Gillinghams peaking cycle


naked
 Share

Recommended Posts

Har tænkt mig at køre Gilinghams peaking cycle (bænkpres). Jeg ved at jeg bør lægge den tunge dag og den lette dag med et par dages mellemrum (72 timer), men da jeg kun har tid til at træne 3 gange om ugen og samtidig kører TJs dødløftscycklus, så havde jeg tænkt på at træne på følgende måde:

Mandag: tung dødløft + let bænkpres

Onsdag: tung bænkpres

Fredag: let dødløft (+ squat)

Tror I at det betyder det store at jeg placerer bænkpres med en dags mellemrum fremfor 2???

Link to comment
Share on other sites

Er gillinghams pure strength?? eller kan den sammenlignes med hatfield?

Kig på programmet(Stå under styrkeprogrammer). Se på antallet af reps og kom med din egen analyse. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

yeah sorry.. Var lidt doven og havde også forventet det der svar hehe.. men kunne jo være der var en der lige var flink at give mig den lette løsning :P hehe...

Link to comment
Share on other sites

Er gillinghams pure strength?? eller kan den sammenlignes med hatfield?

Kig på programmet(Stå under styrkeprogrammer). Se på antallet af reps og kom med din egen analyse. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

yeah sorry.. Var lidt doven og havde også forventet det der svar hehe.. men kunne jo være der var en der lige var flink at give mig den lette løsning :P hehe...

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er du så nået frem til? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er gillinghams pure strength?? eller kan den sammenlignes med hatfield?

Kig på programmet(Stå under styrkeprogrammer). Se på antallet af reps og kom med din egen analyse. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

yeah sorry.. Var lidt doven og havde også forventet det der svar hehe.. men kunne jo være der var en der lige var flink at give mig den lette løsning :P hehe...

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er du så nået frem til? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Skal jeg nu også til eksamen og alt muligt :tongue:

Jeg ville sige, at det er næsten lige dele styrke og masse.. dog er 5x3 dagene mere styrke, end masse, og speed-dagene er jo næsten udenlukkende styrke, medmindre pauserne er meget korte...

Hehe kunne slet ikke huske hvordan programmet så ud, så godt jeg kiggede :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg nu også til eksamen og alt muligt 

Jeg ville sige, at det er næsten lige dele styrke og masse.. dog er 5x3 dagene mere styrke, end masse, og speed-dagene er jo næsten udenlukkende styrke, medmindre pauserne er meget korte...

Hehe kunne slet ikke huske hvordan programmet så ud, så godt jeg kiggede

Du kan jo godt :wink: Øvelset er jo primært et styrke peaking program, men da styrke og massen ofte hænger sammen, kan man sagtens kører programmet til at opnå større masse ligesom med så mange andre styrkeprogrammer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg nu også til eksamen og alt muligt 

Jeg ville sige, at det er næsten lige dele styrke og masse.. dog er 5x3 dagene mere styrke, end masse, og speed-dagene er jo næsten udenlukkende styrke, medmindre pauserne er meget korte...

Hehe kunne slet ikke huske hvordan programmet så ud, så godt jeg kiggede

Du kan jo godt :wink: Øvelset er jo primært et styrke peaking program, men da styrke og massen ofte hænger sammen, kan man sagtens kører programmet til at opnå større masse ligesom med så mange andre styrkeprogrammer :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe ja.. og sjovt nok kan man jo opnå masse ved næsten alle programmer, dog nogle mere end andre... ligesom man opnår styrke ved næste nalle programmer, det har jo bare noget at gøre med hvor meget du æder, og hvor lang tid du har :smile:

Er bare begyndt at savne noget nyt i mit program..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share