringssystem så IKKE lige virkede efterhensigten idag, men det lykkes mig da, selvom jeg i arrigskab og bandende og svovlende kom til at snakke med mig selv rimeligt højt.

Tilbage i SATS. Havde en aftale med en veninde. Så det blev til træning af Ryg, biceps og mave samt en cycling II time. Her gad jeg ikke tage min pulsmåler på, for jeg følte benene var en anelse tunge til at kunne nyde timen...Det gik ellers fint nok...Masser af sved og høj puls. Så igen en rigtig god træningstime der. :cooldance: Jeg havde nærmest også opbrugt det sidste energi der var i de to protein barer jeg nedsvælgede i Scan... Nu har jeg spist noget salat og kylling og skal nu igang med at forberede en Effekt time til tirsdag morgen. Så opvasken og så sofaen igen.....

:blahblah::blahblah::blahblah: En masse af det... Herlig dag....Weekenden gik desværre alt alt for stærkt.... Nå ja jeg har valgt den cykel jeg vil have... :4mewantfood:

Træning sammenlagt idag

Spin Interval 1

Cycling II

10 km løb

Styrke: Mave, ryg og biceps....

Link to comment
Share on other sites

BoingBoingBoing...!!!

Var lige gået min næse forbi, at du er tilbage og on fire! :firebounce:

Rigtig fedt at have dig tilbage uanset, hvordan hårsituationen måtte have udviklet sig. :tongue::tongue::tongue:

Knus og happye klap (selvom det er svært i en spændetrøje) fra TAZZmanien.

(HVOR ER MARY...???)

Link to comment
Share on other sites

BoingBoingBoing...!!!

Var lige gået min næse forbi, at du er tilbage og on fire! :firebounce:

Rigtig fedt at have dig tilbage uanset, hvordan hårsituationen måtte have udviklet sig.  :tongue:  :tongue:  :tongue:

Knus og happye klap (selvom det er svært i en spændetrøje) fra TAZZmanien.

(HVOR ER MARY...???)

<{POST_SNAPBACK}>

Snif snif kunne lugte der var dyr i min log hehe. Jamen du har nok ikke set den fordi der ikke er nogle smiley, der indikerer at her bryder helvede løs :w00t:

Hårsituationen udvikler sig hele tiden sys jeg. Næste step må være den her knaldorange farve som jeg brænder efter. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 6 sep 2005 Tid til en lille opdatering. Starter med igår...

Samlet træning

60 min på stepmaskine Intensitet. 145 i snit

Cycling III v Michael. Intensitet 153 i snit

Cycling II v Mig. Intensitet 160 i snit

God cardio træning fordelt på forsk pulszoner. Meget stor forskel på første og anden cycling time hvad angår program. Skønt at der er så mange forskellige instruktører.... :smile:

Der var temmelig udsolgt, da jeg kom hjem sen aften. Og da jeg så tilmed faldt i snak i telefonen med en af mine gode venner (som var ved at arbejde på noget spinnings-intensitetsskala-halløj med deadline idag), ja så gik der lige en time der og klokken rundede de 23.15, før jeg kunne lægge hovedet på puden. Da jeg ovenikøbet havde en af de nætter, hvor man bare kravler rundt og skiftevis fryser og sveder og er tørstig hele tiden osv, ja så var jeg ikke specielt veludhvilet da jeg til morgen vågnede... :dry:

Samlet træning idag:

Effekttræning v mig (hovedsagelig ryg og bentræning)

60 min powerwalk v lav intensitet: 140 i snit.

Jeg syntes, at jeg er blevet god til at variere min træning, så jeg ikke knokler igennem ved høj intensitet alle ugens syv dage, men tilpasser niveauet og lytter til min krop...Det gør endvidere stadig smertelig ondt i mit højre skinneben, men det går meget bedre, og jeg satser på en løbetur imorgen... :tongue:

Nu skal der laves lidt fiskemad til aften, jeg skal på arbejde...Ellers har jeg holdt mit energi indtag på en portion havregryn m rosiner, en protein bar og en fedtfattig ostemad (rugbrød). Plus et par vingummi :w00t:

Glæder mig til træning imorgen, og faktisk også til træning torsdag og ja resten af ugens dage....Især ser jeg frem til søndag hvor jeg skal i Scan til åbenthus. Det skal udnyttes og endelig hopper jeg på et step hold....hehe med fare for at blive totalt til grin, men jeg ved hvor meget jeg elskede det engang, og nu vil jeg prøve igen...Men først efter Onkel Ulriks Interval 1 time...Uhhh blir godt :devil:

Masser af solskinshilsner fra en glad Danf

Link to comment
Share on other sites

Og så lige et stort tillykke med sejren til min gode ven Daniel Foder i lørdags ved cykelløbet i nord... Kjempe bra og godt kørt knægt :4thumbup: You rock :4smartass:

post-6917-1126006582_thumb.jpgGlæder mig til at køre en cycling maraton med ham her til efteråret, og hvis den bare blir halvt så god som drengen yder på disse billeder, well så kan folk godt glæde sig.... :devil:

post-6917-1126006628_thumb.jpg

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

og endelig hopper jeg på et step hold....hehe med fare for at blive totalt til grin, men jeg ved hvor meget jeg elskede det engang, og nu vil jeg prøve igen.

Det er altså også bare det sjoveste, især puls timerne. Tror du ikke det er som at cykle, har man først lært det, glemmer man det aldrig igen.

Link to comment
Share on other sites

og endelig hopper jeg på et step hold....hehe med fare for at blive totalt til grin, men jeg ved hvor meget jeg elskede det engang, og nu vil jeg prøve igen.

Det er altså også bare det sjoveste, især puls timerne. Tror du ikke det er som at cykle, har man først lært det, glemmer man det aldrig igen.

<{POST_SNAPBACK}>

uhhhhh nej tro mig, det glemmer man hehe. Sidst jeg bevægede mig på en step time måtte jeg opgive efter et kvarter....Jeg kunne slet ikke koordinere højre og venstre, men nu havde jeg så også valgt en step 2 time, så søndagens må helt sikkert være på kravlegårdstadiet igen. hehe. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Okay nu skræmmer jeg mig selv

Købte for to mdr siden to par hørbukser i henhv størrelse small og medium. Small kunne jeg dengang slet ikke få op over min r.. Nu her tog jeg de sædvanlige medium på og de lignede bare pis på mig, sad i store folder foran og bagpå :blink: . Prøvede de andre i small og let og elegant gled de op over røven og perfekt på plads...endda med plads til at trække vejret :laugh: Jeg HAR SGU TABT mig. Det er ikke bare noget alle folk siger. Det er sgu rigtigt :blink: Puhhh som at vinde i lotto. Noget gør jeg rigtigt nu...Men har også lagt mine træningsvaner og kost om...Spiser slet ikke lyst brød mere fx...men jeg spiser stadig slik...Okay portionenerne er blevet mindre og der er blevet mere kød og protein måske det er det...Ej jeg er bare så glad lige nu...Tænk at jeg de sidste tre uger har fået det at vide regelmæssigt af andre mennesker men først nu kan se, hvor meget det virkelig har hjulpet....Wauw hvis jeg blir ved sådan her sååå ender jeg med at blive en rigtig fit, nasty goodlooking fraggel... weeee :tongue::smile:

Nå ja der har nok også været en anden form for motion på programmet for et stykke tid siden... :blush::laugh::cooldance:

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share