The Return of DANFANTA' :0) log no.3


Danfanatiker
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey.. Dejligt du har fundet energi til at skrive lidt igen. Har lige læst den sidste del af loggen.

Bare tro på dig selv. Du lyder jo til at være en livlig tøs med super motivation når den lige er der..

God log .. glæder mig til at kigge med fremover.

Knus T

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag den 19 oktober 2005

Spock-----> Jeg ved faktisk ikke helt i hvilken SATS i CPH Camilla underviser. Jeg ved bare, at hun kører nogle suveræne programmer og til noget fedt musik... Jeg har kørt ved hende et par gange i Hjørring faktisk, hvor hun oprindeligt kommer fra. Super lækker udstråling og flot flot stemme...

Thomas E-------> :blush: Jeg siger mange mange tak for din hilsen. Jeg tror såmænd osse på mig selv, hvad angår spinning og træning, det er bare lige på den jobmæssige front at tingene ikke sådan lige hænger sammen... :dry:

Træningen idag røg lidt i vasken eller det vil sige, at styrketræningen røg i vasken. Jeg kom lidt i tidsnød, fordi jeg var ved at undersøge mulighederne for et 15000 km eftersyn til Molly. Har sgu allerede rundet så meget i hende :wink:

Så det blev altså til:

Løb 30 min (Mærkede smerten i mit skinneben igen :mad: )

Gennemkørsel af Cycling III til lørdag

Tid:56 min

:4heart: snit 154

:4heart: max 180

Den er bare i vinkel :4thumbup: Jeg mener ikke, at det er forsvarligt at presse mine deltagere til noget jeg ikke selv kan holde til, og programmet lå lige fint nok, selvom 8 min stående angreb sandsynligvis er meget for en flok, der kun har stået 4 min indtilvidere... I try... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så smider Lasse T sq liiiig en hilsen.. ja tak da...

Sys det er superfedt at se du er ovenpå igen.. Lasse T her blir sq heeelt glad, når en fælles fraggel som dig, smider et indlæg i din log... Om enten det er nega eller positivt... For så er du aktiv her på NOL.. det darlih! :wink:

Du må ikk få flere hade-MOL trips vel?? :blush:

Det gaz søte.. Godt du er oppe på dupperne igen... Du ska bare være klar over, at vi er mange herinde som er klar på at hjælpe hvis den er gal... :bigsmile:

Ha en SuuuupAr dag...

Mvh Lasse T aka lasse T :wink:

Link to comment
Share on other sites

Så smider Lasse T sq liiiig en hilsen.. ja tak da...

Sys det er superfedt at se du er ovenpå igen.. Lasse T her blir sq heeelt glad, når en fælles fraggel som dig, smider et indlæg i din log... Om enten det er nega eller positivt... For så er du aktiv her på NOL.. det darlih! :wink:

Du må ikk få flere hade-MOL trips vel?? :blush:

Det gaz søte.. Godt du er oppe på dupperne igen... Du ska bare være klar over, at vi er mange herinde som er klar på at hjælpe hvis den er gal... :bigsmile:

Ha en SuuuupAr dag...

Mvh Lasse T aka lasse T :wink:

Nej nej jeg har aldrig haft hade mol trips, det er bare når mit liv ligner kaos, at jeg tænder af. Er vist meget temperamentsfuld men er også scorpio. Which reminds me....Min fødselsdag det er...hviiin snart.

Fælles fraggel?? :blink: Hmm et eller andet siger mig, det lyder sådan lidt små nasty :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nej nej jeg har aldrig haft hade mol trips, det er bare når mit liv ligner kaos, at jeg tænder af. Er vist meget temperamentsfuld men er også scorpio. Which reminds me....Min fødselsdag det er...hviiin snart.

Fælles fraggel?? :blink: Hmm et eller andet siger mig, det lyder sådan lidt små nasty :tongue:

haha.. ikke kinky ment.. prøved at være en bette sjøtte fættAr! :blush:

Link to comment
Share on other sites

:innocent: Min lille myre....Ja jeg forsøger ihvertfald at se lyst på tingene...Everything happens for a reason, eller sådan noget i den stil... Sker der snart noget i din log Niske??

