%Styrketab:%vægttab=?


Watts
 Share

  

20 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hvor meget vurderer du at din styrke vil falde i % (store basisøvelser) hvis du besluttede dig for at tabe 10% af din vægt?.

Inspirationen til denne poll stammer fra jeg at sad og lejede med Wilk's tabel og sammenlignede point i forhold til det at veje mindre og løfte det samme. Er klar over at det ikke giver et præcist billede, da det afhænger af om man smider muskler eller fedt. Synes dog stadig det er interessant at høre folks bud.

Link to comment
Share on other sites

Stemte 2,5% - 5% for en 10% reduktion af min vægt.

Har lige tabt 5,5 kg efter at en større bulk periode viste sig lidt for effiktiv. Efter vægttabet har jeg mistet lidt styrke ca. 2%, ikke meget. Men det meste af vægttabet var også fedt. Hvis jeg tabte 10 % af min nuværende (mere normale)kampvægt, så ville det gå værre mere udover min styrke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har omkring 20 % fedt, og kan dermed tabe mig 10 % uden effekt for min styrke.

At jeg ikke kunne finde på at gøre det, det er så en anden sag. Jeg vil dog godt ned på 85 kg, hvilket egentlig er 7,5 %, så måske alligevel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share