Rugbrød og maveproblemer


Memnoch_dk
 Share

Recommended Posts

Jeg har langt om længe fundet ud af at jeg ikke rigtig kan tåle supermarkedes rugbrød...

Det giver mega luft i maven, hvilket ikke er særligt fedt når man skal koncentrere sig om træningen...

Hvad findes der af alternativer til rugbrød - det et min frokost det drejer sig om, så det er MEGA NEDEREN ikke og kunne spise rugbrød... :sneaky2:

HJÆLP!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har langt om længe fundet ud af at jeg ikke rigtig kan tåle supermarkedes rugbrød...

Det giver mega luft i maven, hvilket ikke er særligt fedt når man skal koncentrere sig om træningen...

Hvad findes der af alternativer til rugbrød - det et min frokost det drejer sig om, så det er MEGA NEDEREN ikke og kunne spise rugbrød... :sneaky2:

HJÆLP!!!!!!!!!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Har du overvejet, om du har gluten-allergi ? Det findes jo typisk i hvede, byg og rug.

Link to comment
Share on other sites

Den kender jeg også! Jeg havde undret mig, for det var kun mit eget "sunde" økologiske rugbrød som drillede, hverken hos venner, familie eller i kantinen var det noget. Er gået over til bondebrød og rugklappere og problemet er væk; andre varianter kan sikkert også du. Men prøv noget andet rugbrød inden du skipper det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share