Jeps,

er snart på vej. Det lykkedes mig lige at få slå smut med min nederste discus, og derudover at udfordre min iscias, så jeg har brugt min tid hos kiroproktoren.

Træning skulle dog gerne snart begynde igen.

Pas på dig sæl :blush:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Jeps,

er snart på vej. Det lykkedes mig lige at få slå smut med min nederste discus, og derudover at udfordre min iscias, så jeg har brugt min tid hos kiroproktoren.

Træning skulle dog gerne snart begynde igen.

Pas på dig sæl :blush:

Niske

Jep I will. Men jeg håber da snart du er up and running igen. Og derudover håber jeg at din hule igen er kommet iorden... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag den 21 oktober 2005

Well well hvor skal hun starte. Ikke fordi der er sket noget voldsomt revolutionerende i mit liv, men jeg har fået min bedste fødselsdagsgave at vide idag. Den bedste ever..Det har noget med cykling at gøre, men mere må jeg desværre ikke sige :confused: Så I må trøste jer med at vide, at Danf er dansende glad glad glad. Derudover er der nye spinningsko i rækkevidde for fragglen. Sendte en mail rundt til alle mine cykelvenner omkring hvilke slags, jeg skulle vælge. En DMT race sko eller en Specialized..Begge hvide fordi jeg VIL have hvide sko. Færdig basta. Nuvel normalt har jeg være en DMT pige, men størsteparten af de adspurgte foretrak altså specialized, så det var så denne, mit umiddelbare valg faldt på. Dog synes en sko til 1800 lige pebret nok for en pige, der netop har brugt mange tusinde på PAVA og eftersyn til Molly (suk :hmmm: men sådan er det jo, når man skal passe på sine ting). Til alt held kender jeg adskillige cykelfolk, der kan skaffe noget lidt billigere (heriblandt Buje der bildte mig ind at han kunne få DMT'en til 600 :mad: og så for sjov, jeg hoppede rundt af glæde indtil han meddelte, det var en joke :sneaky2: ). MAN SPØGER IKKE MED CYKELSKO....Anyway så kom NIKE pludselig ind i billedet, og jeg fik øje på en model LANCE II i sølv og blå. Way too cool...Så her stod jeg med to gode kort på hånden (læs sko og tilbud)...Hmmm En Nike og en Specialized i hvid!!!! :4banned: Hvad gør man så?? MAN BESTILLER BEGGE PAR, og er helt høj indtil man erfarer at menuen står på havregrød resten af året ud :smile:

Jeg kan ikke vælge, og det er bare pisseærgerligt for at sige det lige ud, så jeg må slave afsted på nogle ekstra spinningtimer for at få sukker på min havregrød... :blush: Heldigvis elsker jeg spinning ....og havregrød, men sådan er livet nogle gange. Af og til står man overfor valg, hvor man ikke kan vælge og derfor tager begge dele.... :laugh:

Anyway sådan startede min dag og herefter videre med noget træning. Først skulle der dog lige fyldes lidt olie på Molly...Hmmm så der stod hun, fragglen med hovedet ned i kølerhjelmen for lige at finde den der pind, man hiver op :4slap: . Gik lidt før jeg fandt den...Og ja der skulle lidt mere på selvom Molly skal til Suzuki manden på onsdag, så jeg måtte lige spørge Q8 manden, hvilken slags hun skulle have. Og ja rigtig gættet den dyreste, fordi hun er en ny bil..GODDAMMIT.... :blink: Men pyt med det. Det ville sgu være surt at splitte motoren af så meget, som jeg fræser mellem Århus-Randers og Horsens pt. :tongue:

Men herefter kom træningen så... :cooldance: Ja jeg ved ikke hvor meget 'cooldance', der er over træningen. Jeg havde sat mig for at løbe 15 km først og så styrketræne, men med mit skinneben, som altså stadigvæk bærer præg af (ja jeg ved ikke hvad snart :crybaby: ), så måtte jeg efter en time og 10 km give op og trække mig ind i cykelrummet og køre den II'er igennem, som jeg skal vikariere på søndag i SATS. Derudover blev det til styrketræning af ryg og bryst...Alt i alt en god træning men alligevel ærgerligt at mit løb ikke fungerer. Især fordi min 50 km ikke blev til noget i sommers, og nu ser ud som, den slet ikke vil lykkes overhovedet :dry:

Så kort skitseret har de sidste par dage set således ud:

Torsdag den 20 oktober 2005

:walking: powerwalk morgen 1 time

2 styk ren begynder spinning ved AC i Assentoft

(ikke noget videre motionsmæssigt vidunder men lidt sved på panden fik jeg da.. og ret morsomt at een af deltageren BARE ikke kunne snuppe, at hans kondition ikke matchede min...øhhh

:blink::w00t: )

Fredag den 21 oktober 2005

Løb på løbebånd

1 time.

Distance 10 km. AV AV AV mit ben :4goodbye:

Gennemkørsel af Cycling II program

Ingen pulsdata

Tid 50 min

Styrke af ryg og biceps...Det var godt at komme lidt igang igen med det styrketræning. Det har godtnok stået lidt på 'hold'.

Det var så mere eller mindre, hvad det kunne blive til idag. Resten af weekenden foregår i Århus/Horsens i godt selskab med Rikkekim blandt andet og bio og pizza :4mewantfood: :4pizza: og en masse fed spinning. Jeg skal nemlig cykle ved min maestro på søndag...2 timer mine damer og herrer og så tilmed i perfekt selskab, da ingen ringere end min veninde Maria fra SATS følger trop og så mindsanten Cyclingspinner og PHaras...Ja ja ja og mon ikke mizzzzzz superwoman også kommer a ka spinningsilden. Så kan jeg nærmest ikke bede om mere, jo et par stykker mere, men jeg VED, at de er der HVERGANG, så jeg glæder mig.... ustyrligt... Bagefter timerne har jeg så den her vikar time... :blink: Jeg falder død om på sofaen aften. :devil:

God weekend til alle mollere...Ses around mandag

:tongue4: :1356: :tease::icecream: JUBIIIIIIIII DANFANATIKER MED SNART NYE FEDE CYKELSKO....Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Link to comment
Share on other sites

Du er nu noget glad for den Molly bil :) Sjov læsning !

Ja husk endelig at fylde noget olie på hende da. :tongue:

Jeg kan varmt anbefale DMT sko. Jeg har selv dem med carbon bund til ca 1500.

Dog vil jeg sige at de var enormt stive i hælen de første 1000-1500 km på vejen hvorfor jeg sled hul på hælen. Dumt sted at få et sår.

Klik systemet på spænden er glimrende til landevej, men synes ikke der er brug for det til spinning.

Desuden kan det godt gøre lidt ondt stående med den plastic spænde.

Alt i alt er det en kanon sko. Ellers har jeg haft gode erfaringer med North Wave sko.

Specialized kender jeg ikke, men har set mange kører med dem.

Link to comment
Share on other sites

Du er nu noget glad for den Molly bil :) Sjov læsning !

Ja husk endelig at fylde noget olie på hende da. :tongue:

Jeg kan varmt anbefale DMT sko. Jeg har selv dem med carbon bund til ca 1500.

Dog vil jeg sige at de var enormt stive i hælen de første 1000-1500 km på vejen hvorfor jeg sled hul på hælen. Dumt sted at få et sår.

Klik systemet på spænden er glimrende til landevej, men synes ikke der er brug for det til spinning.

Desuden kan det godt gøre lidt ondt stående med den plastic spænde.

Alt i alt er det en kanon sko. Ellers har jeg haft gode erfaringer med North Wave sko.

Specialized kender jeg ikke, men har set mange kører med dem.

Jeg har et par Diadora med click og jeg sys det er perfekt til spinning. :tongue: Nej jeg kan ikke lide NorthWave og heller ikke Vangaard. Jeg er sgu nok lidt mærkelig. De skal ihvertfald være hvide, men valget fandt nu på NIKE og SPECIALIZED. :w00t:

Ja jeg er meget glad for Molly. Hun giver mig en frihed uden lige. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Her er så det ene par, Jullen får. De andre kan ses på Nikecycling.com :cooldance:

Og så et billede af de andre DMT, som jeg også var interesseret i.

post-6917-1129928610_thumb.jpg

post-6917-1129928654_thumb.jpg

Lækre sager der. Ligner mine men bliver alligevel misundelig. Hvad måtte du slippe ?

Se er det det ikke dem her : http://www.bikebuster.dk/shop/nf_info.cfm/varenr/15581

Edited by Thomas Eriksen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fredag den 21 oktober 2005

Fredag den 21 oktober 2005

Løb på løbebånd

1 time.

Distance 10 km. AV AV AV mit ben :4goodbye:

Gennemkørsel af Cycling II program

Ingen pulsdata

Tid 50 min

Styrke af ryg og biceps...Det var godt at komme lidt igang igen med det styrketræning. Det har godtnok stået lidt på 'hold'.

Galt nok! :blink:

Både løb, cykling og styrketræning på en og samme dag!? :devil:

Nu står jeg af :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Weekend uge 42

Lørdag den 22 oktober 2005

Cycling III ved moi

Tid 56 min

:4heart: Snit 165

Egen træning Cycling II

Tid 55 min

Ingen data

Cycling 1 ved moi

Tid 45 min

Ingen data

Søndag den 23 oktober 2005

Spinning i Scandinavian Center ved UBC

Interval 1

Tid 53 min

:4heart: snit 166

:4heart: max 192

Super god hård time med diverse angreb, der bare fik mig helt ud til grænsen af min fysiske formåen. Desværre kom Cyclingspinner og Pharas ikke, da sidstnævnte var blevet syg...

:cry:

Distance

Tid 52 min

:4heart: snit 156

:4heart: max 185

Igen en dejlig time med overvejende siddende mellemtaktspas. Da kunne jeg godt mærke min ben...

En weekend fuld af god cardiotræning.Desværre røg min styrketræning igen i bagerste række :dry: SVAGT!!! Jep I know. Ligenu har jeg ihvertfald kun een eneste ting for øje, og det er min sofa, et tæppe og en god film :w00t: Nå ja og så en samtale senere med en for mig betydningsfuld person

God søndag

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Weekend uge 42

En weekend fuld af god cardiotræning.Desværre røg min styrketræning igen i bagerste række :dry: SVAGT!!! Jep I know. Ligenu har jeg ihvertfald kun een eneste ting for øje, og det er min sofa, et tæppe og en god film

Kender det kun alt for godt. Man skubber vægttræningen væk til fordel for spinning.

Har også ladet sofaen overfalde mig... hjææælp

Link to comment
Share on other sites

Galt nok! :blink:

Både løb, cykling og styrketræning på en og samme dag!? :devil:

Nu står jeg af :laugh:

Hey havde overset din kommentar S. :innocent: Jamen ja og det virker storartet for mig. Jeg går ikke efter at blive leeeeeeeeeeeeeeeee :w00t: som I store gutter, men efter at blive lidt mere (kan man sige afpillet uden det lyder som et skelet) trimmet, lidt tyndere og lidt fiksere :4thumbup: Yngre bliver man jo ikke men man kan vel stadig skulpturere sin krop. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

blive lidt mere (kan man sige afpillet uden det lyder som et skelet) trimmet, lidt tyndere og lidt fiksere.

Håret DanF. Det har vi jo talt om. :tongue:

Lækkert at være tilbage i kardiofraglens log. Du var lige blevet væk. :blush:

Håber jeg får lov til at komme til Kbh. Zoo. SÅ må du komme og besøge mig. Jeg vidste, at hende Mary ville bringe noget godt med sig.

TA :sleeping:

post-8136-1130085503.jpg

Edited by TAZZ
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share